Eivätkö palstalaiset ole käyneet lukiota?
Vai eikö se ole aina kuulunut äidinkieleen, että olisi soveliasta perustella omia näkemyksiään erilaisissa tilanteissa, eikä vain sanoa: "En pidä tästä." Ainakin minun aikanani tätä juuri harjoteltiin, että konfliktitilanteissa ei tulisi luolamiesmäistä örisemistä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on runsaasti lukiotason pökkelöitä jotka luulevat itsestään liikoja. Pitää olla aika hölmö jos luulee lukion olevan vaativa koulu. Itsellä aimakin aikoinaan oli vaikeaa vain kaiken sen roskan sietäminen.
Kysyttiin lukiosta - ei siitä, mitä sen jälkeen on käynyt kouluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tiedät itsekin ettei palstalaisista 99%:lla ole minkäänlaista toisen asteen koulutusta.
:D Hauska, en tiedä mitään. En vain ymmärrä mitä ihmiset saavat siitä, (oli koulutusta tai ei) että menevät keskustelufoorumille vain kirjoittamaan jonkun mitäänsanovan mielipiteen ilman mitään yritystä edes keskusteluun.
Toinen alkeellinen kommunikaatiotapa tällä foorumilla on kirjoittaa kommentiksi sana tämä.
tämä
Ei ole mitään tarvetta perustella pitämisiään. Minä esimerkiksi en pidä kahvista, eikä sille ole mitään perusteita. Se on vain mieltymys.
Oulun legenda Marko "Varjo Kulli" Kokko on käynyt Pateniemen lukion.
En ole käynyt lukiota. Siitä huolimatta olen yliopistosta valmistunut hallintotieteen maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on runsaasti lukiotason pökkelöitä jotka luulevat itsestään liikoja. Pitää olla aika hölmö jos luulee lukion olevan vaativa koulu. Itsellä aimakin aikoinaan oli vaikeaa vain kaiken sen roskan sietäminen.
Kysyttiin lukiosta - ei siitä, mitä sen jälkeen on käynyt kouluja.
Niin no en itsekään käynyt lukion jälkeen tai siis lopetin kesken. Samanlaisia pöljäkkeitä oli lukiossa jotka luulivat olevansa kovinkin suuria ajattelijoita ja sivistyneistöä. Silloin sain näistä kouristuksia, nykyään jo näille voi hymähtää.
No onhan se. Suoraan vit...tumaista vikinää kun kysytään jotain johon vastauksena voi olla vain Kyllä tai ei niin sitä aletaan perustella ensin 5 minuutia ennenkuin epäselvä vastaus annetaan. Aivan niinkuin sille kysyjälle ei olisi päivän selvää se miksi. Mistä se tyhmyys aina tulee, mitä enemmän kouluja käynyt niin sitä hönömpi tyyppi kyseessä.