Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset valitsevat olla onnettomia kun onnellisuus on tarjolla?

Vierailija
17.10.2025 |

Ei mahdu pieneen päähäni tämä päätös.

Kommentit (42)

41/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos saan miljardin tilille olen välittömästi ikionnellinen...

Jos saat miljardin tilillesi niin sinuun iskee pakokauhu: entäs jos joku tietää rahoistasi? Miten pysytellä hengissä siihen asti että saat rahat tililtäsi jonnekin parempaan turvaan ja tarvittavan organisaation kerättyä turvaamaan omaisuutesi...

Miljardi tililläsi ei myöskään ole onnen tae. Se ei estä sinua ylättäen sairastumasta ja kuolemasta johonkin äkkiväärään vitsaukseen kuten aneryoman repeämiseen, ALS:ään tai aivosyöpään.

M60

Vierailija
42/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos saan miljardin tilille olen välittömästi ikionnellinen...

Jos saat miljardin tilillesi niin sinuun iskee pakokauhu: entäs jos joku tietää rahoistasi? Miten pysytellä hengissä siihen asti että saat rahat tililtäsi jonnekin parempaan turvaan ja tarvittavan organisaation kerättyä turvaamaan omaisuutesi...

Miljardi tililläsi ei myöskään ole onnen tae. Se ei estä sinua ylättäen sairastumasta ja kuolemasta johonkin äkkiväärään vitsaukseen kuten aneryoman repeämiseen, ALS:ään tai aivosyöpään.

Jep ja miljardi ei poista sitä ajatusmaailmaa joka on johtanut miljardiin. Olen aiheesta jonkun verran lukenut ja yhden tilanteen muistan kuinka köyhä tienasi epärehellisesti paljon rahaa, mutta ajatusvinoumien ja epäempaattisuuden takia alkoi pettymään 5 tähden hotelleissa, vaikka rahan piti tuoda vapautta, hänen haluamansa hotelli ei ollut juuri sinä päivänä vapaana mikä tuotti paljon mielipahaa yms. eli raha ei tuonutkaan onnea, onnellisuus oli aina jossain muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme