Nainen, jos mies ei kykene järjestämään ja suunnittelemaan treffejä: juokse!
Puhun tässä nyt ensimmäisistä treffeistä kun ette vielä seurustele.
Tämä kertoo sen, millainen parisuhde sen miehen kanssa olisi. Mieti tarkkaan millaista kohtelua haluat.
Haluatko miehen joka ei panosta suhun eikä näe sussa sen vertaa arvoa, että suunnittelisi treffit jossa on jotain ajatustakin? Ei mikään kahvi- tai kävely, että pääsisi helpolla.
Esim. voit vinkata miehelle että treffit paikassa x olisi kiva. Jos mies ei ota tästä itse koppia, sä jatkat elämääsi eteenpäin. Eikös vain?
Paitsi tietenkin jos haluat aloitekyvyttömän prinsessamiehen, joka ei osaa ottaa leadiä.
Kommentit (26)
No ei sitten tarvi juosta, jos haluaa jonkun nössykän kanssa viettää elämänsä.
Mutta jos ei halua, niin sitten kannattaa häipyä. Koska jos mies ei ekoillakaan treffeillä, kun kinnnostuksen pitäisi olla kakkein korkeimmillaan, saa mitään aikaiseksi, niin ihan turha sitä aktiivisuutta suhteen vakiinnuttuakaan on odottaa. Joku viisas on joskus sanonut, että sen minkä näet, sen myös saat, muuta on turha odottaa.
Red flag nousi ylös
Ensimmäiset treffit ja haluat hemmottelun ilmaiseksi. Näitä gold diggereitä on 10 kappaletta tusinassa naisessa, eli säästä meidät miehet ja elä kissojesi kanssa vain.
En mäkään jaksa miehiä, jotka eivät edes osaa ehdottaa mitään.
Tässä mun red flagit
"Päätä sä, kun mä en tiedä mistä tykkäät." "Oon tosi huono ostamaan lahjoja".
Ei kai se kiinnostus nyt vielä ensimmäisillä treffeillä voi olla korkeimmillaan. Silloinhan vasta tutustutaan ja selvitetään, voisiko tässä olla ihminen, josta voisi kiinnostua enemmänkin.
"Tämä kertoo sen, millainen parisuhde sen miehen kanssa olisi. Mieti tarkkaan millaista kohtelua haluat.". Meidän ensitreffeillä istuttiin sohvalla ja juteltiin ja oltiin lähekkäin. Ja sellaisen suhteenkin olen saanut ja juuri sellaista kohtelua haluan. Eli joo, siinä mielessä tuossa on pointtia. Jos mies olisi halunnut välttämättä viedä ensitreffeillä hienoon ravintolaan syömään tai johonkin isoon konserttiin tai teatteriin, ei olisi välttämättä samanlaista yhteyttä päässyt syntymään. Onneksi siis oli sohvatreffit.
Aikanaan mun ekat treffit mieheni kanssa oli sellaiset, että treffattiin talilla ja purettiin hänen edellisenä viikonloppuna kadettu ralliauto ja sitten päälle syötiin hänen tarjoamat pizzat paikallisessa. Treffien pitää olla oikeasti oman näköiset eikä mitään prinsessakuvitelmia ja höttöä tai menee ihan pieleen.
Ei se tarkoita yhtään mitään jos ekoilla treffeillä pääsee ravintolaan syömään tai treffit on suunniteltu hienosti. Se ei kerro tulevaisuuden treffeistä yhtään mitään eikä sen treffikumppanin luonteesta. Se kertoo ainaostaan sen, että ekoihin treffeihin on panostettu. Niiden jälkeen tapahtuvat treffit kertovat sitten enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Red flag nousi ylös
Ensimmäiset treffit ja haluat hemmottelun ilmaiseksi. Näitä gold diggereitä on 10 kappaletta tusinassa naisessa, eli säästä meidät miehet ja elä kissojesi kanssa vain.
Eihän niiden treffien välttämättä tarvitse olla kalliit. Pointti on siinä että niissä on jotain ajatusta. Kahvi- tai kävely ei vaadi minkäänlaista panostusta.
Panostus treffeihin on tapa osoittaa kunnioitusta ja ilmaista naiselle että arvostaa hänen läsnäoloaan ja sitä että nainen on esim. nähnyt myös vaivaa ja laittautunut kauniiksi. Ap
Kun tapasin eksäni, oli jotenkin tosi vaikeaa saada häneltä mitään kannanottoa siihen, että missä voitaisiin nähdä tai mitä tehdä. Hän oli just tuollainen "en tiiä, päätä sinä" -tyyppi. No, päätinhän minä sitten. Ja sen jälkeen ihan kaiken muunkin, koska jonkun täytyi.
Aapeellä on pointtia.
Mies, jos nainen ei pysty ilmaisemaan jotain toiveita treffeille tai edes mille olisi mahdollisesti allerginen tai onko vegaani jne. niin juokse.
Miksi mies maksaisi täyttä hintaa käytetystä tavarasta, jonka muut on saaneet ilmaiseksi.
Treffailu kuuluu sarjaan "Ameriikan hömpötystä". Ei kuulu meidän kulttuuriimme.
Niihin panostetaan yhtä paljon! Minua ei kiinnosta miehenä vit...tuakaan nainen jolla jo ensimmäisenä on tyhjä deittiprofiili, sitten keskustelu on täysin miehen varassa ja vielä odottaa treffejä jotka mies suunnittelee. Sellainen ei omaa minkäänlaista empatiakykyä. On lahna jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flag nousi ylös
Eihän niiden treffien välttämättä tarvitse olla kalliit. Pointti on siinä että niissä on jotain ajatusta. Kahvi- tai kävely ei vaadi minkäänlaista panostusta.
Panostus treffeihin on tapa osoittaa kunnioitusta ja ilmaista naiselle että arvostaa hänen läsnäoloaan ja sitä että nainen on esim. nähnyt myös vaivaa ja laittautunut kauniiksi. Ap
Nykyään naiset ovat nirsoja ja tyytmättömiä, eikä mitään treffejä huvita ehdottaa saati suunnitella. Itse asiassa parempi pysyä naisista erossa kokonaan.
"Eihän niiden treffien välttämättä tarvitse olla kalliit. Pointti on siinä että niissä on jotain ajatusta. Kahvi- tai kävely ei vaadi minkäänlaista panostusta. "
No eiköhän sinne mennä tutustumaan eikä panostamaan. Meillä mentiin nykyisen miehen kanssa ensin ihan vaan kahville enkä sen kummempaa panostusta todellakaan odottanut. No kahvilla oli niin kivaa että päätettiin mennä elokuviin saman tien. Mentiin sinne ja edelleen oli kivaa joten mentiin vielä lasilliselle. Sielläkin oli kivaa ja juttu luisti monta tuntia aina vaan joten ilta päätyi pieneen suuteluun ja "soitellaan" huikkauksiin.
Ei tarvinnut panostaa koska kumpikin huomasi että asiat etenevät luonnostaan ja omalla painollaan ja kemiaa on.
En halua että joku järjestää. Haluan vain tietää mikä tyyppi on. Teoriassa kun pohdin asiaa tässä
Näin tein. Kaksi kertaa järjestin ajan ja paikan, kolmatta kertaa en järjestänyt. Viestitteli kyllä useaan otteeseen että olisi kiva tavata, mutta kun oli saamaton treffipaikan löytämisessä, niin todennäköisesti kaikessa muussakin.
Sitä ollaan taas katsottu amerikkalaisia influenssereita Tiktokista.
Mies väistää luodin, jos nainen ei lähde kahvitreffeille.
Tapasin mieheni lavatansseissa ja kivaa oli. Ekatreffit oli perunannostoa hänen pellollaan. Sitten oltiin 30 v. ja risat yhdessä (siis avioliitossa). Mutta sairastui pahasti ja menehtyi.
Up