Meni +10 vuotta aktiivista reflektointia ymmärtää, että olen oikeasti älykkäämpi kuin enemmistö suomalaisista
Kommentit (30)
Noin puolet suomalaisista on älykkäämpiä kuin enemmistö suomalaisista. Sitä se normaalijakauma eli Gaussin käyrä teettää.
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet suomalaisista on älykkäämpiä kuin enemmistö suomalaisista. Sitä se normaalijakauma eli Gaussin käyrä teettää.
EI pidä paikkaansa. Vaan: Noin puolet suomalaisista on älykkäämpiä kuin se älykkyydeltään keskimääräinen suomalainen. Eli se Gaussin käyrän oikea puolitaso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kesti noin kauan, kertoo kyllä päinvastaisesta.
Olisit vain mennyt Mensan testiin, älykkyysosamäärästä olisi tuon saanut kerralla pääteltyä. Suomalaisten keskimääräinen äo on 101, vertaa omaasi tähän.
Jokainen mittaa älykkyyttä omilla ehdoillaan, jolloin oma tulos näyttää helposti hyvältä. Objektiivisesti se siis vie aikaa jos oikeasti tutkii asiaa, mieluiten mahdollisimman spirituaalisesti, että ego pysyisi mahdollisimman kaukana ja pystyy näkemään myös ne omat epäonnistumisensa ja reflektoimaan sen pohjalta. Mensan testi on kuitenkin vain yksi osa-alue.
Spirituaalinen tutkinta varsinkin tuo tuloksen, joka näyttää itsestä hyvältä. "En tajua kuviopäättelytesteistä mitään, mutta minähän olen tunneherkkä ihminen, Kokonaisälykkyyteni on siis oikein hyvä".
Voin luvata, että kukaan aito spiritualisti ei ajattele noin.
Vierailija kirjoitti:
Vertasitko itseäsi vauvapalstan keskustelijoihin?
jee. sittenhän minäkin olen keskivertaista älykkäämpi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kesti noin kauan, kertoo kyllä päinvastaisesta.
Olisit vain mennyt Mensan testiin, älykkyysosamäärästä olisi tuon saanut kerralla pääteltyä. Suomalaisten keskimääräinen äo on 101, vertaa omaasi tähän.
Jokainen mittaa älykkyyttä omilla ehdoillaan, jolloin oma tulos näyttää helposti hyvältä. Objektiivisesti se siis vie aikaa jos oikeasti tutkii asiaa, mieluiten mahdollisimman spirituaalisesti, että ego pysyisi mahdollisimman kaukana ja pystyy näkemään myös ne omat epäonnistumisensa ja reflektoimaan sen pohjalta. Mensan testi on kuitenkin vain yksi osa-alue.
Spirituaalinen tutkinta varsinkin tuo tuloksen, joka näyttää itsestä hyvältä. "En tajua kuviopäättelytesteistä mitään, mutta minähän olen tunneherkkä ihmi
"Voin luvata, että kukaan aito spiritualisti ei ajattele noin."
Milläpä lihaksella tuollaista katsot voivasi luvata? Paitsi ehkä kehäpäättelyllä, "jos ajattelee noin, ei ole aito spiritualisti". Mitä se aito spiritualisti nyt sitten kullekin tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI pidä paikkaansa. Vaan: Noin puolet suomalaisista on älykkäämpiä kuin se älykkyydeltään keskimääräinen suomalainen. Eli se Gaussin käyrän oikea puolitaso.
Gaussin käyrän vasempaan puolitasoon (keskiarvoa pienempi älykkyys) mahtuu aika tarkasti puolet suomalaisista. Jos on edes hitusten Gaussin käyrän keskikohdasta oikealla eli älykkäämmällä puolella niin oman älykkyystason vasemmalla puolella (itseä pienempi älykkyys) on enemmän kuin puolet suomalaisista. Ja enemmän kuin puolet suomalaisista on enemmistö suomalaisista.
Meh, minä ainakin virallisen testin mukaan kuulun ihmiskunnan älykkäimpään 99%, nih!
Vierailija kirjoitti:
Meh, minä ainakin virallisen testin mukaan kuulun ihmiskunnan älykkäimpään 99%, nih!
Virallinen testi: kirjoitteletko vauvapalstalle? Jos niin teet en usko älykyyteesi.
Ajatella jos olisin älykkäämpi kuin 51% suomalaisista. Mikä ilon ja onnen päivä.
Hyvä että olet vähään tyytyväinen.
Niinhän me kaikki täällä.