Livestorm
Onko kokemuksia Livestormin tarjoamista työmahdollisuuksista?
Kommentit (3)
Minä kokeilin nyt marraskuun alussa. Videomainosten katselemisesta saa rahaa.
Kokeilen vielä lisää.
Kokeilin tuota siihen asti, että olisi tarvinut tehdä väliaikaistalletusta työtilille. Siihen loppui oma luotto. Nyt tuli vastaan aivan sama meininki eri firman nimi vain. Molempien "firmojen" watsappagentti pyytää liittymään watsappissa työryhmäkeskusteluun. Aivan samat antit ja pentit ihmettelevät siellä molemmissa ryhmäkeskusteluissa uutena henkilönä miten tämä homma toimii😅 veikkaan vahvasti, että keskustelen AI:n kanssa🤔Päätin nyt kuitenkin kokeilla tämän toisen firman kohdalla tätä väliaikaistalletusta, koska talletukset kuitenkin tehdään omalta cryptotililtäni ja niissä ei sitä vertaa rahaa ole, että sen ryöstö mua konkurssiin veisi. Coinmotionilta siirsin dollareita trust wallettiin ja sieltä "työtilille", eli tämä missä katsotaan 30 videota päivässä... 85 dollaria siirsin ja takasin nosti 200 dollaria ja jätin 70 vielä tälle "työtilille" kova into tällä "agentilla" oli päästä neuvomaan miten vaihdan kryptot euroiksi ja siirrän pankkitililleni, mutta kun ilmoitin, että teen sen joskus myöhemmin itse, AIagentti taisi vähän närkästyä😅 ensin vetosi, etten voi huomenna jatkaa videoiden katselua, jollen ensin talleta pankkitilille rahojani. Kun ilmoitin että jätän kaikki cryptoiksi, asia olikin ihan ok ja saan katsoa huomenna ilmeisesti taas videoita. Erikoinen keissi. Mahtaakohan tässä nyt olla joku pyramiidihuijaus tai rahanpesu meneillään vai miksi sieltä tuli rahaa takaisin... Aion huomenna jatkaa ja katsoa muuttuuko tuo 85 euron talletus kuinka suureksi loppujen lopuksi🤔
Vaikuttaa erikoiselta. Ihan kuin koneen kanssa olisin keskustellut whatsupissa. Olisko jonkinmoinen vedätys.