Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta joka olisi sitä mieltä että Cherylillä

Vierailija
23.09.2008 |

on HYVÄ itsetunto? Olen tullut siihen tulokseen, mutta ilmeisesti olen Suomen ainoa toisinajattelija tässä suhteessa. Cheryll tekee tasan mitä sitä huvittaa, nostaa asioita rohkeasti pöydälle, ajattelee oikeasti positiivisesti eikä vaan puhu siitä, pystyy nöyrtymään, tuntuu olevan rautainen tahto. Että missä se huono itsetunto on? Siinä että pitää vaatteista ja siitä että näyttää hyvältä. Onko se että haluaa näyttää hyvältä aina merkki huonosta itsetunnosta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut dissaa minkä kerkeää, mutta neitonen sen kun porskuttaa eteenpäin naama hymyssä.

Vierailija
2/3 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse asiassa Cheryl vaikuttaa aika fiksulta nyt kun sen juttuja on kuunnellut. Paljon fiksummalta kuin suurin osa porukasta. (Esim. Mia totesi tänään ettei tiedä mitä feministi tarkoittaa!!!). Menin aluksi siihen lankaan, että pidin Cheryliä vähän hömppänä seurapiirineitinä. Mutta nyt olen täysin toista mieltä: hänellä on oikeasti aika hyvä yleissivistys, hyvät käytöstavat ja miellyttävä luonne. En olisi arvannut, että hänestä tulee suosikkini :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman meikkiä näyttäytymisestä. Siitä olen samaa mieltä, että Cheryll on vahvempi ja rohkeampi kuin itsekään tietää. Muut eivät uskaltaisi väitellä yksinään kaikkia muita vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä