40-50-vuotias sinkkunainen
Minkälaisen miehen haluaisit? Vai haluaisitko miestä ollenkaan?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksun, uskollisen ja puoleensavetävän. Ja tulee toimeen mun lapsen kanssa.
Miehellä itsellään saa varmaankin myös olla lapsia?
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Ikävää todeta, että yksi iso syy naisten ja miesten kohtaamattomuuteen on alkoholi.
Uskoisin, että miehistä löytyy aika vähän sinkkuja, joille riittäisi 1-2 annosta joskus kerran kuussa. Etenkin, jos se on naiselle kynnyskysymys.
40-50 -vuotiaat miehet eivät (enää) suurimmalta osaltaan kinua seksiäkään samalla tavalla kuin parikymppisenä. Aika moni tyytyisi pitkässä juoksussa käytännössä seksittömäänkin suhteeseen (max 1 krt / kk), ja niitä joka päivä haluavia tuossa ikäluokassa on yhtä paljon tai vähän kuin vaikkapa absolutisteja.
Sen sijaan alkottomuutta edellyttävälle naiselle ei ikävä kyllä helpolla suhdetta löydy.
Vanha keskustelu (satunnainen), mutta tuohon alkoholin käyttöön on ainakin nuoremmilla tullut muutosta. Yhä useampi käyttää sitä vähän tai ei ollenkaan. Sellaisia miehiä siis on hiljakseen nousemassa 40-50 - vuotiaiden joukkoon.
Osa meistä jo vanhemmista miehistä on jossakin vaiheessa elämäänsä huomannut alkoholin käytön varsin tarpeettomaksi. Ei siihen tarvitse suhtautua uskonasiana mutta miksi käyttää alkoholia kun sillä ei ole positiivista vaikutusta elämään?
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskollisen, itsestään huolta pitävän, itsenäisen, eläimettömän, aikuiset lapset jo, ei juokse baareissa, eikä juo kotona.
Henkisesti kehittyneen. Sillä on muutakin mielenkiinnon kohteita, kun naiset ja sek si.
Jos tuollaista ei löydy, niin jatkan yksinoloa.
N49
Täytyykö olla korkeakoulutettu vai riittääkö se, että käy töissä ja tienaa omat rahansa?
Pitääkö olla yliopistokoulutus vai riittääkö korkeakoulutukseen YAMK?
Riittää YAMK vallan mainiosti, koska he työllistyvät paremmin kuin yliopistossa haahuilleet.
Eikö pitäisi ennemminkin kysyä, kenelle kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Uskollisen, itsestään huolta pitävän, itsenäisen, eläimettömän, aikuiset lapset jo, ei juokse baareissa, eikä juo kotona.
Henkisesti kehittyneen. Sillä on muutakin mielenkiinnon kohteita, kun naiset ja sek si.
Jos tuollaista ei löydy, niin jatkan yksinoloa.
N49
Saako edes syödä kotona?
Mitä teillä on tarjota semmoiselle haaveiden miehelle? Millä keinoilla jallitat unelmamiehen suhteeseen kanssasi? Uskotko että hän ihastuu sinuun ensi silmäyksellä?
Älykäs ja leikkisä. Ei lapsia. Pitää olla elämänkokemusta, ei mitään koko ikänsä Suomessa pikkupaikkakunnalla asunutta äijää. Poliittisesti vasemmalla.
Täytyykö olla farmariasu ja valkoiset tennarit?
En haluaisi enää miestä ollenkaan. Olen tyytyväinen yksin. Viimeksi seurustellut kun olin 32. Sen jälkeen sinkkuna, ja tarkoitus olla loppuikä. Ihanan vapauttavaa, kun ei tarvi olla millään "markkinoilla" eikä kelvata kellekään.
- n 48 v
Kyllä mä kaipaan miestä. Ja mielestäni vaatimukseni eivät ole mitkään ihmeelliset. Ihminen, joka seuraa maailman menoa, huolehtii hygieniastaan, omaa hyvät pöytätavat (ei mässytä, eikä ryystä). On kiinnostunut jostakin ja mielellään harrastaa liikuntaa. Ei tarvitse olla supertimmi, mutta huolehtia itsestään kyllä. Haluaa seksiä ainakin kerran viikossa. Ei kuolaa muita naisia, ainakaan silloin, kun minä olen hänen seurassaan, katsoa toki saa, mutta varmasti saatte kiinni, mitä tarkoitan. Raha-asiat ovat sellaisella tolalla, että minun ei tarvitse häntä elättää. Empatiakykyä kaipaan myös ja sitä, että haluaa matkustella tai muuta puuhastella kanssani.
Miehellä itsellään saa varmaankin myös olla lapsia?