Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50-vuotias sinkkunainen

Vierailija
17.10.2025 |

Minkälaisen miehen haluaisit? Vai haluaisitko miestä ollenkaan?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tähän tulee joku mies vinkumaan, kun naiset vaatii liikaa. :D 

Vierailija
22/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollinen, rehellinen, luotettava, rakastava, haluaa tehdä myös asioita, ulkoisesti mua miellyttävä, sängyssä osaava, alkoholia juo kohtuudella, töissä käyvä ( ei väliä missä työssä on), edes amistutkinto suoritettuna, mahdolliset lapset jo aikuisia tai vähintään teinejä, ikä hyvin sama kuin mulla itsellä. 

En vain tällä hetkellä taida olla valmis parisuhteeseen. Avioero rikkoi niin pahasti. Ehkä tulee joku vastaan joskus tai ehkä ei. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen vaikka välillä kaipaisi toista lähelleen, mutta sitten palaan järkiini. :D 

N46

Tämä listaus osuu minuun täydellisesti. Toki en tiedä, miellyttäisinkö ulkonäöltäni juuri sinua, mutta ei naiset kyllä pahaa sanaa ulkonäöstäni ole sanoneet.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni mies olisi ystävällinen ja perhekeskeinen luonne, hyväsydäminen ja hyväkäytöksinen (ei kiroile, rähjää, puhu rumasti muille tai muista, osaa olla huomaavainen ja esim. automaattisesti avaa oven rollaattorimummolle kaupungilla tai pysähtyy auttamaan, jos huomaa jonkun tarvitsevan apua, tai lähtee heti matkaan, kun naapurin auto ei käynnisty tai siskon lapsi pitää käyttää lääkärissä tms), pitää lapsista ja eläimistä, on sukurakas ja sellainen, että haluaa viettää aikaa minun kanssani, muttei ole myöskään läheisriippuvainen vaan viihtyy myös yksin tai omien ystävien seurassa. Uskollinen ja vilpitön, että muita naisia (tai miehiä!) ei kaipaa, kun on minun kanssani suhteessa ja että kaikesta voidaan keskustella ja seksi on molemmat huomioonottavaa, hyväntuulista ja paineetonta. Päihteetön huumeiden ja tupakan suhteen, mieluiten myös alkoholin, tai korkeintaan yksittäisiä alkoholiannoksia ilman humalahakuisuutta, esim. mökkitalkoissa tai saunan jälkeen olut on ok. Ei mielenterveysongelmia. 

Plussaa siitä, jos on suunnilleen saman ikäinen (n. 45-55v), minun makuuni mukavan näköinen (saa kaikin mokomin olla lyhyt, pullea, kalju, silmälasit, fyysisesti jokin vamma tai mitä vain ulkoisesti, kunhan miellyttää minua henkilökohtaisesti - en ole ikinä ollut kiinnostunut niistä "lentäjälääkäriurheilijajättiläisistä laatikkoleukoineen ja lihaksineen"), soittaa vaikka kitaraa tai pianoa, harrastaa jotain, mistä on aidosti kiinnostunut, olipa mitä figuurien keräilyä tai liitovarjoilua hyvänsä, on keskustelutaitoinen ja suhtautuu naisiin tasavertaisina ihmisinä.  

Vierailija
24/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minkäänlaista. Seksi ei enää kiinnosta, ja viihdyn yksin. - n 50 v, viimeksi parisuhteessa 18 vuotta sitten

Vierailija
25/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni mies olisi ystävällinen ja perhekeskeinen luonne, hyväsydäminen ja hyväkäytöksinen (ei kiroile, rähjää, puhu rumasti muille tai muista, osaa olla huomaavainen ja esim. automaattisesti avaa oven rollaattorimummolle kaupungilla tai pysähtyy auttamaan, jos huomaa jonkun tarvitsevan apua, tai lähtee heti matkaan, kun naapurin auto ei käynnisty tai siskon lapsi pitää käyttää lääkärissä tms), pitää lapsista ja eläimistä, on sukurakas ja sellainen, että haluaa viettää aikaa minun kanssani, muttei ole myöskään läheisriippuvainen vaan viihtyy myös yksin tai omien ystävien seurassa. Uskollinen ja vilpitön, että muita naisia (tai miehiä!) ei kaipaa, kun on minun kanssani suhteessa ja että kaikesta voidaan keskustella ja seksi on molemmat huomioonottavaa, hyväntuulista ja paineetonta. Päihteetön huumeiden ja tupakan suhteen, mieluiten myös alkoholin, tai korkeintaan yksittäisiä alkoholiannoksia ilman humalahakuisuutta, esim. mökkitalkoissa

Vaikutat todella toksiselta persoonalta, toisen ihmisen alkoholin käytön kontrollointi tuolla tavalla kielii persoonallisuushäiriöstä.

Vierailija
26/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskollinen, rehellinen, luotettava, rakastava, haluaa tehdä myös asioita, ulkoisesti mua miellyttävä, sängyssä osaava, alkoholia juo kohtuudella, töissä käyvä ( ei väliä missä työssä on), edes amistutkinto suoritettuna, mahdolliset lapset jo aikuisia tai vähintään teinejä, ikä hyvin sama kuin mulla itsellä. 

En vain tällä hetkellä taida olla valmis parisuhteeseen. Avioero rikkoi niin pahasti. Ehkä tulee joku vastaan joskus tai ehkä ei. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen vaikka välillä kaipaisi toista lähelleen, mutta sitten palaan järkiini. :D 

N46

Tämä listaus osuu minuun täydellisesti. Toki en tiedä, miellyttäisinkö ulkonäöltäni juuri sinua, mutta ei naiset kyllä pahaa sanaa ulkonäöstäni ole sanoneet.

M44

Sama pätee tuohon sängyssä osaavaan. Naisilla on siitä eri käsityksiä.

t. Nainen

Vierailija
27/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M44

Sama päte

Näin varmasti on. En tiedä voiko siitä jotakin päätellä, mutta useamman kerran on pyydetty uudestaankin käymään.

Vierailija
28/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M44<

Voihan siitä jotain päätellä, mutta olennaisinta kai on, että juuri se sinun oma naisesi pitää seksitaidoistasi, kun se on tosiaan jossain määrin myös makukysymys.  En epäile, ettekö olisi taitava rakastaja.

Vierailija
29/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns.perusjuttujen lisäksi (kohtelias, ystävällinen, itsestään huolta pitävä - työ, vaatteet, muu habitus - , fiksu, huumorintajuinen, avarakatseinen) olisi hienoa löytää joku, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen sekä kunnioittaa ja arvostaa, tärkeimpänä se, että ottaa huomioon myös minun toiveeni ja tarpeeni (kuten minä otan huomioon hänen). On hämmästyttävää, miten moni mies ajattelee näin: omat tarpeet ja toiveet = puolison tarpeet ja toiveet. Hohhoijaa. 

Kaikki lähtee siitä, miten parisuhteessa kohtelee kumppaniaan. Rakkautta ei ole alistaa, nälviä, olla koko ajan itsekäs, vaatia kaikkea antamatta mitään takaisin, työntää omatkin velvollisuudet puolison kannettavaksi jne.

En etsi parisuhdetta, sillä hyvän Miehen löytäminen on lottovoiton luokkaa. N48

Vierailija
30/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia eikä halua lapsia (ei edes "ehkä" eikä missään nimessä "mietin vielä"). Olen itse radikaalivela eikä suhteesta isimiehen kanssa voisi tulla mitään. 

Ei tupakoi eikä juuri käytä alkoholia, 1-2 muutaman kerran kuussa on ok. 

Omaa persoonan, itselleni yhteensopivan huumorintajun, ja realistisen elämänkatsomuksen (en voisi kunnioittaa esim rokotekieltäjää, horoskooppi- tai mitä tahansa uskovaista, jne jne).

Taloudellisesti vastuuntuntoinen eli elättää itsensä ja on kykenevä pitkän aikavälin säästämiseen. 

Ei tarvitse olla yliopistokoulutusta mutta ei saa kokea alemmuutta siitä että mulla on, ja pitää olla sivistynyt (viittaa taas esim siihen että ei ole rokotevastustaja tai muu öyhöttäjä joka ei ymmärrä tieteellisen tutkimuksen periaatteita). 

Haluaa sitoutuneen parisuhteen mutta ei asua yhdessä. Ei mikään "kinky pervo" koska olen itse aika vanilja.

Ulkonäön suhteen ainoat kriteerit on ei pitkää tukkaa eikä ienhymyä, en voi sille mitään etten vain voi sietää kumpaakaan.

Varmana jonkin mielestä ihan hirveät vaatimukset, mutta mistä tahansa noista joustaminen tekisi elämästäni nykyistä huonompaa, enkä tietenkään sitä halua. Mitä tekisin esim. juopolla ukolla, joka rankuttaisi seksiä josta en nauti... 

Vierailija
31/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskollisen, itsestään huolta pitävän, itsenäisen, eläimettömän, aikuiset lapset jo, ei juokse baareissa, eikä juo kotona. 

Henkisesti kehittyneen. Sillä on muutakin mielenkiinnon kohteita, kun naiset ja sek si.

Jos tuollaista ei löydy, niin jatkan yksinoloa.

N49

Pitää olla timmi, ei saa olla lapsia kotona, ei saa käydä baarissa, seksi ei saa kiinnostaa. What the hell.

Melko röyhkeitä vaatimuksia mummoikäiseltä naiselta. Lyön vetoa että tulet viettämään vanhuutesi kissan kanssa.

Erittäin mielelläni viettäisin vanhuuteni kissan kanssa. Parempaa kaveria ei olekaan.

Eri

Vierailija
32/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää todeta, että yksi iso syy naisten ja miesten kohtaamattomuuteen on alkoholi. 

Uskoisin, että miehistä löytyy aika vähän sinkkuja, joille riittäisi 1-2 annosta joskus kerran kuussa. Etenkin, jos se on naiselle kynnyskysymys.

40-50 -vuotiaat miehet eivät (enää) suurimmalta osaltaan kinua seksiäkään samalla tavalla kuin parikymppisenä. Aika moni tyytyisi pitkässä juoksussa käytännössä seksittömäänkin suhteeseen (max 1 krt / kk), ja niitä joka päivä haluavia tuossa ikäluokassa on yhtä paljon tai vähän kuin vaikkapa absolutisteja.

Sen sijaan alkottomuutta edellyttävälle naiselle ei ikävä kyllä helpolla suhdetta löydy.

Vierailija
33/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuisen, rauhallisen, saa olla ekstroverttikin kunhan ei vaadi minua mukaan esim.sukulaistensa tai kaveriensa luokse. Alkoholia vähän ja harvoin tai ei ollenkaan. Ulkonäöllä ei väliä.

Vierailija
34/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Tämä listaus osuu minuun täydellisesti. Toki en tiedä, miellyttäisinkö ulkonäöltäni juuri sinua, mutta ei naiset kyllä paha

Näinhän se on, sen yhden kanssa kun osuu kaikki kohdilleen, niin se riittää. Varmasti niitäkin on, joiden kanssa ei toiveet ja osaaminen osu yksiin, mutta voittopuolisesti olen kyllä saanut sen käsityksen, että jotakin sängyssä osaan.

Se tässä omassa sinkkuudessa riepookin, kun olen mielestäni ihan hyvä mies ja varmasti olisin jollekin naiselle hyvä mies ja sopiva partneri, mutta sellaista ei tunnu löytyvän. Toisaalta varmaan hyväkin asia, kun parikymppisenä ihastui sellaisiin naisiin, joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä tai suhde oli tuhoon tuomittu alusta alkaen. Ikä kaiketi viisastaa tai näin ainakin pitäisi tapahtua.

Vierailija
35/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää todeta, että yksi iso syy naisten ja miesten kohtaamattomuuteen on alkoholi. 

Uskoisin, että miehistä löytyy aika vähän sinkkuja, joille riittäisi 1-2 annosta joskus kerran kuussa. Etenkin, jos se on naiselle kynnyskysymys.

40-50 -vuotiaat miehet eivät (enää) suurimmalta osaltaan kinua seksiäkään samalla tavalla kuin parikymppisenä. Aika moni tyytyisi pitkässä juoksussa käytännössä seksittömäänkin suhteeseen (max 1 krt / kk), ja niitä joka päivä haluavia tuossa ikäluokassa on yhtä paljon tai vähän kuin vaikkapa absolutisteja.

Sen sijaan alkottomuutta edellyttävälle naiselle ei ikävä kyllä helpolla suhdetta löydy.

Ja kun se kumppanin pämppäys heikentää omaakin elämää huomattavasti, niin ei siitä (lähes) alkottomuudesta voi joustaakaan. En jaksa kuunnella kenenkään kännitarinoita (kyllä, ne hiprakkajorinat on yhtä ärsyttäviä) enkä  haistella vanhaa viinaa, paljon mieluummin olen sinkku.

Ps.  Mulla ainakaan kyse ei ollut seksin määrässä vaan laadussa. En haluaisi kuulla vaikka jotain anaalianelua edes kerran kuussa, tai vaatimuksia strap on-sessioista. En edes kerran vuodessa, koska silloin selvästi se itse tykkäämäni vanilja ei miehelle olisi riittävää. Miksi siis edes alkaa suhteeseen jossa seksuaaliset mieltymykset ei kohtaa. 

Vierailija
36/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun se kumppanin pämppäys heikentää omaakin elämää huomattavasti, niin ei siitä (lähes) alkottomuudesta voi joustaakaan. En jaksa kuunnella kenenkään kännitarinoita (kyllä, ne hiprakkaj

Jokseenkin masentavaa, että tallaisia pitää edes miettiä kun miettii parisuhdetta. Mutta joo, näin se vaan on. Kinkypervot ja vä ki val ta por non aivopesemät miehet on out. Tasapuolisesta nautinnon tuottamisesta myös naisille tykkäävät miehet on in. 

Vierailija
37/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollisen, itsestään huolta pitävän, itsenäisen, eläimettömän, aikuiset lapset jo, ei juokse baareissa, eikä juo kotona. 

Henkisesti kehittyneen. Sillä on muutakin mielenkiinnon kohteita, kun naiset ja sek si.

Jos tuollaista ei löydy, niin jatkan yksinoloa.

N49

Hyvä lista. Lisäisin listaasi vielä tupakoimattomuus ja liikunnallisuus. Empatiataidot ja henkisesti elämää kokeva. Kissa voi olla. Olis ihan 10/10.

Tiedän, havittelen neulaa heinäsuovasta  😆 onnekseni viihdyn yksin. Jo kolmas vuosi menossa, enkä huonoa aio huolia. 

Vierailija
38/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä. Mutta tiedostan sen, että minulla itselläni on hyvin vähän tarjottavaa kenellekään, oli kyse sitten ulkonäöstä tai henkisistä ominaisuuksista. 

Vierailija
39/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M44

No en mäkään välttämättä miellyttäisi sua ulkoisesti. Ihan tavallista miestä siis kaipailen enkä mitään jumalaisen komeaa adonista. Tavallinen suomalainen mies jonka ulkonäkö miellyttää mua. Mä olen itse vielä reilusti ylipainoinen, mutta teen koko ajan asialle jotakin. En ole kuitenkaan koskaan ollut vain joku sohvalla makoilija vaan liikun mm. luonnossa. En kuitenkaan halua reilusti ylipainoista miestä. En vaan voi mitään sille, että en sellaisista syty. Sitähän täällä palstalla toitotetaan, että ylipainoisen naisen ei saisi haaveilla normaalipainoisesta miehestä vaan pitäisi huolia itsensä kaltainen. No ei vain toimi mun kohdalla. Pieni ylipainoa ja vatsa ei haittaa, mutta reilu ylipaino on turn off enkä mahda sille mitään. En ole koskaan ollut parisuhteessa tai sängyssä reilusti ylipainoisen miehen kanssa enkä ajatellut sitä aloittaa nytkään.

N46

Vierailija
40/42 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksun, uskollisen ja puoleensavetävän. Ja tulee toimeen mun lapsen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän