Uusi työ ja tuntuu että olen tosi hidas oppimaan ja epävarmuus iskee välillä
Samaa työtä olen tehnyt jo 12 vuotta eri paikoissa. Edellinen työ loppui määräaikaisuuden puitteissa ja nyt pääsin vakityöhön.
kohde jossa työtä tehdään on tosiaan vastivampi, on 100 ja 10000 asiaa opittavana. Pitä ottaa huomioon moninkertaisesti erilaisia asioita.
Täällä pitää todellakin liettiä miten ja miss järjestyksessä yms. Kaikki ei olekkaan enää niin selvää kuin aiemmissa työpaikoissa. Olen työskennellyt vakityössä ja määräaikaisssa töissä ja tuntuu että ne 12 vuotta olikin helppoa tietyllä tapaa. Vaikka onhan aina haastrtta kun mennyt uuteen kohteeseen, mutta silti omaksuttu nopeastikin asiat.
mutta nyt on niin monenlaista asiaa ja kaikenlaiset ns päivityskoulutuksia heti 5 jotka pitää suorittaa 2 kk aikana. Toki edellisissäkin kohteissa on koulutuspäiviä ollut, mutta ei niin että kaikki pienessä ajassa.
esihenkilöt kyllä perehdyttäneet ja kollega. Mutta ihan vieras talo ja paikkakunta entuudestaan. Ja jotrnkin kuvittelevat että heti löydän kaikki toimipisteet yms Mutta ditten se toinen puoli heissä että ei tarvi kaikkea osata.