Aijon pettää miestäni ruotsin laivalla
Mennä ihan loppuun saakka. Elää taas hetken. Oon sunnitellu kaiken
Kommentit (65)
Oletpa typerä ja moraaliton ihminen.
Tai no, provohan tämä on.
Nainen voi pettää aina, jos haluaa. Mies ei voi, koska ei löydy naista jonka kanssa voisi pettää.
Ei se pettäminen välttämättä onnistu jos olet kehopositiivinen.
Hans-rakas, pyydän, älä petä minua!
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi pettää aina, jos haluaa. Mies ei voi, koska ei löydy naista jonka kanssa voisi pettää.
Miehet pettävät enemmän kuin naiset.
Ap voi vähän aatella ettei se genitaaliherpes tai hivi niin kovin mukavia loppuelämän seuralaisia ole. Siihen nähti kannattaa seksihurjastella.
Mä just panin yhtä varattua porauslautalla. Siinä on mukava aviomiehen kotona jatkaa kun pääsee liukkaille.
Aikoa. Minä aion, sinä aiot, me aiomme.
Meillä myös pikkujoulut tulossa ja annan varmasti jos yksi komistus haluaa panna.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös pikkujoulut tulossa ja annan varmasti jos yksi komistus haluaa panna.
kaverille kans.
Entä jos laivalta ei löydy riittävän tasokasta miestä?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos laivalta ei löydy riittävän tasokasta miestä?
Pakko laskea rimaa?
Kerran olin kaverin kanssa risteilylle joka petti miestään jatkuvasti, niin olin menossa hyttiini niin oli panemassa jonkun ukon kanssa, lähdin pois ja tapasin kivan puolalaisen muusikon, joten yövyin hänen hytissä eikä pantu.
Käyttäisit senkin ajan itsesi sivistämiseen. Vain muutama sana lauseessa ja silti vilisee virheitä. Johtopäätös: WT
Nyt lähdössä laivan yökerhoon. Terminaalissa oli jo silmäpeliä komeiden miesten kanssa.
Ap
Toivottavasti nääggerisankkeri tulee monesta mustasta nahkahuilusta yhtäaikaa.