Aijon pettää miestäni ruotsin laivalla
Mennä ihan loppuun saakka. Elää taas hetken. Oon sunnitellu kaiken
Kommentit (40)
Niin minäkin. Aion pettää tulevaa miestäni, jota en ole vielä tavannut.
Tämä paha avionrikkojasukupolvi. Tehkää parannus, sillä Jumalan valtakunta on tullut lähelle!
Sillä niin kuin oli Nooan päivinä, niin on oleva tämän maailmanajan loppukautena. Jos ette tee parannusta, te kuolette synteihinne.
Vielä tänään on mahdollista kääntyä pois synneistä seuraamaan Jeesusta. Kukaan meistä ei tiedä, milloin on meidän viimeinen elinpäivämme ja mahdollisuus kääntyä pois synneistä!
Munkin poikaystävän vaimo lähtee Ruotsin laivalle pian, ja pääsen pelehtimään hänen luokseen pariksi yöksi. En malta odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jormako se siellä taas 🙄
Kai se Jorma on, mutta aloitus pätee kaikkiin suomalaisiin naisiin. Yksikään ei vain sanoisi sitä ääneen, koska naiset sanovat yhtä ja tekevät toista.
Varatut on parhaita seksikumppaneita laivalla. Ei tartte opettaa, homma hallussa.
Pettäminen on elämän suola, mutta siitä ei pidä ikinä kertoa.
No mulle sun tekemiset on yks hailee. Pane vaikka kaikkien laivan miesten kanssa tai hyppää vaikka mereen. Ei kiinnosta.
Kuten myös miehesi varmasti pettää sua silloin kun olet laivalla.
Ap:sta tulee mieleen se nainen, joka meni naimisiin Eiffel-tornin kanssa. Hänkin olisi voinut pettää miestään Ruotsin laivalla.
Tee niin. Olen jo muutenkin päättänyt jättää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös miehesi varmasti pettää sua silloin kun olet laivalla.
Ne miehet, ketä petetään, ne ei saa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ei sinne laivoille mitään pihtareita kaivata, sehän olisi ilon pilaamista.
Oikein. Elämästä pitää nauttia, eikä kysellä lupia hauskanpitoon.
Kirjoitustaitoasi katsellessa ei ihmetytä, että muutkin elämän osa-alueet ovat sinulle vaikeasti hallittavia.
vaihtakaa ns vapaaseen suhteeseen, se on realismia.