Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukekaa tää ja tajutkaa että Cheryll on ihan bimbo

Vierailija
24.09.2008 |

Rahakysely päättyi Cheryllin ja Jari-Matin väittelyyn

23.09.2008 22:24

Cheryll haluaisi perustaa lastenkodin.

Niko intoutui kyselemään muilta, mihin kukin käyttäisi mahdollisen voittosumman. Cheryllin vastaus sai aikaan kummastusta, ja nainen ryhtyi väittelemään sanomisistaan Jari-Matin kanssa.

- Kuinka ison osan käyttäisit vaatteisiin, Niko tivasi Cherylliltä.

Nainen vastasi, että vaatekaapin uudistamiseen hän ei käyttäisi voittosummasta lantin lanttia.

- Ehkä sulla on tarpeeksi rahaa, että sä et tarvitse sitä mihinkään, Niko totesi.

Cheryll ilmoitti, että asia ei todellakaan ollut niin.

- Jos sellaisen rahasumman voittaisin, niin sijoittaisin asuntoon ja turvaisin mun ja lähimmäisten tulevaisuuden, Cheryll muotoili.

Mia ilmoitti, että hän menisi silmäleikkaukseen, lähtisi matkustelemaan ja sijoittaisi osan perinnöksi saamaansa mökkiin. Myös Johan kertoi, että sijoittaisi rahat matkusteluun.

Cheryll: Haluaisin perustaa lastenkodin!

Muut kuuntelivat Cheryllin selitystä.

Niko ilmoitti antavansa äidilleen osan rahoista, mutta miestä kiinnosti myös osakkeiden ostaminen sekä Helsingissä hömpöttely. Cherylliä ei rahan tuhlaaminen innostanut.

- Siitä hyötyisivät mun lähimmäiset ja se mahdollistaisi, että mulla olisi mahdollisuus tehdä hyväntekeväisyyttä tulevaisuudessa. Haluaisin perustaa lastenkodin, Cheryll totesi.

- Toi on niin oikea vastaus, ainoa vastaus, minkä sä voit sanoa, Jari-Matti sanoi.

Cheryll korosti, että hänellä ei olisi aikomustakaan lähteä tuhlaamaan rahoja. Nainen sanoi, että hänellä oli jo paljon vaatteita, jotka hän oli haalinut töistä keräämillään rahoilla.

- Mä varmaan veisin ystäväni syömään ja viettämään iltaa hyvin. Sitten todennäköisesti olisin vähän aikaa ulkomailla. Loput toivottavasti säästäisin. Auto on toinen mitä ehkä harkitsisin, Jari-Matti suunnitteli.

Cheryll jatkoi puheita hyväntekeväisyydestä, lastenkodista sekä omien ja muiden lapsien tulevaisuuden turvaamisesta. Muut tiedustelivat, millaista hyväntekeväisyyttä Cheryll harrasti. Joku asukkaista kysyi, aikoiko hän lahjoittaa osan rahoista jollekin yhdistykselle.

- En mä nyt vielä ole. Tai en mä tiedä. En mä nyt lähtisi mihinkään hyväntekeväisyysyhdistykselle lahjottamaan. Mä teen nyt jo hyväntekeväisyyttä ja tuen lähimmäisiäni, Cheryll vastasi.

- Ei sitä lueta hyväntekeväisyydeksi, kaikki me tuetaan lähimmäisiämme, Jari-Matti totesi. Jari-Mattia kummastutti Cheryllin puheet

Jari-Matti ihmetteli Cheryllin hyväntekeväisyyspuheita.

Miakin kertoi antavansa sisaruksilleen rahaa, mutta Cheryll selitti tukevansa lähimmäisiään laaja-alaisemmin.

- Mua loukkaa tuo, että te nauratte sille, mitä mä sanon. Ensinnäkään mä en oo täällä rahan perässä vaan kokemuksen, Cheryll valitti.

- Mistä sä ton nostit? Jari-Matti ihmetteli.

Muut totesivat, että he eivät olleet aliarvioineet Cheryllin kommentteja. Cheryll ihmetteli, mistä hyväntekeväisyysaihe oli edes noussut ihmettelyn kohteeksi.

- Sä vastasit, että sä tekisit niillä rahoilla hyväntekeväisyyttä, Jari-Matti muistutti.

- En sanonut! Sanoin, että sijoittaisin omaan kotiin, Cheryll puolustautui.

Jari-Matti ihmetteli, miten hyväntekeväisyys liittyi Cheryllin kotiin.

- Jos mulla olisi itsellä kaikki hyvin, mä voisin auttaa sitä enemmän myös muita. Mutta ei puhuta enempää, kun se on niin kiusallista, siis kaikille muille tuntuu olevan, Cheryll päätti.

Nainen kuitenkin jatkoi lastenkotijuttua ilmoittamalla, että monet hänen ystävistään olivat olleet lastenkodeissa. Lastenkotien pitäjät olivat Cheryllin mukaan niin rahanhimoisia, että naisen tavoitteena oli perustaa toisenlainen lastenkoti.

Muut eivät jaksaneet enää lähteä keskustelemaan aiheesta, sillä aihetta vaihdettiin hyvin pian.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto

Lähimmäisten auttaminen ja turvaaminen

Hyväntekeväisyys

Lastenkodin perustaminen

50 000 € ja tämä tapahtuu Cheryllin mallilla. Ei tuolla tytsyllä ole mitään käsitystä todellisuudesta, elää vaalenapunaisessa pumpulissa.

Vierailija
2/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Cheryll voisi sanoa noista tuollaista ja oikeasti tarkoittaa sitä.

Tuosta hyväntekeväisyydestä on muuten puhuttu talossa aikaisemmin ja muistan itse miten mua ketutti koska minusta se on niiiiiin jotenkin katsojien kosiskelua tai joitain. En muista ketkä ilmoitti että laittaa mahdollisen voiton hyväntekeväisyyteen, mutta olisko ollut Niko? Andreas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto

Hyväntekeväisyys

Lastenkodin perustaminen

.

Vierailija
4/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en inhookkaan.. nyt tuntuu jotenkin siltä että ihan sama mitä se tuolla talossa sanoo niin jengii pitää sitä typeränä blondina...

Vierailija
5/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elänyt suojattua elämää. Se ei kerta kaikkiaan ole päässyt kyynistymään niin kuin ns. normaalit ihmiset. Ja nyt sitten kun se laitetaan duunareiden keskelle, se ei voi käsittää miksi kaikki on niin nihkeitä sen maailmanparannussunnitelmille. Suurin osa ihmisistä taistelee ihan jokapäiväisen leipänsä eteen, ei niille jää aikaa miettiä mitään lastenkotien perustamista. Ja Cheryll on vielä jotenkin sellainen, että se uskoo itseensä ihan miljoonan voltin voimalla. Se sanoo päiväkirjahuoneessa tyynesti että tuli mitä tuli seuraavat 2 viikkoa, se kestetään.

Vierailija
6/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun. On niin tehokas ja saa pienellä rahalla paljon, valtionbudjetti on pian ylijäämäinen.

Haaveilee politiikasta ja tästä se alkaa.

Vierailija
7/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ainakin shokkihoitoa talossa urakalla ja edes pienen kosketuksen tavallisten ihmisten arjesta kun he kertoo vaikeuksistaan. Jos syntyy kultalusikka anuksessa niin ei kykene ajattelemaan muunlaista elämää kuin omansa.

On hokenut että ei ole tällaisia ihmisiä aiemmin tavannut, missä umpiossa tuo miestennielijä on elänyt. Esittää parempaa kuin on kolmas äijä jo kierroksessa.

Vierailija
8/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat blonditeeman muunnoksia. Luuletteko että jos Marialle nyt työnnettäis kultalusikka anukseen, saisko se jotain elämässään aikaan? Mä luulen että se löytyis hetikkohta taas sieltä Nesteeltä kinumasta porttikiellon kumoamista. Jos jompikumpi saa elämässään jotain aikaan, niin kyllä se on Cheryll. Ei nyt varmaankaan mitään valtionpäämiesainesta ole, mutta löisinpä vaikka vetoa että oman nicheensä löytää elämästä ja saa jotain aikaan. Sen verran se uskoo itseensä. Vielä. Katsotaan mitä 3 kuukautta talossa tekee, kun nuo muut näyttää sille blondille sopivan paikan.

Vierailija
9/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla halvan hintatason maassa? Voittosummasta vähennetään myös vero joten se ei ole edes 50 000 euroa.

Asunto

Hyväntekeväisyys

Lastenkodin perustaminen

50 000 € ja tämä tapahtuu Cheryllin mallilla. Ei tuolla tytsyllä ole mitään käsitystä todellisuudesta, elää vaalenapunaisessa pumpulissa.

Vierailija
10/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuori vapaa ihminen saa mennä ja ihastua sekä rakastua. Tunteilla ja kosketella toista vapaata ja samoissa aikeissa olevaa. Ei hän ole aviossa ja tilivelvollinen kenellekkään!! Se vain on nykyaikaa. Ei enää olla 80 luvulla ahdistuneena..

Antaa kukkien kukkia! Toisten kukissa kun nuo mehiläiset tuppaa pörräämään useammin..

Vierailija
11/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan nätti tyttö, lähes kaunotar, annetaan sille hyvä itsetunto (minun mielestäni) ja varakkuutta. Aika ihme on, jollei saa melko lailla positiivista palautetta elämässä, eli sellainen positiivisten tapahtumien kierre. Ja ilmeisesti isänsä on kuollut, joten ei hänenkään elämänsä silti ole mitään tauotonta ruusuilla tanssimista ollut.

Vierailija
12/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fanitin. Harmikseni olen tullut huomaamaan ettei sillä ulkokuorella tee mitään jos pään sisällä lyö tyhjää.

Kuunnelkaa sen puhetta, niiku, oikeesti, ei ku oikeesti ja mitään valmista ei tulee pelkkää sössötystä.

Kauneus on muuttunut pottunokkaiseksi mopsiksi jonkalaisena nyt hänet nään.

En olisi uskonut että mielipiteeni muuttuu noin radikaalisti. Pidin kilttinä viattomana tyttönä ja on oikea vosujen vosu.

ps. pussailu Antin kanssa loppui kun Harri on sairaalassa, ei katsos voi kiusata Harria. Andreas oli tässä asiassa oikeassa, pussailee vain Harrin silmien alla ärsyttääkseen tätä.

Vierailija
13/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku tuolla kirjoitti, se on paljon fiksumpi kuin ensivaikutelma antaa ymmärtää. Cheryll on vaan oikeasti niin eri maaiilmasta kuin nuo muut. Jos Mia hokee vittua ja miten vihaa kaikkia, niin toki Cherylin maailmojasyleilevät ajatukset tuntuu sen rinnalla hölmön naivilta silloinkin kun Cheryll on oikeassa. Jotenkin sellainen vihainen angstimeininki on silti uskottavampaa (maskuliinisempaa?) kuin hempeä kukkahattuilu.

Vierailija
14/14 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset valittaa että VITTU että tylsää ja VITTU TÄTÄ JAKSA EIKÖ VITTU ME PÄÄSTÄ ULOS EDES RÖÖKAAMAAN VITTU ja Cheryll siihen sanoo, että pitäis oppia nauttimaan laiskottelusta kun kerran on siihen tilaisuus, niin kyllähän Cheryll asiaa puhuu, mutta kyllähän se helvetin ärsyttävältä kuulostaa pakostakin. Ja silti Cheryll vaan sanoo niin ja käy kaikkia vastaan samalla. Sillon ei tiedä itkiskö vai nauraisko, mutta rohkeudesta on pakko antaa C:lle pisteet. Ei mimmi hirveästi tee kompromisseja miellyttääkseen muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi