En voi mennä nukkumaan, ellei keittiötä ole laitettu illalla kuntoon.
Miten joku voi mennä likaisten astiaröykkiöiden keskellä keittämään aamukahvia.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, joku muuki on samanlainen. On kyllä hyvä aloitus.
Jep. Huomaa, että on meitä muitakin pakkomielteistä.
Jep. Ei ole pakkomielteistä .. on kivaa hemmotella itseään aamuksi. 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Onks nää samoja, jotka ajaa äijänsä mierolle, kun ne eivät osaa kiillottaa paikkoja?
Älä meuhkaa, mieskin tykkää siististä aamulla keittiössä. Siinä molemmille kiva aamukahvi hetki. Mieskin siivoilee illalla keittiön. Toiset voivat tehdä ihan vapaasti miten elävät.
Joo, siisti keittiö olisi kiva.
MS-tauti ja lapsiperhe vaan vähän haittaavat sen toteuttamista. On ollut pakko opetella laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen. Siisti keittiö ei ole ihan ykkössijalla. Nukkumaan on pakko mennä viimeistään silloin kun ei enää pysy hereillä.
Onnea kaikille teille, kenellä riittää energiaa kaikesta huolehtimiseen. Kaipaan sitä vanhasta elämästäni.
Minä voin. Olen opetellut. Jos on ollut ilta jolloin on ollut jo paljon ohjelmaa (harrastukset, kokoukset tms) ja kello alkaa olla kymmenen ja keittiö sotkussa, niin menen silti nukkumaan. Uni on tärkeämpää kuin siivous. Jos mulla jää keittiö yhtenä tai kahtena iltana siivoamatta, niin siihen ei maailma kaadu. Mä muutenkin priorisoin nukkumisen ja unen ja siitä on ollut sellainen seuraus, että elämä tuntuu nykyään paljon kevyemmältä ja mukavammalta <3
Pidä vaikka vc pystyssä ketään ei kiinosta.