Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä nukkumaan, ellei keittiötä ole laitettu illalla kuntoon.

Vierailija
16.10.2025 |

Miten joku voi mennä likaisten astiaröykkiöiden keskellä keittämään aamukahvia. 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on voiveitsi tiskialtaassa. Pitäisikö huolestua?

Pidä vaikka vc pystyssä ketään ei kiinosta.

Vierailija
82/85 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, joku muuki on samanlainen. On kyllä hyvä aloitus. 

Jep. Huomaa, että on meitä muitakin pakkomielteistä.

Jep. Ei ole pakkomielteistä .. on kivaa hemmotella itseään aamuksi. 🌹🌹🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää samoja, jotka ajaa äijänsä mierolle, kun ne eivät osaa kiillottaa paikkoja? 

Älä meuhkaa,  mieskin tykkää siististä aamulla  keittiössä.  Siinä molemmille kiva aamukahvi hetki. Mieskin siivoilee illalla keittiön.   Toiset voivat tehdä ihan vapaasti miten elävät.

Vierailija
84/85 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siisti keittiö olisi kiva.

MS-tauti ja lapsiperhe vaan vähän haittaavat sen toteuttamista. On ollut pakko opetella laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen. Siisti keittiö ei ole ihan ykkössijalla. Nukkumaan on pakko mennä viimeistään silloin kun ei enää pysy hereillä.

Onnea kaikille teille, kenellä riittää energiaa kaikesta huolehtimiseen. Kaipaan sitä vanhasta elämästäni.

Vierailija
85/85 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin. Olen opetellut. Jos on ollut ilta jolloin on ollut jo paljon ohjelmaa (harrastukset, kokoukset tms) ja kello alkaa olla kymmenen ja keittiö sotkussa, niin menen silti nukkumaan. Uni on tärkeämpää kuin siivous. Jos mulla jää keittiö yhtenä tai kahtena iltana siivoamatta, niin siihen ei maailma kaadu. Mä muutenkin priorisoin nukkumisen ja unen ja siitä on ollut sellainen seuraus, että elämä tuntuu nykyään paljon kevyemmältä ja mukavammalta <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme