Töissä käyminen on aika rankkaa
Kyllä se uuvuttaa ja vie voimat, velkakaa ei lyhene, yli 47 tonnia ja on kierteessä, jotenki tuntuu että tätä tää on ja pitää maksella ja tehdä töitä, silti ei jää rahaa ees 200 € kk.
Kommentit (14)
Menee jo vuokraan 700 + lainan lyhennys 1400, ei jää paljo mitää kun ruokaki pitää ostaa ja jotkut laskut.
Miksi tämä on tällästä kärsimystä?
Sama ulina jatkuu päivästä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Kai mä nyt ulisen ku on isot velat, et vissii tajua, maksa itte tommosia velkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mä nyt ulisen ku on isot velat, et vissii tajua, maksa itte tommosia velkoja.
Et saa oikein mitään elämässä, tätäkö elämä on, joo tosi kivaa.
Työttömänä olo on myös rankkaa. Ruokaan ei meinaa rahat riittää ja kaikki ylimääräinen on karsittu elämästä. Olen sairastunut vakavasti. Velkaa ei onneksi ole euroakaan.
Onneksi työttömillä ei ole velkaa. Vai miten se nyt menikään 🤔
sun pitaa menna kela ja sosiaalitomisto.
ei yhtaan rankkaa
.t jamal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole varmaan pistooli ohimolla pakottanut ottamaan lainaa. Silloin ei kenenkään pidä niitä olla puolestasi maksamassakaan.
Olisit tyytyväinen että pystyt elättämään itsesi, ei kaikki pysty. Tuo on ihan tavallista elämää. Käydään töissä ja eletään. Opettele positiivisempi elämänasenne.
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen että pystyt elättämään itsesi, ei kaikki pysty. Tuo on ihan tavallista elämää. Käydään töissä ja eletään. Opettele positiivisempi elämänasenne.
Ymmärrän, mut on myös haaveita ja nyt on vaikea tilanne
Olisi kiva et jäis ees sen 200 € kk ja velkaki lyhenisi.