Ei sairaista ihmisistä tarvitse saada veronmaksajia
Kun Suomessa on kaikenmaailman sairaita, kodittomia, työttömiä, avuttomia, mielenterveysongelmaisia, päihteidenkäyttäjiä, syrjäytyneitä,... ei heitä tarvitse saada työelämään, ei heistä tarvitse saada minkäänlaista taloudellista hyötyä koskaan. Kahdesta syystä:
1. Ei me auteta ihmisiä siksi että me haluttaisiin sen ansiosta rahaa. Me autetaan siksi että tietysti me autetaan. Ei tietenkään me jätetä muita heitteille oman onnensa nojaan. Tietysti me pelastetaan kaikki hädänalaiset. Itse ollaan taivaassa, ei me haluta että kukaan joutuu helvettiin. Itse ollaan onnellisia, ei me haluta että kukaan joutuu kärsimään.
2. Se kurjien ihmisten auttaminen on taloudellinen investointi. Eli me kulutetaan siihen rahaa. Mutta me ei saada siitä takaisin rahaa. Mutta silti se investointi hyödyttää meitä, me tehdään sillä investoinnilla voittoa. Nimittäin: rahan sijaan se investointi tuottaa voittoa toisessa valuutassa. Se investointi tuottaa meille muuta valuuttaa kuin rahaa.
Eli WIN-WIN. Kun me autetaan kurjia niin kurjat hyötyvät. Ja me hyödytään. Kaikki voittaa.
Kommentit (6)
Minä en auta ideologisesti työttömiä pummeja.
Saksassa ne heitettiin uuniin. Suomessakin moni haluaisi työntää köyhät ja sairaat lieskoihin, myös ensimmäiset tähän ketjuun vastanneet. Muistakaa, että ympärillänne kulkevat ihmiset ovat aina askeleen päässä äärimmäisen väkivallan hyväksymisestä ja toteuttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan vain näitä saira nykyään niin paljon suhteessa verojen maksajiin
Sehän on hyvä asia. Mitä enemmän on sairaita, sitä enemmän veronmaksajat tekee voittoa toisessa valuutassa kun niitä sairaita autetaan.
Mitä enemmän on sairaita sitä enemmän veronmaksajat rikastuvat toisessa valuutassa.
Siksihän me myös ilomielin päästetään tänne rajan yli väkeä Syyriasta, Irakista, jne. Me rikastutaan! Ei rahallisesti rikastuta, vaan jollain muulla tavalla.
On lottovoitto syntyä Suomeen - veronmaksajaksi.
ap
Nykyään voi vaan olla omasta mielestään sairas päättämällä youtube-videon perusteella kärsivänsä vähintään long covidista ja masennuksesta, mikä estää kaiken rasittumisen mukaan lukien töiden teon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en auta ideologisesti työttömiä pummeja.
Siinä tapauksessa: onneksi minä en ole ideologisesti työtön. Mitään ihmeen idealismia minusta ei löydy tippaakaan. Joutavaa hömpöttelyä ne kaikenmaailman ideologiat. Minä olen kunnon mies, olen periaatteen mies. Minulla on periaatteita ja periaatteistani minä en tingi, minä toimin periaatteideni mukaisesti. Minä olen periaatteen vuoksi työtön!
Alkaa olemaan vain näitä saira nykyään niin paljon suhteessa verojen maksajiin