Mitä teen? Mun tarttis herätä maanantaina noin klo 730 ja en luota kelloihin ja ei ole ketään jota voisi pyytää soittamaan.
Kuka vois soittaa mulle? Mitä tehdä? Olispa vielä herätystoiminto puhelinpalveluissa josta voisi tilata herätyksen. Asiaa vaikeuttaa se että sunnuntainan voin saman asian vuoksi alkaa nukkua joskus klo 23.
Kommentit (32)
Kännykkään herätys ja lisäksi perinteinen herätyskello tai kaksikin.
Mikset luota kelloon, tai siis puhelimen herätykseen?
Laitan itselleni useita herätyksiä puhelimeen erityisinä aamuina. Lisäksi herätyskello.
Mutta eihän klo 7.30 ole edes aikainen herätys.
Herään joka aamu 4.20 kellolleen. Siinä ehtii tehdä aamutoimet rauhassa vaikka menot alkaisi kuudelta. Että näin täällä päin.
Voi herranjestas näitä uusavuttomia. Osta kunnon herätyskello, tollo!
Ota joku mies viereen ja sano, että aamulla klo 7 saa piparia. Varmasti herättää kyllä ja puolessa tunnissa saatte hommat hoidettua.
Miten osaat ikinä lähteä kotoa,että et myöhästy jos et kelloihin luota?
Vierailija kirjoitti:
Ota joku mies viereen ja sano, että aamulla klo 7 saa piparia. Varmasti herättää kyllä ja puolessa tunnissa saatte hommat hoidettua.
Olen mies
Ap
Miksi sinä et luota siihen puhelimen herätykseen? Laita lisäksi pari perinteistä herätyskelloa herättämään, kyllä joku varmasti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Ap
Siinä tulee jalkaan liikettä kun karhu herää uniltaan.
Etkö koskaan yleensä joudu heräämään aikaisin? Helpolla pääset sitten. Tai eihän 7.30 edes ole mitenkään aikaisin.🙄
Tuohon aikaan mennessä herää joka aamu ilman herätyksiäkin.
Kolme eri herätystä päälle. Ja muutaman minuutin eriaikaisesti. Kyllä johonkin heräät.
En enää omista perinteistä herätyskelloa voisi tietysti olla ideaa käydä ostamassa. Vaarana on vaan että panen herätyksen kiinni kun se soi ja jatkan nukkumista. Ongelmallista myös että en voi mennä aikaisin nukkumaan edellisenä iltana eli yö jää lyhyeksi ja muullakin tavalla. Jos olisi mahdollista niin laittaisin tänne prepaid-numeron ja pyytäisin kaikkia soittamaan aamulla.
Minulla on tuo sama ongelma. Paniikki.