Milloin mielestäsi voi mennä ekan kerran juhlimaan synnytyksen jälkeen?
Mikä on mielestäsi moraalisesti oikea aika lähtemään ensimmäisen kerran juhlimaan, sen jälkeen kun vauva on syntynyt?
Mieshän voi lähteä varpajaisiin vaikka heti.
Ja onko eroa onko yön yli kännit vai lievemmät pikkutumut?
Kommentit (25)
Maitoa voi pullottaa ja aika harva enää nykyään jaksaa muutenkaan imettää. Paitsi sit on nämä jotka saavat siitä vähän liikaa nautintoa ja lapset imee 4-vuotiaaksi ...
Itse oon käynyt molemmista lapsista ekan kerran "bilettämässä", kun ovat olleet 1,5vuotta (jäivät isin kanssa kotiin). Ei olisi tullut mieleenkään vauvaa jättää, että pääsee ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin eka kerran synnytyksen jälkeen ystävän polttareissa, kun vauva oli neljän kuukauden ikäinen. Vauva oli tietysti mukana, koska täysimetin vielä tuolloin. Ja juhlissa olin pari-kolme tuntia, ja perätin yhden lasillisen skumppaa join.
Itsekin olen toki ollut juhlissa (häät esim.) vauvan kanssa. Terveisin tuo, joka vastasi, että 1,5v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun se vekara pärjää ilman äitinsä välitöntä läsnäoloa eikä tarvitse rintamaitoa tmv. Ihmettelen vaan miksi sinne radalle on niin tolkuton kiire kun se vekara on kuitenkin hinguttu ja vinguttu että miksi se ei sitten yhtään enempää kiinnosta?
Ei se omia menoja estä. Pitää olla joskus omaa aikaa.
Oma aika = kännit?
Jos olet mies niin pakene tilannetta ulkomaille, jos olet nainen niin hoidat lasta loppuikäsi