Aamupaino 7kg vähemmän kuin keväällä. Peilistä ei kyllä oikein muutosta näy.
Vaatteet on väljempiä mutta ihan samalta näyttää. Eihän kai se vartalonmalli ja sen ongelmakohdat tietty muutu miksikään vaikka vähän laihempi olisikin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se aamupaino on??? 7kg ei näy missään jos lähtöpaino on 200kg.
63.1 oli aamupaino.
Kyllä se sitten näkyy, mutta et huomaa sitä itse koska muutos tapahtui vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Todella kummallisia, vähätteleviä vastauksia. Onneksi olkoon laihdutuksesta, olet malttanut pudottaa painoa rauhassa, joten tulos on pysyvämpi. Olet terveempi, koska ylipaino altistaa monille sairauksille.
No se on ollut aika kiva huomata että selkää ei enää kolota ja jaksaa juosta! Mutta tottapuhuen tuo laihtuminen ja sen myötä positiiviset muutokset ulkonäössä oli se päämotivaattori tässä. Kun vaa'an lukema meni yli 70kg ja vitutti katsoa peiliin päätin tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet laihtunut ilman liikuntaa?
Harrastan liikuntaa. Lenkkeilen ja fillaroin. Jälkimmäistä nyt vähemmän kun kylmät ilmat. Kuntoportaissa käyn myös usein.
Eli lihaskunto harjoittelu puuttuu.
No niin kai sitten. Itse olen ihan tyytyväinen tuohon, ennen makasin sohvalla.
Mitä enemmän naiselle tulee ikään sitä enemmän kannattaa kiinnittää huomiota siihen lihaskuntoon. Ihan vaan vinkkinä jos haluat saada muutosta siihen kehonkoostumukseen.
Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähänkin asti. Ehkä nyt olisi seuraavan muutoksen vuoro, kun kelit kylmenee ettei se sohva taas kutsu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
63.1 oli aamupaino.
Kyllä se sitten näkyy, mutta et huomaa sitä itse koska muutos tapahtui vähitellen.
Ehkä, harmi ettei ole ennen-kuvia.
Ongelma kohtiin saa kyllä muutosta, kun se liikunta on riittävän monipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan liikuntaa. Lenkkeilen ja fillaroin. Jälkimmäistä nyt vähemmän kun kylmät ilmat. Kuntoportaissa käyn myös usein.
Mitä enemmän naiselle tulee ikään sitä enemmän kannattaa kiinnittää huomiota siihen lihaskuntoon. Ihan vaan vinkkinä jos haluat saada muutosta siihen kehonkoostumukseen.
Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähänkin asti. Ehkä nyt olisi seuraavan muutoksen vuoro, kun kelit kylmenee ettei se sohva taas kutsu?&nb
Siis harrastan liikuntaa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa puuttuu ainoastaan hauis. Ei se sali ole todellakaan edellytys laihdutukseen. Itseasiassa itselläni ainakin se vain pysäytti painonpudotuksen. Oli vain kokoajan kauhean väsynyt. Kun jätin salin, siirryin lenkkeilemään ja terveellinen ruokavalio. Vain reilu 1000kca päivässä paino tippui puoli kiloa per. Viikko
Lihaskunto = sali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
63.1 oli aamupaino.
No kyllä tuo pitäisi näkyä muutoinkin kuin vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä käytät kävellessä, pyöräillessä ja kuntoportaissa? Toki proteiinia täytyy syödä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
63.1 oli aamupaino.
Niin en tiedä, itse ainakaan en juuri huomaa. No sen että selän jenkkakahvat on kadonneet johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä sato paljon tai oli liian kuuma ja taisi vähän silloinkin jäädä tuo liikunta vähemmälle?
Ihan päivittäistä oli, ja on. Ihmeellisen hyökkäävä asenne sulla, miksi ihmeessä😄
No, kylmät kelit on pirun huono tekosyy . . . Ja reaktio hyökkääväisyydestä syntyi sinussa, hih hih.
Miten ottikin noin luonnon päälle 😅 -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähänkin asti. Ehkä nyt olisi seuraavan muutoksen vuoSiis harrastan liikuntaa päivittäin.
Ruokavalio, liikunta ja lepo. Näitä voi harrastaa niin monella tavalla. Ihminen on sokea omille virheille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähRuokavalio, liikunta ja lepo. Näitä voi harrastaa niin monella tavalla. Ihminen on sokea omille virheille.
Ok, mitä tarkoitat?
Tai läski on korvautunut lihaksilla ja paino pysyy samana. Näin kävi minulle salitreenien avulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa puuttuu ainoastaan hauis. Ei se sali ole todellakaan edellytys laihdutukseen. Itseasiassa itselläni ainakin se vain pysäytti painonpudotuksen. Oli vain kokoajan kauhean väsynyt. Kun jätin salin, siirryin lenkkeilemään ja terveellinen ruokavalio. Vain reilu 1000kca päivässä paino tippui puoli kiloa per. Viikko
Lihaskunto = sali?
Vain salilla käynti ylläpitää lihaskuntoa 😳 😂
Vierailija kirjoitti:
Ongelma kohtiin saa kyllä muutosta, kun se liikunta on riittävän monipuolista.
Liikuntasuositukset suosittelevatkin kaikille aikuisille kestävyysliikunnan ohella myös lihasvoimaharjoittelua vähintään kahtena päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
63.1 oli aamupaino.
Niin en tiedä, itse ainakaan en juuri huomaa. No sen että selän jenkkakahvat on kadonneet johonkin.
Itselläni näkyi kasvoissa ja selän jenkkakahvoissa. Hieno suoritus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä sato paljon tai oli liian kuuma ja taisi vähän silloinkin jäädä tuo liikunta vähemmälle?
Ihan päivittäistä oli, ja on. Ihmeellisen hyökkäävä asenne sulla, miksi ihmeessä😄
No, kylmät kelit on pirun huono tekosyy . . . Ja reaktio hyökkääväisyydestä syntyi sinussa, hih hih.
Miten ottikin noin luonnon päälle 😅 -eri
Heko heko ku ootte hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Tai läski on korvautunut lihaksilla ja paino pysyy samana. Näin kävi minulle salitreenien avulla
Apn paino on pudonnut!
Tämä. Laihdutin 5 vuotta sitten 80 kg -> 70 kg (olen 177 cm pitkä). Isäni sanoi että olen "soukistunut ihan silmissä", ja moni muu sanoi samaa. Kyllä sen eron näki peilistä itsekin.