Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 3 vuotiaalle kolmipyörä? ev

Vierailija
14.04.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkimet liikkuvat kun pyörää työntää/vetää niin oppii polkemis tekniikan.

ap

Vierailija
2/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 3-vuotias tajuaa polkemisen tekniikan kun sitä hänelle selittää, ja vaikka käsin asettaa jalat oikein polkimille ja painaa poljinta alas ja sitten taas toista poljinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku pyörän jolla opettelee.

ap

Vierailija
4/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse konttasin aikoinani 2-vuotiaani pyörän perässä ja pidin hänen jalkojaan polkimilla ja pyöritin niitä käsin. Eikä mennyt kauan, kun tyttö hoksasi polkemisen tekniikan.

Vierailija
5/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä maahan, joten ei tarvitse niin paljoa enää sen tasapainon kanssa pelätä.

Vierailija
6/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse konttasin aikoinani 2-vuotiaani pyörän perässä ja pidin hänen jalkojaan polkimilla ja pyöritin niitä käsin. Eikä mennyt kauan, kun tyttö hoksasi polkemisen tekniikan.

Vierailija
7/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pikku pyörän jolla opettelee.

ap

Vierailija
8/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haloo. Jos 3-pyöräisessä on ketjut, ei polkimet liiku jos pyörää vetää eteenpäin, eikä polje :)

Pyörä on siis Nopsa Trike, jossa on ihan ketjut. En kyllä suosittele ko. pyörää, on ihan ruostunut parin talven jälkeen (pyörä kylmässä, mutta kuivassa varastossa), ketjut tippuvat paikoiltaan vähän väliä ja kiristäminen hyvin vaikeaa. Ja kaikki muoviosat ovat väreiltään ihan haalistuneita. Ja lapsen jalat ottavat kumppareissa kiinni takana olevaan muoviseen tavaralootaan.

Joku neuvoi apupyörillä polkemisen opettelua niin, että nostaa takapyörän ilmaan niin että apupyörät ovat esim. kirjojen päällä (jos sisällä harjoittelee). Pyörä pysyy paikoillaan ja on kevyt opetella polkemista.

Vierailija
9/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän nico-petteri oppi ajamaan kolmipyörällä nelikymppisenä.

Siis mä en ymmärrä näitä vertailuja " miten teidän lapsi ei vielä osaa kun MEIDÄN lapsi osasi jo niin ja niin nuorena" . Tuota kirjoitussävyä en vaan jaksa ymmärtää.

Samaa massaa kaikki juu, yksilöllistä kehitystähän täällä ei suvaita.

Vierailija
10/10 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakottaa lapsiani esim. pyörällä ajoon sen takia, että jonkun toisen mielestä ton ikäsen pitää jo siitä suoriutua. Ehtii sen myöhemminkin.

Mun 7 v. tyttö osaa ajaa pyörällä ilman appareitakin, mutta ei vaan uskalla 20" :lla vielä oikein ajaa, kun on sen verran iso jo tuo pyörä. Pikkuhiljaa niin ei tule ainakaan kammoa.

Vierailija:

Siis oikeestikko jonkun 4½v ajaa ko..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi