Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö mun eliminoida itseni tästä maailmasta?

Vierailija
15.10.2025 |

Kun tehty joka ryhmässä, koulussa tai työpaikalla selväksi ettei musta pidetä. Kuiskuttelua, ei haluta pariksi, ei pyydetä mukaan, ei aina vastata ym paskaa. Mä oon ihan loppu tähän

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani kokemuksistasi :/ Olen myös kiusattu ja syrjitty. Usko antaa itselleni voimaa ja lohdutusta. Mikäli hengelliset asiat yhtään kiinnostavat niin voin suositella Raamattua tai tv7 ohjelmia.

Jeesus rakastaa sinua 🙏

Uskon kyllä jollain tavalla Jumalaan mutta en ole saanut mitään vahvistusta koskaan mistään tai en ole löytänyt raaamatusta lohtua

Ap

Buddhalaisuutta suosittelen : )

Vierailija
22/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miten tykkäät. Oma valinta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppari täällä vauvalla on se yksi ketju, jossa todetaan, että valitettavasti suurin osa kauniista ja älykkäistä ihmisistä joutuu tekemään etätöitä, koska läsnäollessa muut ovat niin katellisia että he tulevat kiusatuiksi <3

pystytkö linkittämään, resonoi vahvasti.

t. Kaunis ja fiksu

AP:lle lähetän paljon haleja, tee olostasi mukava ja osta itsellesi kukkia tai suklaata <3

Vierailija
24/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole syntynyt vahingossa vaan tarkoituksella, ainutlaatusena.

Vierailija
25/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani kokemuksistasi :/ Olen myös kiusattu ja syrjitty. Usko antaa itselleni voimaa ja lohdutusta. Mikäli hengelliset asiat yhtään kiinnostavat niin voin suositella Raamattua tai tv7 ohjelmia.

Jeesus rakastaa sinua 🙏

Komppaan tätä vastausta. Lisään vielä, että vaikka hengelliset asiat eivät nyt kiinnostaisikaan, niin toivon että kiinnostut ja löydät totuuden Jeesuksessa. 

Raamatussa on kertomus siitä kuinka rikas mies järjesti illalliskutsut. Monet kutsutut alkoivat perua tulemistaan illallisille. Me elämme sellaisessa maailmanajassa, jossa monet aikaisemmin uskossa eläneet luopuvat uskosta, mutta samalla monet uudet ihmiset ottavat kutsun vastaan tulla Jeesuksen morsiamena hääjuhlaan illalliselle. Jotkut ovat tehneet jopa sketsejä kohdasta "pakota heitä tulemaan." 

"Ja palvelija sanoi: 'Herra, on tehty, minkä käskit, ja vielä on tilaa'. Niin herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi; sillä minä sanon teille, ettei yksikään niistä miehistä, jotka olivat kutsutut, ole maistava minun illallisiani'." (Luukas 14. luku)

Vierailija
26/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppari täällä vauvalla on se yksi ketju, jossa todetaan, että valitettavasti suurin osa kauniista ja älykkäistä ihmisistä joutuu tekemään etätöitä, koska läsnäollessa muut ovat niin katellisia että he tulevat kiusatuiksi <3

pystytkö linkittämään, resonoi vahvasti.

t. Kaunis ja fiksu

AP:lle lähetän paljon haleja, tee olostasi mukava ja osta itsellesi kukkia tai suklaata <3

En muista enää missä ketjussa se oli, mutta joku kiusaamisaiheinen. Omassa työpaikassa, josta olen jalka oven välissä lähdössä, on toistuvasti kiusattu ulos tai passiivisiksi aikaansaavat suorapuheiset ihmiset. Olen ymmärtääkseni jo neljäs tässä ketjussa. Ilmeisesti se häiritsee sitä piilovallankäyttöön perustuvaa dynamiikkaa ydinyhteisössä. Kaikki puhuvat toisistaan selän takana ja jarruttavat projekteja joista eivät saa maksimaalista hyötyä itse tai jotka saattavat heidät vähemmän pätevään valoon. Sitten kun tätä ei voida myöntää itselle, heitetään yksitellen aina ulos niitä, jotka koittaa kysyä että hei mikä meno.

Vierailija
27/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole syntynyt vahingossa vaan tarkoituksella, ainutlaatusena.

Tämä ja meissä kaikissa on sisällä jotain mitä maailma tarvitsee.