Miksi 40 vuotta lähestyvät naiset..
Alkavat suremaan sitä, että "muuttuvat näkymättömäksi".
Tätä aina hoetaan.
En vaan tajua. Siis näkymättömäksi kenelle?
Itse 45 v. ja en ole huomannut - olen yhä ihan näkyvä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta samahan se on miehillä. Ei 40+ pappautuneita kukaan katso.
Minä olen katsonut tuonikäisiä miehiä teinitytöstä asti (eivät onneksi silloin katsoneet minua) ja katson edelleen nyt 40+ iässä. Yritän kuitenkin tehdä sen niin, etteivät he huomaa.
Niin varmaan olet joo :D. Kun olin 15 v, niin jotku 19 veet oli tosi vanhoja.
Kun olin 20 v, niin mun mielestä jopa 25 vuotiaat kundit oli liian vanhoja enkä kehdannu ees kavereille sanoo yhestä kundista, jonka kaa soittelin, että se on niinki vanha ku 25 v. Jotkut 30 vuotiaat oli nyt ihan eri maata ja 40 vuotiaat oli vanhempien ikäisii papparoita, joita ei edes nähnyt.
Sinä koet ilmeisesti edustavasi kaikkia naisia? Miksi tulit jakamaan subjektiivisen mielipiteesi, olettaen että olet edes siinä rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itsekin valehtelevasi. Miksi siis teet niin?
Anteeks? Miksi sä väität mun valehtelevan vaikka tiedät itsekin että olen oikeassa?
Näkymättömyys on ihanan rentoa! Sain nuorena niin paljon ylimääräiseksi kokemaani huomiota, että vapaushan tämä on kun saa kulkea rauhassa. Ja oma mies edelleen kehuu, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ne hokevat, jotka itse mummoutuvat siirtymällä huomaamattomaan ulkonäköön ihan tarkoituksella. Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun omalla tyylilläni kuten nuorempanakin ja ihan samalla tavalla huomataan vieläkin, vaikka olen 47. Äitini on jo melkein 70 eikä ole mummoutunut vieläkään. Nyt en millään tavalla väitä, että meillä olisi jotenkin nuorempi ulkonäkö kuin muilla ikäisillämme, mutta haluamme yhä näyttää naisilta.
No ei taatusti parikymppiset kundit tuijota sua tai flirttaile asiakaspalvelutilanteissa. Olet heitä miltei 30 vuotta vanhempi, voisit olla heidän äitinsä.
En huomannut, että keskustelunaihe oli, että mikseivät parikymppiset tuijota tai flirttaile. Miksi ihmeessä kaipaisin heidän tuijotustaan yhtään sen enempää kuin kaipasin heidän iässään viisikymppisten tuijotusta? Jos nyt miehistä puhutaan kuitenkin, niin olennaista lienee se, saako huomiota niiltä, joista voisi itsekin olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katsonut tuonikäisiä miehiä teinitytöstä asti (eivät onneksi silloin katsoneet minua) ja katson edelleen nyt 40+ iässä. Yritän kuitenkin tehdä sen niin, etteivät he huomaa.
Niin varmaan olet joo :D. Kun olin 15 v, niin jotku 19 veet oli tosi vanhoja.
Kun olin 20 v, niin mun mielestä jopa 25 vuotiaat kundit oli liian vanhoja enkä kehdannu ees kavereille sanoo yhestä kundista, jonka kaa soittelin, että se on niinki vanha ku 25 v. Jotkut 30 vuotiaat oli nyt ihan eri maata ja 40 vuotiaat oli vanhempien ikäisii papparoita, joita ei edes nähnyt.
Kyllä mä 15-vuotiaana haaveilin yhdestä 40+ miehestä ja 20-vuotiaana toisesta.
Ikävä kuulla. Se kertoo siitä, että nykyfeminismi ei ole onnistunut viemään asioita eteenpäin. Mitä ei uskoisi metelistä päätellen!
Nuoria naisia siis suositaan edelleen ulkonäön perusteella. Nuoret on myös naiivimpia ja helpompia viedä. Nämä on inhottavia oletuksia. Ikävä kuulla että pätevät edelleen tässä yhteiskunnassa.
Miten ihmeessä tilanne on edelleen tässä? Mitään edistystä ei tapahdu?
Vierailija kirjoitti:
Sehän tarkoittaa sitä tuntemattomien miesten kuolaamista, kun kuljet tuolla ihmisten ilmoilla. Niitä pitkiä katseita ihan vaikkapa ruokakaupassa. Pientä flirttiä aina asiaspalvelutilanteissa. Tuohon kaikkeen tulee muutos, kun tulee noin 40 mittariin. Yhtäkkiä huomaat, että miehet katsovat ohi, asiakaspalvelutilanteissa ei vahingossakaan flirttailla ja yhtäkkiä tajuat, että voisit olla jopa näiden äiti, joten eipä ihme, että katseet ja flirtti jää pois.
:D
Mitä ihmeen flirttiä? Enpä muista tuollaista kyllä juuri koskaan olleen paitsi ehkä ulkomailla.
Vattu senkö takia muhun törmäillään kärryillä prismassa?
Eilenkin joku plus n50v juustohyllyllä. Oli jo kolmas kerta lyhyen ajan sisään. (Yleensä tapahtuu kassajonossa).
Teki mieli alkaa raivoamaan, kun ei edes anteeksi pyydetty.
"En huomannut, että keskustelunaihe oli, että mikseivät parikymppiset tuijota tai flirttaile. Miksi ihmeessä kaipaisin heidän tuijotustaan yhtään sen enempää kuin kaipasin heidän iässään viisikymppisten tuijotusta? Jos nyt miehistä puhutaan kuitenkin, niin olennaista lienee se, saako huomiota niiltä, joista voisi itsekin olla kiinnostunut."
No kun aiemmin KAIKKI MIEHET ikävälillä 20-60 vuotta flirttasivat ja katsoivat pitkään. Tässä puhutaan nyt näkymättömäksi muuttumisesta, mikä tapahtuu noin 40 vuotiaana. Ja siinä karsiutuu pois oikeastaan kaikki sua nuoremmat kundit siitä tuijotteluporukasta.
Aiemmin siis kaikki katsoivat pitkään ja yhtäkkiä nelikymppisenä ei miltei kukaan ja jos kukaan, niin itseäsi vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
En ole missään kuullut tuota.
Minä olen.
Nimittäin tällä palstalla.
Tosielämässä taas en koskaan.
Minä olen ollut koko ikäni näkymätön miehille, joten ei siinä 4-kymppisenä mitään muutosta ollut. Eikä ole edelleenkään.
N50
Yleensä silloin on myös hiekkaa siellä ja kaikki ketuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä usein kyllä ei ole sama, ei se hopeakettu ihan tyhjästä temmattu termi ole :D joillekin miehille ikääntyminen sopii tosi hyvin ja tuo suorastaan charmia, kaljukin tarvittaessa hiusten harvetessa voi miehille olla suorastaan seksikäs, naisten ohenevalle tukalle eipä niinkään! Mutta allekirjoitan tuon yhen aikaisemman kommentinkin kyllä, paljon on itsestäkin kiinni antaako muuttua näkymättömäksi, voi lakata kynnet, kuntoilla ja pukeutua niinkuin nuorempanakin niin naisetkin voi säilyttää upeutensa :)
Tuossa sanottiinkin 40+ PAPPAUTUNEITA. Riippuu elinympäristöstä. Saaristossa kesällä veneillessä näkee hyvinkin charmantteja 60+ miehiä. Heitä kaikkia yhdistää se että ovat hyväryhtisiä, kovakuntoisia, normaalipainoisi
Kyllä vaimot verrattain usein näillä on just sen 20v nuorempia. Niin se menee, on rahaa käytössä, halut maltillisia (ei tarvi koko ajan naida) ja itsen ei tarvitse puurtaa. Voi vaan nauttia.
Minä en ole ikinä mitään flirttailua tai tuijottelua kokenut, olen melkein aina tainnut olla huomaamaton. Kuitenkin nuorempana useamman kerran tuli joku kertomaan, kuinka oli ollut niiiiin ihastunut minuun joskus aikanaan, tai kuinka joku kaverinsa kanssa oli "tapellut" kumpi minua saa lähestyä (kumpaakaan en muista ikinä nähneenikään, olivat samassa koulussa). Kai tästä voisi päätellä, että olen rupsahtanut tosi aikaisin? Olin ihan teininä vielä ok, mutta sitten humpsis, vetovoima katosi? No, olen itse iskenyt pitkään parisuhteeseen mieheni (2 pitkää suhdetta) ja saanut mitä halunnut, en siis valita.
Aiemmin olin ihmeissäni, kun muutuin näkymättömäksi. Nyt olen jo ihan tottunut siihen. On ihana asioida kaupoissa, kun kaikki katsovat ohi, ihan kuin mua ei olisikaan. Aiemmin kaikki katsoivat pitkään, niin miehet kuin naisetkin.