Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olin lapsi isäni löi minut nyrkillä päähän tajuttomaksi

Vierailija
15.10.2025 |

Heräsin olohuoneen lattialta (sama kohta mihin olin pudonnutkin) useiden tuntien kuluttua isän, äidin ja veljen mentyä nukkumaan. 

Kaikki olivat selvin päin, mutta äitikin taisi vain odottaa että kuolisipa tuo kakara nyt viimein pois. 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit väärin?

Täh, ei tuollaisten vanhempien kodeissa uskaltanut mitään tehdä, edes väärin. Tehtiin pelossa se mitä käskettiin.

Sama täällä, pelossa elettiin ja tää oli ihan ysäriä, poikaa se olis halunnut ja oli pettynyt kun olin tyttö se oli sit hyvä syy läimäytellä, ivata, naureskella ujoudelleni jne. 

Äiti olis niin halunnut pojan, nimikin oli valittuna. Hylkäsi ja antoiisälle leluksi vauvan ruumiini.

Vierailija
62/62 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit väärin?

Täh, ei tuollaisten vanhempien kodeissa uskaltanut mitään tehdä, edes väärin. Tehtiin pelossa se mitä käskettiin.

Sama täällä, pelossa elettiin ja tää oli ihan ysäriä, poikaa se olis halunnut ja oli pettynyt kun olin tyttö se oli sit hyvä syy läimäytellä, ivata, naureskella ujoudelleni jne. 

Äiti olis niin halunnut pojan, nimikin oli valittuna. Hylkäsi ja antoiisälle leluksi vauvan ruumiini.

No nyt voitit tämän kisan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla