Onko persoonalla enää mitään väliä?
Tuntuu, että etsitään vaan jotakuta, jossa ei ole isompaa vikaa ja joka on sitä sukupuolta mitä haluaa. Luulisi, että sitä haluaisi rinnalleen jonkun, jonka kanssa pystyy kasvamaan ja jalostumaan ja olemaan oma itsensä.
Kommentit (9)
Ai? Minulla on taas päinvastainen kuva, että nykyään etsitään täydellisyyttä ja löydetään vikoja. Se tekee pysyvät suhteet harvinaisiksi.
Kun nuorella hoikalla kaunottarella on feminiini, antautuvainen persoona, niin kummatkin voivat olla oma itsensä.
Pelkästään ulkonäöllä ja pippelin koolla on väliä . Kaikki muu on valhetta. Vai kuinka monesti missillä on kainalossa ylipainoinen Rami .
Eikös noi oo ihan tyhmeliinejä, noi missitypyt. No onhan ne!
Oma kokemukseni on, että ei saa olla rehellisesti oma itsensä. Menin treffeille peruna perseessäni ja meillä oli todella kivaa. Kun pääruoka saapui, kerroin perunasta annelissani, nainen poistui sanomattaa mitään.
T. Arto
Mitä sinulle tapahtuu jos et pidä perunaa perseessäsi? Oletko joskus kokeillut?
t.G
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ovatko nuo tuntemuksiasi, kuten kirjoitit vai onko sinulla jotain empiirisiä havaintoja , ihan omakohtaisia kokemuksia. Mistä jäit paitsi ja mitä sinulle koitui?
t. G
Eivät ole. Mua eivät henk.koht. yhtään kiinnosta nämä virherttömät mutta persoonattomat tyypit, joita suurin osa tuntuu etsivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ovatko nuo tuntemuksiasi, kuten kirjoitit vai onko sinulla jotain empiirisiä havaintoja , ihan omakohtaisia kokemuksia. Mistä jäit paitsi ja mitä sinulle koitui?
t. G
Eivät ole. Mua eivät henk.koht. yhtään kiinnosta nämä virherttömät mutta persoonattomat tyypit, joita suurin osa tuntuu etsivän.
Taitaa jonkin verran kiinnostaa kun tilaisuuden tullen keskustelet heistä etkä omista tarpeista ja fantasioistasi :)
t.G
t. G