Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16141)
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri Saksassa.
Tuli vain mieleen, että Seppo Räty sanoi: "Saksa on paska maa."
No, onko se?
Vierailija kirjoitti:
Viereisellä kadulla autot ajaa liian kovaa ja liian usein.
Ei Suomessa ole vielä niin paljon itseohjautuvia autoja. Siellä kaahailee kuskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoin tänään autolla 267 km.
Ajoin 0.
Öitä.
Ajoin partani.
Mun pitäis nyppiä taas mun yksi partakarva, joka sinnikkäästi tulee aina esiin. T. N53
Onneksi vaan yksi. Muuten ei auttaisi kuin lainata miehen partakonetta. Tai ostaa oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Renault mainos yrittää hyppiä silmille.
Mulle Hesari pompsahtelee, odottaa vissiin jo talvitilaustani, mutta ähäkutti, en tilaa vielä kun ei ole vielä talvi.
Mulla pomppii pikkujoulut ja sokeroinnit sulassa sovussa? Kumpaankaan en tohi osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri Saksassa.
Tuli vain mieleen, että Seppo Räty sanoi: "Saksa on paska maa."
No, onko se?
Kyllä Seppo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Renault mainos yrittää hyppiä silmille.
Mulle Hesari pompsahtelee, odottaa vissiin jo talvitilaustani, mutta ähäkutti, en tilaa vielä kun ei ole vielä talvi.
Mulla pomppii pikkujoulut ja sokeroinnit sulassa sovussa? Kumpaankaan en tohi osallistua.
Mulla pompsahtelee liian isot ja painavat rinnat. Mutta en uskalla mennä leikkaukseenkaan, kun komplikaatioita pelkään.
Sadetta luvattu koko päiväksi, ja piti keksiä ajan kuluksi joku tylsähkö homma. Ikkunanpesu siis. Sitten ainakin näkis paremmin tiirailla, jos ulkona olis jotain näkemisen arvoista. Ja lopuksi tietysti ne päiväkahvit.
Vierailija kirjoitti:
Sadetta luvattu koko päiväksi, ja piti keksiä ajan kuluksi joku tylsähkö homma. Ikkunanpesu siis. Sitten ainakin näkis paremmin tiirailla, jos ulkona olis jotain näkemisen arvoista. Ja lopuksi tietysti ne päiväkahvit.
Ikkunanpesu on mulla vihoviimeinen homma mihin ryhdyn.
Sade ja tuuli
Harmaata on ja vilu
Tulisit heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunanpesu on mulla vihoviimeinen homma mihin ryhdyn.
Olen 70-v nainen. Kahdesti olen pessyt ikkunoita talossani. Kannattaa tehdä se niin huonosti, että puoliso ei kestä "työn"jälkeä. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sadepäiviä on siksi, että ymmärtää lepäillä. Joissain ne laukaisee puuhailuvietin. Päiväkahvittelusta en edes lausu mitään.
Vettä sataa. Vapaapäivä. Laitoin pyykit pyörimään. Pitäiskö pestä lakanatkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadepäiviä on siksi, että ymmärtää lepäillä. Joissain ne laukaisee puuhailuvietin. Päiväkahvittelusta en edes lausu mitään.
Niin. Päiväkahvien merkeissä on ennenkin sattunut yhtä ja toista. Jäänyt kahvit juomatta.
Pyykistä: onko kellään konstia noen poistosta puuvillaisesta pöytäliinasta? Joku oli grillillä röhvännyt pöytäliinan, pesin normi 60 C ja eihän se puhdistunut. En edes tiedä, miten kauan oli likaisena. En voi kertoa, minkä värinen oli... ei tod.tylsä!
Vierailija kirjoitti:
Pyykistä: onko kellään konstia noen poistosta puuvillaisesta pöytäliinasta? Joku oli grillillä röhvännyt pöytäliinan, pesin normi 60 C ja eihän se puhdistunut. En edes tiedä, miten kauan oli likaisena. En voi kertoa, minkä värinen oli... ei tod.tylsä!
Miehen hihoista lähtee saunanpesänoki sillä, että ennen normipesua laitan Fairya nokikohtiin ja hieron vähän. Hihaa, en miestä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvvee yötä. Nähkkee tolokun unija.
En nähnyt. Aivan tolkuttomia tuli taas.
Olin kirjastossa koronatestissä kolmatta kertaa. Tulos oli 43 (?). Se kai oli melko hyvä. Sitten sekoitettiin haalistuneessa muovivadissa tapettiliisterin näköistä mönjää. Sillä aiotiin joko tapetoida seinät tai tehdä minulle pallolaajennus.
En tietääkseni ole pallolaajennuksen tarpeessa eikä tapettejakaan meillä ole.
Minulta meni Yle100 aivan ohi. En katsonut enkä kuunnellut konsertteja enkä muutakaan. Olenko ryytmanoinut itseltäni kulttuurin.
Katsoin eilen jotain neulontakilpailua televisiosta. En ole ennen katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Minulta meni Yle100 aivan ohi. En katsonut enkä kuunnellut konsertteja enkä muutakaan. Olenko ryytmanoinut itseltäni kulttuurin.
En minäkään.
Iltasänky - sellaisen tahtoisin. Siinä lukisi ja napostelisi ja varsinainen sänky pysyisi siistinä.