Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (16141)

Vierailija
16081/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan uuden iltasänkykirjan, luen vähän aikaa. Hyvää yötä sitten. 

Iltasänky - sellaisen tahtoisin. Siinä lukisi ja napostelisi ja varsinainen sänky pysyisi siistinä. 

Vierailija
16082/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri Saksassa. 

Tuli vain mieleen, että Seppo Räty sanoi: "Saksa on paska maa."

No, onko se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16083/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viereisellä kadulla autot ajaa liian kovaa ja liian usein. 

Ei Suomessa ole vielä niin paljon itseohjautuvia autoja. Siellä kaahailee kuskit.

Vierailija
16084/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoin tänään autolla 267 km. 

Ajoin 0.

Öitä.

Ajoin partani. 

Mun pitäis nyppiä taas mun yksi partakarva, joka sinnikkäästi tulee aina esiin. T. N53

Onneksi vaan yksi. Muuten ei auttaisi kuin lainata miehen partakonetta. Tai ostaa oma. 

Vierailija
16085/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Renault mainos yrittää hyppiä silmille. 

Mulle Hesari pompsahtelee, odottaa vissiin jo talvitilaustani, mutta ähäkutti, en tilaa vielä kun ei ole vielä talvi. 

Mulla pomppii pikkujoulut ja sokeroinnit sulassa sovussa? Kumpaankaan en tohi osallistua.

Vierailija
16086/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri Saksassa. 

Tuli vain mieleen, että Seppo Räty sanoi: "Saksa on paska maa."

No, onko se?

Kyllä Seppo tietää. 

Vierailija
16087/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Renault mainos yrittää hyppiä silmille. 

Mulle Hesari pompsahtelee, odottaa vissiin jo talvitilaustani, mutta ähäkutti, en tilaa vielä kun ei ole vielä talvi. 

Mulla pomppii pikkujoulut ja sokeroinnit sulassa sovussa? Kumpaankaan en tohi osallistua.

Mulla pompsahtelee liian isot ja painavat rinnat. Mutta en uskalla mennä leikkaukseenkaan, kun komplikaatioita pelkään. 

Vierailija
16088/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetta luvattu koko päiväksi, ja piti keksiä ajan kuluksi joku tylsähkö homma.  Ikkunanpesu siis.  Sitten ainakin näkis paremmin tiirailla, jos ulkona olis jotain näkemisen arvoista.  Ja lopuksi tietysti ne päiväkahvit.

Vierailija
16089/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadetta luvattu koko päiväksi, ja piti keksiä ajan kuluksi joku tylsähkö homma.  Ikkunanpesu siis.  Sitten ainakin näkis paremmin tiirailla, jos ulkona olis jotain näkemisen arvoista.  Ja lopuksi tietysti ne päiväkahvit.

Ikkunanpesu on mulla vihoviimeinen homma mihin ryhdyn. 

Vierailija
16090/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ja tuuli

Harmaata on ja vilu

Tulisit heti

Vierailija
16091/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikkunanpesu on mulla vihoviimeinen homma mihin ryhdyn. 

Olen 70-v nainen. Kahdesti olen pessyt ikkunoita talossani. Kannattaa tehdä se niin huonosti, että puoliso ei kestä "työn"jälkeä. 🤭

Vierailija
16092/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadepäiviä on siksi, että ymmärtää lepäillä. Joissain ne laukaisee puuhailuvietin. Päiväkahvittelusta en edes lausu mitään.

Vierailija
16093/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa. Vapaapäivä. Laitoin pyykit pyörimään. Pitäiskö pestä lakanatkin... 

Vierailija
16094/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadepäiviä on siksi, että ymmärtää lepäillä. Joissain ne laukaisee puuhailuvietin. Päiväkahvittelusta en edes lausu mitään.

Niin. Päiväkahvien merkeissä on ennenkin sattunut yhtä ja toista. Jäänyt kahvit juomatta.

Vierailija
16095/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykistä: onko kellään konstia noen poistosta puuvillaisesta pöytäliinasta? Joku oli grillillä röhvännyt pöytäliinan, pesin normi 60 C ja eihän se puhdistunut. En edes tiedä, miten kauan oli likaisena. En voi kertoa, minkä värinen oli... ei tod.tylsä!

Vierailija
16096/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykistä: onko kellään konstia noen poistosta puuvillaisesta pöytäliinasta? Joku oli grillillä röhvännyt pöytäliinan, pesin normi 60 C ja eihän se puhdistunut. En edes tiedä, miten kauan oli likaisena. En voi kertoa, minkä värinen oli... ei tod.tylsä!

Miehen hihoista lähtee saunanpesänoki sillä, että ennen normipesua laitan Fairya nokikohtiin ja hieron vähän. Hihaa, en miestä.

Vierailija
16097/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvvee yötä. Nähkkee tolokun unija. 

En nähnyt. Aivan tolkuttomia tuli taas.

Olin kirjastossa koronatestissä kolmatta kertaa. Tulos oli 43 (?). Se kai oli melko hyvä. Sitten sekoitettiin haalistuneessa muovivadissa tapettiliisterin näköistä mönjää. Sillä aiotiin joko tapetoida seinät tai tehdä minulle pallolaajennus.

En tietääkseni ole pallolaajennuksen tarpeessa eikä tapettejakaan meillä ole.

Vierailija
16098/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni Yle100 aivan ohi. En katsonut enkä kuunnellut konsertteja enkä muutakaan. Olenko ryytmanoinut itseltäni kulttuurin. 

Vierailija
16099/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen jotain neulontakilpailua televisiosta. En ole ennen katsonut.

Vierailija
16100/16141 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta meni Yle100 aivan ohi. En katsonut enkä kuunnellut konsertteja enkä muutakaan. Olenko ryytmanoinut itseltäni kulttuurin. 

En minäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan