Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16141)
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tykkää suurin osa: noin 2100 eli 91,3 prosenttia ja 199 ihmistä eli 8,7 prosenttia ei tykkää, koska laittoi alapeukun.
En ymmärrä kommenttien alapeukuttajia.
Älä paljasta olevasi diktatuurin kannattaja. Sen kannattaminen on tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tykkää suurin osa: noin 2100 eli 91,3 prosenttia ja 199 ihmistä eli 8,7 prosenttia ei tykkää, koska laittoi alapeukun.
Etkä näköjään osaa laskeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyykistä: onko kellään konstia noen poistosta puuvillaisesta pöytäliinasta? Joku oli grillillä röhvännyt pöytäliinan, pesin normi 60 C ja eihän se puhdistunut. En edes tiedä, miten kauan oli likaisena. En voi kertoa, minkä värinen oli... ei tod.tylsä!
Sappisaippuaa jossain suositeltiin. En ole kokeillut.
Parkkipaikalla yritän aina ajaa auton täsmälleen valkoviivojen väliin. Keskelle ja suoraan. Ei se aina mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä näköjään osaa laskeakaan.
Mutta paremmin hän osasi kuin D. Trump kuitenkin.
Menisin ulos, mutta sataa kaatamalla ja kumpparit on mökillä. Vanhat risat lenkkarit otettava käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen jotain neulontakilpailua televisiosta. En ole ennen katsonut.
En katsoisi. Johan siinä innostuu sitten omankin neulomuksen kanssa niin, että silmukat putoo ja tulee sutta ja sekundaa.
Vierailija kirjoitti:
Parkkipaikalla yritän aina ajaa auton täsmälleen valkoviivojen väliin. Keskelle ja suoraan. Ei se aina mene.
Yrittää pitääkin kunnolla. ettei tuu sakkoa kahdesta parkkipaikasta. Myös ajo vanhaan kapeaan autotalliinkin ilman kolhuja vaatii usein vekslaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadetta luvattu koko päiväksi, ja piti keksiä ajan kuluksi joku tylsähkö homma. Ikkunanpesu siis. Sitten ainakin näkis paremmin tiirailla, jos ulkona olis jotain näkemisen arvoista. Ja lopuksi tietysti ne päiväkahvit.
Sadepäiviä on siksi, että ymmärtää lepäillä. Joissain ne laukaisee puuhailuvietin. Päiväkahvittelusta en edes lausu mitään.
Niin. Päiväkahvien merkeissä on ennenkin sattunut yhtä ja toista. Jäänyt kahvit juomatta.
Tai jopa keittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen jotain neulontakilpailua televisiosta. En ole ennen katsonut.
En minäkään. Enkä katso vastekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä paljasta olevasi diktatuurin kannattaja. Sen kannattaminen on tyhmää.
En minäkään. Siis ymmärrä alapeukkuja. Enkä tykkää diktatuurista. Enkä viestien turhista poisteluista. Enkä kaalikeitosta.
Maailmassa piisaa aina niitä, jotka on ymmärrystä vailla. Ei sille mitään mahda. Eikä tarvikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen palellut tänään.
Minulla taas on ollut vaihdevuosiin liittyvää hikoilua. Korkealaatuisia kuumia aaltoja.
Minä tyhmä olen taltuttanut ne hormonikorvaushoidolla. En onneton tiennyt, että ne ovat korkealaatuisia kuumia aaltoja. Kyllä nyt kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen palellut tänään.
Minulla taas on ollut vaihdevuosiin liittyvää hikoilua. Korkealaatuisia kuumia aaltoja.
Minä tyhmä olen taltuttanut ne hormonikorvaushoidolla. En onneton tiennyt, että ne ovat korkealaatuisia kuumia aaltoja. Kyllä nyt kaduttaa.
Mutta onneksi en sentään ole niin tyhmä, että mekkaloisin peukuttamisesta.
En minäkään jaksa näitä hyyväää yleiisööö, nyt esiintyy se ja see, hehoo hekoti hee, sieltähän se saapuuu ja nyt iiihihiii, naururemakkaa höö höö, mahtavaa, koskettavaa, yllätysnumerooo muut, laittakaa rahhoo keräykseen, pelastetaan suomalaisten miesten kalsarit, hee hööö, suosikki juontajaa, nyt esiintyy hurmaavaa, aivan ihanaaaa diandraaa mirellaaa leppilampeaaa vappuaaa katjaståååliaa, ei helevattaaa. Ei.
Meiltä loppuu tänäänkin aika.
Nello on 21.36
Öitä
t. tuuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen palellut tänään.
Mutta onneksi en sentään ole niin tyhmä, että mekkaloisin peukuttamisesta.
Muuten vaan tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Öitä sateen ropinaan.
Öitä.
Enkä minä. Onneksi ? Ohi meni, moitittiin kovasti. Bussin tapasin kylillä kahdesti.