Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15719)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis sellainen kirjastoauto, jonka kyydissä voisi matkustaa ja lukea samalla. Olisi vaikka kaikkia uutuuskirjoja matkassa.
Ja sais lukiessa pizzaa lempitäytteillä ja olutta kyytipojaksi. Samalla joku mittaisi verenpaineen ja tuikkaisi olkaan influenssarokotteen...
Kirjastoauto voisi olla samalla pubi, kiertäisi pitkin maaseutua ottamassa asiakkaat kyytiin ja puolenyön jälkeen samaa reittiä takaisin viemään humalikot kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis sellainen kirjastoauto, jonka kyydissä voisi matkustaa ja lukea samalla. Olisi vaikka kaikkia uutuuskirjoja matkassa.
Ja sais lukiessa pizzaa lempitäytteillä ja olutta kyytipojaksi. Samalla joku mittaisi verenpaineen ja tuikkaisi olkaan influenssarokotteen...
Oodissa on kahvilapalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivoin eilen kokeeksi muffinsseja perunajauhoista, tuli hienoja. Arvatkaas, kun ensi viikon juhliin leivon, mitä mauttomia lättänöitä sitten tuleekaan mun tuurilla?
Nimeä ne vain uudestaan: Liisan lättänät, lätyskät vaikka makua, lätyskät joka lähtöön. Ylpeänä vaan tyrkytät.
Rintaliivimainostajat voi kaapata mainosauseeksi tuon; "Nyt Liisan lättänät kuntoon edullisesti."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vain kirjoja ja kyytejä.
Muu on hömpötystä ja plörinää!
Ne kyydit voi johtaa plörinään. Ja humputteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoauto voisi olla samalla pubi, kiertäisi pitkin maaseutua ottamassa asiakkaat kyytiin ja puolenyön jälkeen samaa reittiä takaisin viemään humalikot kotiin.
Tulipa nälkä
Reilun kahden tunnin päästä meiltä loppuu aika.
Tekisipä mieli kunnon rasvaista pizzaa.
Ko miettii, niin myymäläautot olivat niinku Woltteja ennen.
Vierailija kirjoitti:
Kello on 21.00.
Oletpa tänään harvinaisen täsmällinen.
Oon itkeny tänään ja ollu tosi tosi väsynyt.
Elämä ei ole viimeisen kymmenen vuoden aikana mennyt niinkuin olen suunnitellut, vaan paremmin.
Minä otan mieluummin vaikka johonkin muuhun aikaan vuodesta toisen ihmisen huomioon mutta nyt ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa minua, siitä ei hyvää seuraa, jos kirjasto alkaa lainata ukulelejä ja vaatteita. Kuka ne sitten huoltaa? Pitäisi hoitaa hyvin se perustehtävä eli edistää kirjallisuuden lukemista.
Miten kävikään postin hankkeille, joissa postinjakajien olisi pitänyt ruveta tekemään puutarhatöitä ja lumenluontia? Pitikö vielä kurkistella ikkunoista, onko mummo kunnossa vai makaako lattialla.
Miten?
Lopetettiin pian vähin äänin.
Vanha viisaus: Suutari pysyköön lestissään.
Olisiko kirjastoautonhoitaja siis kyytipoika? 🤭