Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15721)
Olen rakastunut. Sillai tasaisen tylsästi, ilman pusuemojeja.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on rintakarvoja. Mulla ei.
Mulla on rinnat ilman karvoja. Onkohan tämä liian sensuellia, moderaattori päättää.
Patagoniasta on tullut uusi Makia tai Billebeino. Tyypit pukeutuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vastapäisen talon parvekkeella on kausivalot loistaneet jo viikon. Että puoli vuotta taas sitä loimotusta edessä.
Meidän vastapäiseen omakotitaloon laittavat joka vuosi oikein amerikkalaistyyliset jouluvalot. Laittavat ne vasta joulukuun alussa. Oikeastaan ne on ihan nätit, vaikka ovatkin hieman yliampuvat. En kehtaisi moista. Laitan itsenäisyyspäiväksi yhden pienen valoketjun talon seinustalla olevaan köynnökseen. Semmoisen lämpimän valkoisen, ettei herätä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastapäisen talon parvekkeella on kausivalot loistaneet jo viikon. Että puoli vuotta taas sitä loimotusta edessä.
Meidän vastapäiseen omakotitaloon laittavat joka vuosi oikein amerikkalaistyyliset jouluvalot. Laittavat ne vasta joulukuun alussa. Oikeastaan ne on ihan nätit, vaikka ovatkin hieman yliampuvat. En kehtaisi moista. Laitan itsenäisyyspäiväksi yhden pienen valoketjun talon seinustalla olevaan köynnökseen. Semmoisen lämpimän valkoisen, ettei herätä huomiota.
Etkä kytke sitä virtapiiriin, ettei herätä lisää huomiota. Olet aito tylsä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt sanaakaan. Ymmärsin kyllä pukeutua aamulla samaan oloasuun kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt sanaakaan. Ymmärsin kyllä pukeutua aamulla samaan oloasuun kuin aina.
Sä et siis ole tyyppi.
Meidän nurmikko kasvaa nyt syksyllä hitaasti. Niin hitaasti, että kasvua seuratessa ehtii tylsistyä.
Kaupunginkirjastossa on huonekasvien vaihtopöytä. Minulla ei ole kotona yhtään huonekasvia, mutta haluaisin ruveta kasvattamaan niitä. Kehtaako ottaa vaihtopöydästä itselleni värinokkosen kun en jätä sinne mitään tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunginkirjastossa on huonekasvien vaihtopöytä. Minulla ei ole kotona yhtään huonekasvia, mutta haluaisin ruveta kasvattamaan niitä. Kehtaako ottaa vaihtopöydästä itselleni värinokkosen kun en jätä sinne mitään tilalle.
Eiväthän ne lopu ollenkaan, jos kaikki tuovat aina kasvin tilalle. Oliko tämä jokin tempaus vai pysyvä käytäntö?
Vierailija kirjoitti:
Meidän nurmikko kasvaa nyt syksyllä hitaasti. Niin hitaasti, että kasvua seuratessa ehtii tylsistyä.
Onpa sulla sopivasti asiat.
Joku kirjasto on alkanut lainata vaatteita, kotimaisia. Mitä vielä?
Tylsä mielipiteeni on, että kirjastojen pitäisi pysyä kirjastoina. No, lehtiä voi olla luettavana.
Olipa pahanhajuinen metallinkeräysastia. Joku oli vienyt varmaan paljon tonnikalapurkkeja.
Kyllä minulla "Vastaa" namiskan käyttö heittää minutkin ketjun loppuun, en voi jatkaa siltä sivulta, missä v a s t a s i n.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä mielipiteeni on, että kirjastojen pitäisi pysyä kirjastoina. No, lehtiä voi olla luettavana.
Kirjastosta voi lainata ukulelen. Ei tarvitse ostaa, jos vaikka ei opikaan soittamaan. Silloin se jäisi tyhjänpantiksi, mutta kun lainaa niin voi palauttaa kirjastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta voi lainata ukulelen. Ei tarvitse ostaa, jos vaikka ei opikaan soittamaan. Silloin se jäisi tyhjänpantiksi, mutta kun lainaa niin voi palauttaa kirjastoon.
Tavara ei lainassa parane.
Vierailija kirjoitti:
Olipa pahanhajuinen metallinkeräysastia. Joku oli vienyt varmaan paljon tonnikalapurkkeja.
Vein hautausmaan metallinkeräysastiaan hautakynttilän hattuja. Astia oli täynnä tyhjiä kaljatölkkejä, sellaisia pantittomia.