Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15496)
Leivoin omenapiirakan uudella ohjeella. Olisi kannattanut käyttää vanhaa reseptiä, sillä tämä uusi omenapiirakka lässähti. Se näytti hyvältä ja kuohkealta kun otin sen uunista, mutta kun se jäähtyi niin se lässähti. Se maistui kuitenkin hyvältä, rakenne oli sama kuin pannukakussa jossa on omenaa. Minun taidoilla ei pärjäisi Koko Suomi leipoo -ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Leivoin omenapiirakan uudella ohjeella. Olisi kannattanut käyttää vanhaa reseptiä, sillä tämä uusi omenapiirakka lässähti. Se näytti hyvältä ja kuohkealta kun otin sen uunista, mutta kun se jäähtyi niin se lässähti. Se maistui kuitenkin hyvältä, rakenne oli sama kuin pannukakussa jossa on omenaa. Minun taidoilla ei pärjäisi Koko Suomi leipoo -ohjelmassa.
Ei minunkaan taidoillani.
Tahtoisin jo nukkua. En vain saa unta. Mutta minun elämässäni se ei ole uutinen.
Sairastan vakavaa masennusta, josta pitäisi olla toipumassa, mutta enpä tiedä... Aika näyttää.
Uni, vielä enemmän pehmeä
Ota minut kainaloon
Helli ja hoivaa
Ole minulle läsnä
Kaiken muun olisin kestänyt, mutta häpeää en. Mutta minulta ei kysytty.
Minulla on valoisia ajatuksia näin illan pimetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan taidoillani.
Täällä myös yksi anonyymi Sikke Suhari keittiössä...
Vierailija kirjoitti:
Et viittis valaista vähän. Ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Salaneuvos on historiallinen virka- ja arvonimi. On se hyvää juustoakin.
Voisiko vakoilijoiden pomo olla salaneuvos? Tietysti salakirjoituksella kirjoitettuna.
Vuorineuvos on aika omituinen titteli myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kaikki olisivat terveitä, näkisivät hyvin, kuulisivat hyvin, liikuisivat hyvin ja muistaisivat hyvin. Mielellään myös voisi olla kaunis ja lahjakas.
Jotkut ovat jonkin aikaa ( nuorena), toiset eivät koskaan.
Minä en edes haaveile moisesta, peli on jo aikaa sitten menetetty.
Oispa nuori ja nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et viittis valaista vähän. Ajatuksiasi.
En viitsi.
Minäkään en tunne Stubbia.