Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (13667)

Vierailija
13661/13667 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scream osa 104   Aamulla tai aamupäivähän se jo oli kun nostin keittiön rullaverhot ylös ja siinähän oli jonkun kummallisen näköisen partaukkelin naama mua tuijottamassa...vähän aikaa toljottelimme toisiamme, kunnes muistin että rivarimme sokkeleita tarkistetaan tänään...

Apua, nyt niitä on jo neljä zombien näköistä ukkoa ja kolme kattoo kun yksi raapii seinää...

Vierailija
13662/13667 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scream osa 104   Aamulla tai aamupäivähän se jo oli kun nostin keittiön rullaverhot ylös ja siinähän oli jonkun kummallisen näköisen partaukkelin naama mua tuijottamassa...vähän aikaa toljottelimme toisiamme, kunnes muistin että rivarimme sokkeleita tarkistetaan tänään...

Apua, nyt niitä on jo neljä zombien näköistä ukkoa ja kolme kattoo kun yksi raapii seinää...

Katso tarkkaan, joukossa saattaa olla monitaskuliivimies naamioituneena zombiksi huomioliiviin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13663/13667 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaankin niitä selviytymistaitoja, lukittauduttava vessaan säilykkeiden ja  vissypullojen kanssa, kunnes vaara ohi merkki tulee...

Vierailija
13664/13667 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitelin leipää ja jouduin avaamaan uuden voirasian.

Vierailija
13665/13667 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kurkkii huussin pönttöön, toinen palkitsee siivoamisen viinitilkalla. -> ok.

Alasti siivoaminen -> no no.

Päivi Räsänenkin siivoaa alasti, on itse kertonut.

Olen tylsä. En ymmärrä. Lapsetko on pukeissa ja äiti siivoaa alasti?

Kertoi, että tulee niin hiki. Niin mullekin, siksi siivoan alasti. Jaksaa paremmin ja on kivaa niin. Onhan ne lapset äitinsä alasti nähneet, meillä ainakin. 

En pysty kuvittelemaan äitiäni siivoamassa alasti. 

Sulla on huono mielikuvitus.

Ehkä niin. Jos äitini imuroisi alastomana, ajattelisin, että nyt se dementia on iskenyt meidänkin mammaan.

Jos minun äitini imuroisi alasti, olisi noussut kuolleista 15v tuhkauksen jälkeen. Epäilisin itse dementoituneeni.

Minun äitini on leikkinyt siveellistä koko 82-vuotisen elämänsä. Jos hän alkaisi yhtäkkiä imuroida alasti, minun mielenterveyteni saattaisi järkkyä. Sen lisäksi, että hänellä todellakin olisi se muistisairaus. 

Vierailija
13666/13667 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun monitaskuliivimiehen kanssa. 

Vierailija
13667/13667 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nyt terapiaan. Tulee tarpeeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi