Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (13615)

Vierailija
13581/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan puhki. Oon siivonnu monta tuntia urakalla. Nyt alkaa riittää. Seuraavaa kertaa odotellessa. 

(mä innostan joskus itteni siivoomaan kaupan viinipullon kanssa: imurointi = pikku lasillinen viiniä, mattojen tuuletus = samoin ja lattianpesu, sit teen jotain herkkuruokaa, loppu viini jaetaan puoliksi. Suluissa siksi, ettei ole tylsää. Siivoan tietenkin ihan tavallisesti useinmiten)

Tuo on typerää. Leiki mieluummin punttisalilla oloa. Mä teen "ojentajia, maastavetoja, punnerruksia" jne. ja samalla tulee siistiä. Palkitsen itseni suihkulla. Ja tietysti siivoan aina alasti.  Saan apumiehen paikalle.

Miten punnertamalla ( alasti) voi siivota? Nuoletko lattiaa vai miten ihmeessä siivoat samalla?

Vierailija
13582/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kurkkii huussin pönttöön, toinen palkitsee siivoamisen viinitilkalla. -> ok.

Alasti siivoaminen -> no no.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13583/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan puhki. Oon siivonnu monta tuntia urakalla. Nyt alkaa riittää. Seuraavaa kertaa odotellessa. 

(mä innostan joskus itteni siivoomaan kaupan viinipullon kanssa: imurointi = pikku lasillinen viiniä, mattojen tuuletus = samoin ja lattianpesu, sit teen jotain herkkuruokaa, loppu viini jaetaan puoliksi. Suluissa siksi, ettei ole tylsää. Siivoan tietenkin ihan tavallisesti useinmiten)

Innostat ihteäs viinalla? Ja siivousjälki sen mukaista. Ei jatkoon.

Paino sanalla "joskus", luetun ymmärtämisessä vaikeaa?

Näin minä viestin tulkitsin.

Ruokakaupan viinissä on enintään 8% alkoholia.

Vierailija
13584/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kurkkii huussin pönttöön, toinen palkitsee siivoamisen viinitilkalla. -> ok.

Tylsät ei aina ole tylsiä. 

Vierailija
13585/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siivoaminen on tarpeeksi rankkaa ilman punnerruksiakin. Monenlaista liikettä tulee ja rapuissa kulkemista myös.

Vierailija
13586/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että joka kesä pitää kurkata ulkohuussin pytystä sinne alas? Mitä sieltä luulee muutakaan löytävänsä (💩🧻💦) ? No uteliaisuus on terveen merkki. 

Kurkkaan myös samaan paikkaan, kun tulen mökille.  Että onkohan siellä joku asioinut. Jotkut sukulaiset käväisee joskus vaivihkaa sillä aikaa, kun ollaan poissa.

Miten sukulaisen jätös eroaa omasta? Jos tunnistat, palautatko sukulaisjätöksen lähtöpisteeseensä? Mitä  jos sukulainen ei tunnusta, sukuloitko niin monella, että rikollinen löytyy? Oletko joutunut turvautumaan haastemieheen? Monta kysymystä vaivaa mieltäni. 

Eivätkö kaikki laita huussikuiviketta tuotoksen päälle? 

Vierailija
13587/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin valkoista muurimaalia, jotta sillä saisi maalattua piiloon nokijäljet uunista.  Mietin vain, että kannattaakohan niitä peitellä.  Kun kohta alkaa lämmityskausi  ja vanha uuni pölläyttää taas uudet noet tilalle.  Saa pensselöidä sitten joka päivä.

Mietin samaa oravanpyörää päivittäin, miten tylsää tehdä vaivalla ruokaa, kun kuitenkin muutaman tunnin päästä taas uusi nälkä...

Vierailija
13588/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tupakkalakko pitänyt. Taaskaan.

Vierailija
13589/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mummuni kävi vain kaksi viikkoa kiertokoulua. Osasi lukea, kirjoittaa ja laskea. Melko tehokasta opetusta oli vanhaan aikaan vai olivatko lapset itseohjautuvia, kuten nykyään sanotaan.

Nykyään kaikki ei saavuta noita taitoja edes peruskoulun 8 vuodessa. 

Kävivätköhän seitsemän veljestä kiertokoulua myös? Usein oli lukkari opettajana kiertokoulussa. Rippikoulun läpäisy oli ehdotonta avioliittoluvan saamiseksi vuoteen 1919 asti. Siinä oli nuorisolle vähän "motia" oppia lukemaan.

Pitäisköhän tuo ehto palauttaa? Jos vaikka lukutaito taas lisääntyisi.

Avioliittokaan ei houkuta enää nykyisiä nuoria ihmisiä.

Vierailija
13590/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltojani piristää yksi naamaansa vääntelevä tuimailmeinen mies. Avaan Facebookin ja tämä ilmestyy siihen näyttämään, miten kasvoja voi muokata parempaan muotoon.  Voisihan noita ilmeitä ja irvistyksiä treenatakin, mutta vain kotioloissa. 

Jos kaiken sen tekisi ja niin usein, mitä netissä kehotetaan, ei taitaisi vuorokauden tunnit riittää. Treenaa sitä tai tätä lihasta, tee sata toistoa joka päivä, siivoa, pölytä, imuroi patjat, vaihda lakanat, pese vessat, kitke rikkaruohot, hoida kukkaset, siivoa kaapit, konmarita, lue lapselle, ulkoile, harrasta,  hoida parisuhdetta, soita läheisille, nuku tarpeeksi, tarkkaile terveyttäsi  kehitä aivojasi ym. loputtomiin. Ja sitten vielä: "Oletko aina tehnyt väärin".

Vierailija
13591/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tupakkalakko pitänyt. Taaskaan.

Älä lannistu. Uusi yritys.

Vierailija
13592/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on typerää. Leiki mieluummin punttisalilla oloa. Mä teen "ojentajia, maastavetoja, punnerruksia" jne. ja samalla tulee siistiä. Palkitsen itseni suihkulla. Ja tietysti siivoan aina alasti.  Saan apumiehen paikalle.

Miten punnertamalla ( alasti) voi siivota? Nuoletko lattiaa vai miten ihmeessä siivoat samalla?

Leikin. Vaikka imuroin, kuvittelen tekeväni muuta. 

Vierailija
13593/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle siivoaminen on tarpeeksi rankkaa ilman punnerruksiakin. Monenlaista liikettä tulee ja rapuissa kulkemista myös.

Eihän sitä oikeasti tehdä, kuvitellaan vain.

Vierailija
13594/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mummuni kävi vain kaksi viikkoa kiertokoulua. Osasi lukea, kirjoittaa ja laskea. Melko tehokasta opetusta oli vanhaan aikaan vai olivatko lapset itseohjautuvia, kuten nykyään sanotaan.

Nykyään kaikki ei saavuta noita taitoja edes peruskoulun 8 vuodessa. 

Kävivätköhän seitsemän veljestä kiertokoulua myös? Usein oli lukkari opettajana kiertokoulussa. Rippikoulun läpäisy oli ehdotonta avioliittoluvan saamiseksi vuoteen 1919 asti. Siinä oli nuorisolle vähän "motia" oppia lukemaan.

Pitäisköhän tuo ehto palauttaa? Jos vaikka lukutaito taas lisääntyisi.

Avioliittokaan ei houkuta enää nykyisiä nuoria ihmisiä.

Ei liitto itsessään, mutta siihen meneminen. Hääohjelmia on kanavat pullollaan ja hääsuunnittelijoita haastatellaan lehdissä. Julkkikset varmaankin etunenässä vihkauttelee itseään, että saa hienoja päivityksiä. Sitten kun julkisuusrumba hiipuu, on eron ja uuden liiton aika. Tähän voisi iskeä kunnollisen lukutaidon vaatimuksella.

Vierailija
13595/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänenkin siivoaa alasti, on itse kertonut.

Vierailija
13596/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikin. Vaikka imuroin, kuvittelen tekeväni muuta. 

En edes uskalla ajatella, mitä muuta.

Vierailija
13597/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltojani piristää yksi naamaansa vääntelevä tuimailmeinen mies. Avaan Facebookin ja tämä ilmestyy siihen näyttämään, miten kasvoja voi muokata parempaan muotoon.  Voisihan noita ilmeitä ja irvistyksiä treenatakin, mutta vain kotioloissa. 

Ne vakoilee meitä jotenkin. Eilen laitoin hetkeksi paperia varpaiden väliin ja heti tänään minulle ilmestyi mainos, jossa oli jonkinlainen varpaiden suoristaja joka varpaan välissä.

Oletko salaa väännellyt naamaasi lähiaikoina?

Vierailija
13598/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin valkoista muurimaalia, jotta sillä saisi maalattua piiloon nokijäljet uunista.  Mietin vain, että kannattaakohan niitä peitellä.  Kun kohta alkaa lämmityskausi  ja vanha uuni pölläyttää taas uudet noet tilalle.  Saa pensselöidä sitten joka päivä.

Mietin samaa oravanpyörää päivittäin, miten tylsää tehdä vaivalla ruokaa, kun kuitenkin muutaman tunnin päästä taas uusi nälkä...

Niin, turha se on elää, kun kumminkin kuolee.

Vierailija
13599/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että joka kesä pitää kurkata ulkohuussin pytystä sinne alas? Mitä sieltä luulee muutakaan löytävänsä (💩🧻💦) ? No uteliaisuus on terveen merkki. 

Kurkkaan myös samaan paikkaan, kun tulen mökille.  Että onkohan siellä joku asioinut. Jotkut sukulaiset käväisee joskus vaivihkaa sillä aikaa, kun ollaan poissa.

Mun sukulaiset käväisee kahvilla, ei kakalla.

Vierailija
13600/13615 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänenkin siivoaa alasti, on itse kertonut.

Voi kristus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän