Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (13574)

Vierailija
13561/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon väsynyt tähän elämään. Niin kovin väsynyt. 

Vierailija
13562/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaalilaatikkoa. Söin sitä puolukoiden kanssa. Otin jäiset puolukat pakastimesta ja laitoin tulikuuman laatikon sekaan ja siinä ne hyvin sulivat ja jäähdyttivät samalla ruuan syöntilämpöiseksi. Ja ruokajuomaksi kylmää vettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13563/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso on tukeva ja tekevä. Siis oikein hyvä paketti. 

Minun mies oli ennen väkevä. Nyt hän on poteva.

Mun mies on puhuva ja pussaava. 

Vierailija
13564/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies keksii vitsikkäitä omia sanoja, huuliveikko.

Vierailija
13565/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan puhki. Oon siivonnu monta tuntia urakalla. Nyt alkaa riittää. Seuraavaa kertaa odotellessa. 

(mä innostan joskus itteni siivoomaan kaupan viinipullon kanssa: imurointi = pikku lasillinen viiniä, mattojen tuuletus = samoin ja lattianpesu, sit teen jotain herkkuruokaa, loppu viini jaetaan puoliksi. Suluissa siksi, ettei ole tylsää. Siivoan tietenkin ihan tavallisesti useinmiten)

Vierailija
13566/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että joka kesä pitää kurkata ulkohuussin pytystä sinne alas? Mitä sieltä luulee muutakaan löytävänsä (💩🧻💦) ? No uteliaisuus on terveen merkki. 

Kurkkaan myös samaan paikkaan, kun tulen mökille.  Että onkohan siellä joku asioinut. Jotkut sukulaiset käväisee joskus vaivihkaa sillä aikaa, kun ollaan poissa.

Vierailija
13567/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin äsken viulua. Kuulosti kamalalta. 

Vaatii lisäharjoitusta sitten aika paljon ja joka päivä.  Itse soittelen haikeita kappaleita täällä mökillä, missä ei ole kuulijoita. 

Vierailija
13568/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että joka kesä pitää kurkata ulkohuussin pytystä sinne alas? Mitä sieltä luulee muutakaan löytävänsä (💩🧻💦) ? No uteliaisuus on terveen merkki. 

Kurkkaan myös samaan paikkaan, kun tulen mökille.  Että onkohan siellä joku asioinut. Jotkut sukulaiset käväisee joskus vaivihkaa sillä aikaa, kun ollaan poissa.

Miten sukulaisen jätös eroaa omasta? Jos tunnistat, palautatko sukulaisjätöksen lähtöpisteeseensä? Mitä  jos sukulainen ei tunnusta, sukuloitko niin monella, että rikollinen löytyy? Oletko joutunut turvautumaan haastemieheen? Monta kysymystä vaivaa mieltäni. 

Vierailija
13569/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan puhki. Oon siivonnu monta tuntia urakalla. Nyt alkaa riittää. Seuraavaa kertaa odotellessa. 

(mä innostan joskus itteni siivoomaan kaupan viinipullon kanssa: imurointi = pikku lasillinen viiniä, mattojen tuuletus = samoin ja lattianpesu, sit teen jotain herkkuruokaa, loppu viini jaetaan puoliksi. Suluissa siksi, ettei ole tylsää. Siivoan tietenkin ihan tavallisesti useinmiten)

Innostat ihteäs viinalla? Ja siivousjälki sen mukaista. Ei jatkoon.

Vierailija
13570/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rasvainen päänahka kutisee ja pistelee, koska olen pessyt hiukset viimeksi lauantaina. En raaski käyttää vettä, kun sitten tulee iso vesilasku. Tympii.  

Vierailija
13571/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava tuulinen keli. Pilvipoutaa. 

Pilvipoutaa oli ensin täälläkin, ja sitten tuuli toi pikimustia pilviä ja kaatosateita. Pihahommat loppu siihen ja säntäsin sisälle.

Vierailija
13572/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merisäässä on välillä niin melkeää. Melkein pilvistä. Ei ole ihan pilvistä eli ihanaa.

Vierailija
13573/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sukulaisen jätös eroaa omasta? Jos tunnistat, palautatko sukulaisjätöksen lähtöpisteeseensä? Mitä  jos sukulainen ei tunnusta, sukuloitko niin monella, että rikollinen löytyy? Oletko joutunut turvautumaan haastemieheen? Monta kysymystä vaivaa mieltäni. 

Mielenkiintoisia kysymyksiä. Toinen huusseista on lukoton ja yleensä pönttö on ollut tyhjä. Hyvä aina kuitenkin tarkistaa, onkos siellä joku käynyt ja jättänyt terveisensä. 

Vierailija
13574/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rasvainen päänahka kutisee ja pistelee, koska olen pessyt hiukset viimeksi lauantaina. En raaski käyttää vettä, kun sitten tulee iso vesilasku. Tympii.  

Saisitko sadevettä jotenkin talteen?  Sillä saa pehmeän tukan, eikä maksa mitään.

Vierailija
13575/13574 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on typerää. Leiki mieluummin punttisalilla oloa. Mä teen "ojentajia, maastavetoja, punnerruksia" jne. ja samalla tulee siistiä. Palkitsen itseni suihkulla. Ja tietysti siivoan aina alasti.  Saan apumiehen paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän