Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13569)
Nyt pitäisi alkaa imuroimaan, mutta vetkuttelen aloittamista sen minkä pystyn. Tulisipa joku tekevä tekemään tällaiset liian voimia vievät hommat mun puolesta.
Maalaan taulua. Nyt piti keskeyttää, kun pyykit pitää hakea koneesta kuivumaan.
Tällä hetkellä tunnen itseni ihan luuseriksi. Tunnen näin aika usein.
Lakkasin kynnet punaisiksi ja söin makaronilaatikkoa
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin kynnet punaisiksi ja söin makaronilaatikkoa
Mä en koskaan lakkaa kynsiäni, mutta pureskelen niitä kyllä aina, kun en saa estettyä itseäni tekemästä niin.
Tänään ei ollutkaan tylsä päivä kun ystävä tuli yllättäen kylään ja toi täytetyt patongit ja viinerit kahvin kera Tavataan harvoin. N66.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso on tukeva ja tekevä. Siis oikein hyvä paketti.
Minun mies oli ennen väkevä. Nyt hän on poteva.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi alkaa imuroimaan, mutta vetkuttelen aloittamista sen minkä pystyn. Tulisipa joku tekevä tekemään tällaiset liian voimia vievät hommat mun puolesta.
Minä myös inhoan imuroimista. Moppaan ja luuttuan ja pyyhin pölyä ja siivoan kaappeja, mutta imurointi on syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies oli ennen väkevä. Nyt hän on poteva.
Mun oli kuteva, nyt järkevä.
Mä oon aivan puhki. Oon siivonnu monta tuntia urakalla. Nyt alkaa riittää. Seuraavaa kertaa odotellessa.
Mukava tuulinen keli. Pilvipoutaa.
Mun hiukset alkaa harmaantua. Kai minä sitten olen jo vanha.
Elokuun kohokohtaa odottelen, Cittarin mammuttimarkkinoita. Ostan sieltä 2kg arkijuustoa ja vessaharjan.
Keräsin viinimarjoja pensaista. Laitoin jakkaraksi toisen ämpärin, kun selkä ei oikein kestä kyyryssä olemista, että saan kerätä istuallani. Mutta se jakkarantekele tekikin mulle tepposet ja hajosi mun alta, niin että pyllähdin maahan. Olikohan ämpäri heikkoa tekoa vai aistikohan se mun tähän ikään saavutetut muodot?
Vierailija kirjoitti:
Elokuun kohokohtaa odottelen, Cittarin mammuttimarkkinoita. Ostan sieltä 2kg arkijuustoa ja vessaharjan.
Vessaharjaa tarvitsisin minäkin, mutta en taida mennä Tokmannia pidemmälle, jos ei oo ihan pakko.
Aion tehdä kohta pyöreän pöydän puumateriaalista, todennäköisesti koivusta.
Huomenna olis auton katsastus. Meneeköhän läpi... toivottavasti ei ainakaan pohjasta.
Tiskikone piippasi, että se on pessyt astiat. Menen heti tyhjentämään ne takaisin kaappeihin.