Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13495)
Lapsenlapseni joutui sairaalaan. Onneksi on hyvässä seurannassa siellä eikä pitäisi olla hengenhätää.
Mummo on tehnyt edelleen marjahommia, kerännyt ja säilönyt. Tällä viikolla taitaa tulla niille hommille päätepiste. Harmaat villasukat laitoin väsyneitä jalkojani lämmittämään ja hoitamaan.
Öljysin kitisevien ovien saranat. Eihän sitä ääntä kestä Erkkikään, saati sitten minä.
Vierailija kirjoitti:
Öljysin kitisevien ovien saranat. Eihän sitä ääntä kestä Erkkikään, saati sitten minä.
En kyllä kestä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään paljon hommia. Olin tekemisiini kohtuullisen tyytyväinen.
Sama täällä. Vähän mietin, tuliko sitä kolmatta käskyä nyt noudatettua vai ei.
Tänään oli vuoden 214. päivä. Siinä se taas vilahti. Reilu tunti jäljellä. Vielä ehtii joku saada tämän päivän syntymäpäiväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, mitä uakontokuntaa edustat. Joillakin on sapatti lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, mitä uakontokuntaa edustat. Joillakin on sapatti lauantaina.
Ihan tähän ev.lut. kirkkoon kuulun ja Lutherin Vähä Katekismusta rippikoulussa luin.
Toi on logistisesti erityisen järkevää toimintaa.