Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (13336)

Vierailija
13321/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varsi-imuri lelu vai imeekö se oikeasti?

Mulla on vaan pölynimuri. Tosin ei ole tarvettakaan imuroida mitään varsia.

Vierailija
13322/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niitä ukkosia tänään vai huijasivatko taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13323/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivun numero on 666.

Voi paholainen.

Vierailija
13324/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lapsilla on hirveästi tavaroita. Jo vauvoilla on. Ehkä meillä muillakin.

Vierailija
13325/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomisen Suomen koko sääkartta  täynnä salaman kuvia, lupaileeko vain... mulle ennekin lupailtu...

Ilmatieteen laitos lupailee mulle huomiseksi eioota. Foreca muutaman harvan pisaran. 

Köyhäks on mennyt.

Vierailija
13326/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan lapsilla on hirveästi tavaroita. Jo vauvoilla on. Ehkä meillä muillakin.

Mitähän niillä korvataan?

Vierailija
13327/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivun numero on 666.

Voi paholainen.

Ukkosmyrskyjä pukkaa

Vierailija
13328/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohkä monella on tarve korjata se, mitä ei itse lapsena saanut. Sekä itselleen, että lapsilleen. Tajuamatta, ettei tavara todellakaan tee onnelliseksi. Aina tulee uutta, kalliimpaa, tehokkaampaa, parempaa? Muka. Mikään ei riitä, koskaan. Tavara ei korvaa aikaa.

Tulipa syvällistä. Itse kirpparoin, kierrätän, en tarvitse paljoa.

Vierailija
13329/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuukohan pappa jo?

Onko pappa herännyt? 

Heh heh. Mummon oma pappa nukahtaa yleensä noin klo 21.30 - 22 ja herää useimmiten noin klo 5. Toki poikkeuksia on, sillä elämä ei ole aina samanlaisia rutiineja. Eli eilen illalla oli jo nukkumassa viestin kirjoitusaikaan ja tänä aamuna oli jo herännyt, kun viesti ilmaantui.  

Mummon oma pappa se jaksaa yllättää vielä vanhoilla päivilläänkin, leppoisaa päivää teille, vaikka ukkosmyrskyjä taas povataan

Vierailija
13330/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehaannuin ja elän kuin viimeistä päivää, join kaksi kupillista aamukahvia.

Kuinkahan räväkäksi meno yltyykään. Tylsien komissio seuraa tilannetta ja antaa tarvittaessa ohjeistusta. 

Päiväkahvilla ehdottomasti vain yksi pikkiriikkinen kupillinen. Voi taivahan talikynttilät, mikä ihme riehaannutti sinut noin. Lähe menee, ellet jatkossa pysy ruodussa. Joku roti. Pojot rehellisyydestä kuitenkin. Vertaistuki auttaa, minäkin yleensä himoitsen toista kupillista, mutta toistaiseksi olen välttänyt retkahduksen.

Vierailija
13331/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hain kaupasta aamupalaa ( aina en jaksa puuroa ) karjalanpiirakan, jugurtin ja banaanin. Söin ne keittämäni kahvin kanssa pihalla ja aamuseiskalta: ihana hiljaisuus, linnut vaan lauleli. Kuullostaa kuin olisi poikasia jollain linnulla ihan pihakoivussa tai lähistöllä. Sitten pesin pyykkiä, korjasin edelliset telineestä. Ihmettelin mualimoo.

Ja odottelen kauhunsekaisells tunteella huomisen pissis ja pussikaljabakkanaaleja. Ikkunalasit tutisevat ja tekno pauhaa. Onneksi vaan joka kolmas vuosi..

Vierailija
13332/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mummona kannan ison kassillisen leluja jostain syystä mukaan, kun menemme lastenlasten kanssa pihalle leikkimään. Viimeeksikin ykköslelu oli vain sellainen euron saippuakuplajuttu, mitä puhaltelin ja tenavat juoksivat ihan viilinä niitten kuplien perässä melkein pari tuntia pihalla, mummoa rupes se puhaltelu ihan huippaamaan lopulta. 

Vierailija
13333/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuukohan pappa jo?

Onko pappa herännyt? 

Heh heh. Mummon oma pappa nukahtaa yleensä noin klo 21.30 - 22 ja herää useimmiten noin klo 5. Toki poikkeuksia on, sillä elämä ei ole aina samanlaisia rutiineja. Eli eilen illalla oli jo nukkumassa viestin kirjoitusaikaan ja tänä aamuna oli jo herännyt, kun viesti ilmaantui.  

Mummon oma pappa se jaksaa yllättää vielä vanhoilla päivilläänkin, leppoisaa päivää teille, vaikka ukkosmyrskyjä taas povataan

Meillä jo poistui salamankuvat ennusteesta - taas.

Vierailija
13334/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko niitä ukkosia tänään vai huijasivatko taas?

Jo monta päivää luvattu ja tehnyt vaan oharit. Tai sitten kerää voimia kunnon jytinään. Kärpäsetkin hermoillut kimpussa pari päivää. Ja minulla ohimoita vihlonut kuin olis tuntosarvet tulossa, siitä sen tietää.

Vierailija
13335/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohkä monella on tarve korjata se, mitä ei itse lapsena saanut. Sekä itselleen, että lapsilleen. Tajuamatta, ettei tavara todellakaan tee onnelliseksi. Aina tulee uutta, kalliimpaa, tehokkaampaa, parempaa? Muka. Mikään ei riitä, koskaan. Tavara ei korvaa aikaa.

Tulipa syvällistä. Itse kirpparoin, kierrätän, en tarvitse paljoa.

Minä silittelen lapsen selkää ja kerron tarinoita, itse keksimiäni tai tosijuttuja suvun historiasta.  Vielä teinikin tulee siliteltäväksi. Mulla on aikaa. Opetan heitä tylsyyteen.

Vierailija
13336/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kohta ruohotrimmerin varastosta. Huilaan ensin. 

Vierailija
13337/13336 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunaperhonen lenteleksii vattupensaiden tienoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi