Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan lapsilla on hirveästi tavaroita. Jo vauvoilla on. Ehkä meillä muillakin.
Ohkä monella on tarve korjata se, mitä ei itse lapsena saanut. Sekä itselleen, että lapsilleen. Tajuamatta, ettei tavara todellakaan tee onnelliseksi. Aina tulee uutta, kalliimpaa, tehokkaampaa, parempaa? Muka. Mikään ei riitä, koskaan. Tavara ei korvaa aikaa.
Tulipa syvällistä. Itse kirpparoin, kierrätän, en tarvitse paljoa.
Minä silittelen lapsen selkää ja kerron tarinoita, itse keksimiäni tai tosijuttuja suvun historiasta. Vielä teinikin tulee siliteltäväksi. Mulla on aikaa. Opetan heitä tylsyyteen.
Ihana, minäkin kerron omasta päästäni tarinoita tenaville. Vaikkei se pääni niin kummoinen olekkaan...vähän kurttuinen jo.
Vielä pukkaa rikkaheinää ja viikatoin ne pois. Nyt jaksan vain istua ja seurata pilvien vyörymistä tänne päin. Ja mikä puu voisi kaatua tuulenpuuskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitruunaperhonen lenteleksii vattupensaiden tienoilla.
Noin voisi alkaa tylsien romaani. Loppulause olisi: Sitruunaperhonen sulki siipensä ja ajelehti taivaan iloon, ikuisten vattupensaiden riemuun.
Oliskin tuollaisia kirjoja ja elokuvia. Ei aina maailmojen valloitusta ja avaruussotia.
Areenassa elokuva Hiljainen tyttö. Kannatti katsoa.
Seuraan ukkosennustetta ja kynsisienimainos seuraa minua.
Pitäisi jaksaa jatkaa siivousta. Vähän tökkii.
Ihana oot. Tai siis ihan ok.