Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13302)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on onnellinen avioliitto.
Mullakin oli, kunnes puoliso kuoli. Minusta joku saisi onnellisen puolison. Tällä hetkellä olen puoliksi onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Huomisen Suomen koko sääkartta täynnä salaman kuvia, lupaileeko vain... mulle ennekin lupailtu...
Ilmatieteen laitos lupailee mulle huomiseksi eioota. Foreca muutaman harvan pisaran.
Vierailija kirjoitti:
Lentomuurahaisia tulee parveilemaan taas sisätiloihin. Jokavuotinen ilmiö, jolle en ole vielä keksinyt oikeaa ratkaisua.
Pahimpia painajaisiani.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin kaljaa.
Kaljakin on tarpeellista, kohtuullisesti käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on onnellinen avioliitto.
Mullakin oli, kunnes puoliso kuoli. Minusta joku saisi onnellisen puolison. Tällä hetkellä olen puoliksi onnellinen.
Eli niin sanotusti lasisi on puoliksi täynnä.
Ostin pelastusliivit. Nyt voin ehkä perustaa yhdistyksen Pelastakaa edes äidit (PEDÄ).
Sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella asunto.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä loppuu kohta aika.
voi kiitos, pelkäsin jo että unet menee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä loppuu kohta aika.
voi kiitos, pelkäsin jo että unet menee...
Ole niin hyvä.
Huomenna alkaa festarit paikkakunnalla. Lähden maalle karkuun.
Alkaa jo illat hämärtyä. Onpa mukava.
Tein hiekkalinnan ja hiekkakakkuja.
Narskuttelen mun hampaita koko ajan varsinkin öisin, herään aamulla usein hampaat kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuukohan pappa jo?
Todennäköisesti.
Kun sata salamaa iskee tulta, ja koko elämä räjähtää, lauloi Virve Rosti. Ehkä meterologit kaipaa äksöniä. Olis kerrankin jotain kunnon kerrottavaa.