Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin joutessani ikkunasta ulos ja huomasin että pilvet vaihtavat väriä ja muotoa yllättävän nopeasti.
Aivan ihmeellisiä pilviä on nyt merellä auringonlaskun aikaan. Samaan aikaan tummanharmaita ja vaaleanpunaisia.
Keskellä maata ei ole pilven riekalettakaan.
No nyt on hyvä mennä nukkumaan, kun on päivän hommat valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on sanonta, että vedetään herne nenään. Niin sitä vain ihmettelen, että onko kukaan kokeillut sitä livenä?
Varmaan on jollakulla hernekin ollut nenässä. Mulla oli lapsena kivi, tyttärellä pihlajanmarja. Sukuvika ehkä?
Mulla oli herne korvassa lapsena. En varmaan ollut silloin vielä kuullut, mikä olis ollu oikea paikka.
Meri on tyyntynyt. Päivällä tuuli kovasti. Ei tullut ukkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo oikein ystäviä.
Ei mullakaan. Kun tekisi mieli mennä jonnekin reissuun, niin aina tyssääntyy siihen että täytyy mennä yksin. Olis mukava olla joku samanhenkinen reissukaveri.
Tarpeeksi tylsiä kavereita on vaikea löytää. Me olemme erityinen laji, mutta useimmiten ihan vain omissa oloissaan.
Olen iltavirkku aamutorkku. Aamulla en halua puhua kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo oikein ystäviä.
Ei mullakaan. Kun tekisi mieli mennä jonnekin reissuun, niin aina tyssääntyy siihen että täytyy mennä yksin. Olis mukava olla joku samanhenkinen reissukaveri.
Tarpeeksi tylsiä kavereita on vaikea löytää. Me olemme erityinen laji, mutta useimmiten ihan vain omissa oloissaan.
Oma sisko on sopiva reissukaveri, samalla tavalla tylsä kuin olen itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen iltavirkku aamutorkku. Aamulla en halua puhua kenenkään kanssa.
Minä en halua puhua kenellekään juuri milloinkaan.
Sain äsken lainaamani rahasumman takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täysikuu!
Huutomerkki on kyllä ihan liikaa. Piste olisi riittänyt.
Varmaan on jollakulla hernekin ollut nenässä. Mulla oli lapsena kivi, tyttärellä pihlajanmarja. Sukuvika ehkä?