Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ollakin miesten ikivanhassa partavedessä niin voimakas tuoksu, ettei hälvene millään. Putsasin sillä soittopelin kielet, ja kädet haisevat vielä tuntien jälkeen. Karkottaisi kai hyttysetkin.
Mikä partavesi se on ja miltä vuosikymmeneltä?
Partaveden nimi on Luodetuuli, ja se oli ostettu 70-luvulla lahjaksi sukulaismiehelle. Tämä palautti sen aika äkkiä, ja se tuli jäämistönä lopulta minulle, vaikken olekaan parrakas nainen. Sillä voi putsata ainakin soittimien kieliä.
Viime vuosituhannella ostetut partavedet on himppusen saattaneet muuttua säilytyksen aikana. Siksi vahva katku.
Oiskohan sitä pitänyt sitten ravistaa... Katsoin netistä, että on niin ytyä ainesta, että luetaan jo vaaralliseksi. Taidan kiikuttaa sen maalipurkkien ym. kanssa kaatopaikalle.
Aika tavaran kaupitsee. Ei kannata heittää pois. Minulla on kaapissa isoisän mennen partavettä 1960 luvulta ja Johonsonin Offia 1960, -70, -80, -90, 2000 ja 2010 luvuilta.
Vierailija kirjoitti:
Aika tavaran kaupitsee. Ei kannata heittää pois. Minulla on kaapissa isoisän mennen partavettä 1960 luvulta ja Johonsonin Offia 1960, -70, -80, -90, 2000 ja 2010 luvuilta.
Kokoelmallehan vois keksiä vielä jotain käyttöäkin. Partavesiä vaikka desinfiointiin ja peilien puhdistukseen, kun niissä on paljon prosentteja. Vanhat Offit on varmaan tehokkaampiakin kuin nykyiset hellävaraiset karkotteet. Itse vein kyllä kaatopaikan ongelmajätteisiin papan Täystuhon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko lämmitti niin, että nostin pihakalusteet paikoilleen ja vähensin vaatteita. Hetken päästä lähestyi pikavauhtia 1. pilvi ja tietysti seurasi kaatosade. Ja sen jälkeen lisää sadepilviä oikein jonossa. Siinäpä se hetken helle taas olikin.
Ei mikään, pahakaan helle, kestä ikuisesti. Jo kansakoulussa veisattiin "Onni täällä vaihtelee.."
Ajattelin Onni Klovnia silloin. "Suolaa suolaa, enemmän suolaa". Olipa epäterveellistä aikaa.
Minäkin ajattelin yhtä perhetuttua posteljooni Onnia. Onni vaihtaa vauvan vaippoja, jos äiti ja isä ovat pois kotoa. Ja Taivaan Isä suojelee.
Ja illaksi tietysti sää kirkastumassa. Eikä jaksaisi enää mennä jatkamaan niitä kitkemistöitä, jotka jäi kesken sadekuurojen takia. Menis muuten puoleen yöhön. Onhan päivä vielä huomennakin...
Istun sohvalla, syön sipsejä. Tuuletin pyörii, sisällä on lämmin.
Olen normaalipainoinen.
😘
Vierailija kirjoitti:
Vuosikertaviinit ei ole mitään verrattuna vuosikerta-Offeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko lämmitti niin, että nostin pihakalusteet paikoilleen ja vähensin vaatteita. Hetken päästä lähestyi pikavauhtia 1. pilvi ja tietysti seurasi kaatosade. Ja sen jälkeen lisää sadepilviä oikein jonossa. Siinäpä se hetken helle taas olikin.
Ei mikään, pahakaan helle, kestä ikuisesti. Jo kansakoulussa veisattiin "Onni täällä vaihtelee.."
Ajattelin Onni Klovnia silloin. "Suolaa suolaa, enemmän suolaa". Olipa epäterveellistä aikaa.
Minäkin ajattelin yhtä perhetuttua posteljooni Onnia. Onni vaihtaa vauvan vaippoja, jos äiti ja isä ovat pois kotoa. Ja Taivaan Isä suojelee.
Mun pikkuveli lauloi lapsena että Onni täällä valehtelee, taivaan isä suojelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tykkäsin käydä mustikassa. Nykyään ei yhtään vedä puoleensa. Selkäkö syy vai punkit, en osaa sanoa. Pysyn kotona.
Nyt pelotellaan mustikanpoimijoita jo myyräekinokokilla, vaikkei Suomessa sitä ole tavattukaan.
Jonain vuonna peloteltiin jollain kettujen levittämällä taudilla. Siitä ei ole pariin kesään kohkattu. Onkohan ketut rokotettu ja tervehtyneet.
Mulla on yöpaidassa sinisiä ruusuja ja unikkoja. Voiko nukkuvaa näin höynäyttää, eihän sellaisia ole oikeasti, paitsi värjättynä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yöpaidassa sinisiä ruusuja ja unikkoja. Voiko nukkuvaa näin höynäyttää, eihän sellaisia ole oikeasti, paitsi värjättynä.
Se on made in Höyhensaaret. Siellä kaikki autot, vyöt ja jäätelötkin on sinisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tykkäsin käydä mustikassa. Nykyään ei yhtään vedä puoleensa. Selkäkö syy vai punkit, en osaa sanoa. Pysyn kotona.
Nyt pelotellaan mustikanpoimijoita jo myyräekinokokilla, vaikkei Suomessa sitä ole tavattukaan.
Jonain vuonna peloteltiin jollain kettujen levittämällä taudilla. Siitä ei ole pariin kesään kohkattu. Onkohan ketut rokotettu ja tervehtyneet.
Kai ketut syövät juuri noita myyriä. Sama tauti oli kyseessä, luulen.
Kettuja näkee nykyään ihan missä vain ja keskellä päivää.
Oletteko jo tutustuneet uusiin euroseteliehdotuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pikkuveli lauloi lapsena että Onni täällä valehtelee, taivaan isä suojelee.
Onni on lapselle melko abstrakti käsite, vielä kun se vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on made in Höyhensaaret. Siellä kaikki autot, vyöt ja jäätelötkin on sinisiä.
Mutta metsä on kultainen ja siellä kultainen puu.
Onni täällä.vaihtelee, Taivaan Isä suojelee.
Yön lepoa!