Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12813)
Huomenna olis sitte luvassa vadelmien poimintaa, osa II. Toivottavasti tulee yhtä paljon marjaa kuin ensimmäisellä kerrallakin.
Meillä ei ole kettuja näkynyt, mutta pupujusseja senkin edestä.
Onpa mukava että väsyneenä pääsee nukkumaan. Ja vielä omaan sänkyyn. Tämä se on hyvää elämää.
Mä narskuttelen mun hampaita koko ajan, varsinkin öisin. Ärsyttävä tapa. Tosi tosi vanhana mulla ei oo varmaan yhtään hammasta tallella.
Olisipa tuuletin joka helpottaa sitten kun lämpötila taas nousee.
Vierailija kirjoitti:
Istuin terassilla viltti päällä ja en tehnyt mitään.
Hengitit kuitenkin!
Huvittavaa kun ei oo mitään mainitsemisen arvoista kerrottavaa ja kuitenkin kirjoitan tänne. En kyllä ikinä kehtaisi tunnustaa kellekään että roikun tällaisella palstalla.
Vanhana on mukava olla. Kukaan ei enää odota minulta mitään. Ja olen jo todistanut itselleni että minusta oli johonkin. Enää ei tarvitse kelvata kellekään. Ei edes itselleen.
Nuorena kauan kauan sitten osasin pelata pesäpalloa. Saisinkohan enää edes osumaa.
Mä kävin tänään korruptio-illallisella puolisoni siivellä. Nyt on hyvä taas palata tuttuihin kesäperunoihin ja porkkanaan sekä ruisleipään.