Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12327)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pihassa tammentaimi, kasvatan siitä itselleni arkkupuut. On hienoa pötkötellä iäisyyteni itse kasvattamassani tammiarkussa. Vai olisko liian prameata tylsälle.
Älä raaski hienoa puuta kaataa. Jätä tammi muistoksi. Kyllää täältä pääsee vaatimattomassakin arkussa.
Sadepäivänä voiskin järkätä ja putsata nuo keittiön laatikot viho viimein. Muutama kahveli ja veitsi joutaisi jo kierrätykseen. Kunpa sieltä ei löytyisi mitään ötököitä.
Vierailija kirjoitti:
Sadepäivänä voiskin järkätä ja putsata nuo keittiön laatikot viho viimein. Muutama kahveli ja veitsi joutaisi jo kierrätykseen. Kunpa sieltä ei löytyisi mitään ötököitä.
Mä heitin kaikki kuluneet muoviset tuppervaaret ja muut muovikulhot kierrätykseen. Se mikromuovi on kuitenkin tuhonnut mut jo. Mutta jos lapsenlapset säästyis.
Maailma on vaarallinen paikka. Ei mitään toivoa selvitä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pihassa tammentaimi, kasvatan siitä itselleni arkkupuut. On hienoa pötkötellä iäisyyteni itse kasvattamassani tammiarkussa. Vai olisko liian prameata tylsälle.
Se on siinä ja siinä. Kun on ikänsä joutunut elämään lastulevyjen, mdf-levyjen ja kipsilevyjen seassa, onhan se kohtuullista päästä edes kuoltuaan kokopuiseen arkkuun. Ja jos joku moittiikin iiasta prameudesta, et ole sitä kuulemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä heitin kaikki kuluneet muoviset tuppervaaret ja muut muovikulhot kierrätykseen. Se mikromuovi on kuitenkin tuhonnut mut jo. Mutta jos lapsenlapset säästyis.
Tuosta tulikin mieleen ne vanhat kuluneet muovikipot, nekin joutaisi pois. Olen vatkannut niissä aina kerman ja saanut muovirouheet sen mukana. Mutta missäs sen kerman sitten vatkaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleen ne vanhat kuluneet muovikipot, nekin joutaisi pois. Olen vatkannut niissä aina kerman ja saanut muovirouheet sen mukana. Mutta missäs sen kerman sitten vatkaisi.
Ap
Lasikulhossa tai vaikka puurokattilassa.
Tampereella ollut pilvistä ja sadekeliä. Suuri kosteusprosentti. Tuulta voisi olla, ilma seisoo. Ihmiset velttoilee heinäkuussa sisällä hiljaa. Vain kissa ja jänikset riehuvat ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Oli tarkoitus mennä laittamaan tukia karviaispensaitten ympärille mutta alkoi satamaan.
Sepä siitä sitten.
Täällä sentään sen verran taukosi sade, että sain vietyä vihdoin usean päivän meinaamisen jälkeen mansikkamaalle lintujen pelättimet.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella ollut pilvistä ja sadekeliä. Suuri kosteusprosentti. Tuulta voisi olla, ilma seisoo. Ihmiset velttoilee heinäkuussa sisällä hiljaa. Vain kissa ja jänikset riehuvat ulkona.
Kissat ja jänikset ei ole tylsiä.
Sateen jälkeen ilma tuoksuu hyvältä, mutta hiostavaa on täällä Satakunnassakin.
Pyykin kuivatuksen kanssa onkin nyt ongelmia, kun ilma on seisovaa ja kosteaa. Olen tottunut ripustamaan pyykit ulos narulle. Saunaankaan ei niitä oikein uskalla laitella enää, vaikka siellä seinillä on entisen asukkaan jäljiltä useita nauloja naruvirityksiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tähän tarjoaa tiehallinto ratkaisun. Joku kirjoitti, että kerma vatkaantuu matkalla kaupasta kotiin, kun tuet on niin huonossa jamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sadepäivät on tarkoitettu lepäämistä varten.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tähän tarjoaa tiehallinto ratkaisun. Joku kirjoitti, että kerma vatkaantuu matkalla kaupasta kotiin, kun tuet on niin huonossa jamassa.
*tiet
Väsynyt taivaanrannan maalari männöö nyt nukkumaan.
Sopii hyvin arkuksi siis.