Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (12327)

Vierailija
11821/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pihassa tammentaimi, kasvatan siitä itselleni arkkupuut. On hienoa pötkötellä iäisyyteni itse kasvattamassani tammiarkussa. Vai olisko liian prameata tylsälle. 

Kantajille kauhistus. Painaa kuin synti. 

Sopii hyvin arkuksi siis.

Vierailija
11822/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pihassa tammentaimi, kasvatan siitä itselleni arkkupuut. On hienoa pötkötellä iäisyyteni itse kasvattamassani tammiarkussa. Vai olisko liian prameata tylsälle. 

Älä raaski hienoa puuta kaataa. Jätä tammi muistoksi.  Kyllää täältä pääsee vaatimattomassakin arkussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11823/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadepäivänä voiskin järkätä ja putsata nuo keittiön laatikot viho viimein.  Muutama kahveli ja veitsi joutaisi jo kierrätykseen. Kunpa sieltä ei löytyisi mitään ötököitä.

Vierailija
11824/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadepäivänä voiskin järkätä ja putsata nuo keittiön laatikot viho viimein.  Muutama kahveli ja veitsi joutaisi jo kierrätykseen. Kunpa sieltä ei löytyisi mitään ötököitä.

Mä heitin kaikki kuluneet  muoviset tuppervaaret ja muut muovikulhot kierrätykseen. Se mikromuovi on kuitenkin tuhonnut mut jo. Mutta jos lapsenlapset säästyis.

Vierailija
11825/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on vaarallinen paikka. Ei mitään toivoa selvitä hengissä.

Vierailija
11826/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on siinä ja siinä. Kun on ikänsä joutunut elämään lastulevyjen, mdf-levyjen ja kipsilevyjen seassa, onhan se kohtuullista päästä edes kuoltuaan kokopuiseen arkkuun. Ja jos joku moittiikin iiasta prameudesta, et ole sitä kuulemassa. 

Vierailija
11827/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä heitin kaikki kuluneet  muoviset tuppervaaret ja muut muovikulhot kierrätykseen. Se mikromuovi on kuitenkin tuhonnut mut jo. Mutta jos lapsenlapset säästyis.

Tuosta tulikin mieleen ne vanhat kuluneet muovikipot, nekin joutaisi pois. Olen vatkannut niissä aina kerman ja saanut muovirouheet sen mukana. Mutta missäs sen kerman sitten vatkaisi. 

Ap

Vierailija
11828/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleen ne vanhat kuluneet muovikipot, nekin joutaisi pois. Olen vatkannut niissä aina kerman ja saanut muovirouheet sen mukana. Mutta missäs sen kerman sitten vatkaisi. 

Ap

Lasikulhossa tai vaikka puurokattilassa. 

Vierailija
11829/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ollut pilvistä ja sadekeliä. Suuri kosteusprosentti. Tuulta voisi olla, ilma seisoo. Ihmiset velttoilee heinäkuussa sisällä hiljaa. Vain kissa ja jänikset riehuvat ulkona.

Vierailija
11830/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus mennä laittamaan tukia karviaispensaitten ympärille mutta alkoi satamaan.

Sepä siitä sitten. 

Täällä sentään sen verran taukosi sade, että sain vietyä vihdoin usean päivän meinaamisen jälkeen mansikkamaalle lintujen pelättimet.

Vierailija
11831/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ollut pilvistä ja sadekeliä. Suuri kosteusprosentti. Tuulta voisi olla, ilma seisoo. Ihmiset velttoilee heinäkuussa sisällä hiljaa. Vain kissa ja jänikset riehuvat ulkona.

Kissat ja jänikset ei ole tylsiä.

Vierailija
11832/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateen jälkeen ilma tuoksuu hyvältä, mutta hiostavaa on täällä Satakunnassakin.

Vierailija
11833/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykin kuivatuksen kanssa onkin nyt ongelmia, kun ilma on seisovaa ja kosteaa. Olen tottunut ripustamaan pyykit ulos narulle.  Saunaankaan ei niitä oikein uskalla laitella enää, vaikka siellä seinillä on entisen asukkaan jäljiltä useita nauloja naruvirityksiä varten.

Vierailija
11834/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
11835/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Öitä

Vierailija
11836/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tähän tarjoaa tiehallinto ratkaisun. Joku kirjoitti, että kerma vatkaantuu matkalla kaupasta kotiin, kun tuet on niin huonossa jamassa.

Vierailija
11837/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 22.06. 

Vierailija
11838/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadepäivät on tarkoitettu lepäämistä varten. 

.

Vierailija
11839/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tähän tarjoaa tiehallinto ratkaisun. Joku kirjoitti, että kerma vatkaantuu matkalla kaupasta kotiin, kun tuet on niin huonossa jamassa.

*tiet

Vierailija
11840/12327 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt taivaanrannan maalari männöö nyt nukkumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan