Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12328)
Vierailija kirjoitti:
Pieniä tammia näkyy nousevan metsässä vähän sinne ja tänne. Tuleeko pian tammimetsä?
Sopisi tähän lämpenevään ilmastoon.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihassa on yksi kataja aivan kellastunut.
Mä siirsin pienen katajan ojasta kukkapenkin reunaan ehkä viis vuotta sitten. On elossa kyllä, mutta pituutta on tullut ehkä viis senttiä. Joku varoitteli, ettei kokeilu onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Pieniä tammia näkyy nousevan metsässä vähän sinne ja tänne. Tuleeko pian tammimetsä?
Ilmastonmuutos kun etenee, puustokin vaihtuu. Saksassa voi törmätä tammimetsään. Weimarissa kävelin sellaisessa.
Tammen taimia kyllä tulee, jos isompi puu tuottaa paljon terhoja. Orava teki kätköjä lähistön tammesta pihalleni, ja taimia alkoi kasvaa useissa paikoissa. Myös mökkipihan vanha tammi tuottaa kymmeniä jälkeläisiä.
Hassu otsikko ip-lehdessä: Pyhä-Alkot on avattu.
Mulla on pihassa tammentaimi, kasvatan siitä itselleni arkkupuut. On hienoa pötkötellä iäisyyteni itse kasvattamassani tammiarkussa. Vai olisko liian prameata tylsälle.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihassa on yksi kataja aivan kellastunut.
Minä puolestani olen aivan rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Hassu otsikko ip-lehdessä: Pyhä-Alkot on avattu.
Pyhyys ulottuu näköjään kaikkialle nykyisin.
Mä oon umpiväsynyt. Taidan mennä päikkäreille.
Tein just muutaman tunnin lapiohommia. Kyllä tuntui raskaalta. Taidan olla rapakunnossa.
Mä oksensin juuri. Oli melkoisen tylsää.
Taidan laittaa rantasaunan lämpiämään. On niin mukavan tunnelmallisen harmaa sadekeli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pihassa tammentaimi, kasvatan siitä itselleni arkkupuut. On hienoa pötkötellä iäisyyteni itse kasvattamassani tammiarkussa. Vai olisko liian prameata tylsälle.
Kaikki mikä on itse kasvatettu ja omin pienin kätösin vaatimattomuudella tuunattu, on aina tylsälle hyvä vaihtoehto.
Tein juuri pyörälenkin ja tiirailin samalla mustia sadepilviä, mikä osuisi kohdalle. Eipä tällä kertaa tullut vettä niskaan. Sitten vasta perille päästyä alkoi rankkasade. Kahvit sekä kerrankin suklaakakkua korppujen sijaan ja nokoset päälle.
Oli tarkoitus mennä laittamaan tukia karviaispensaitten ympärille mutta alkoi satamaan.
Sepä siitä sitten.
Minä koen olevani sekä sisäisesti että ulkoisesti kuin virttynyt vanha harmaa
puuvillapaita. Lörpsähtänyt, ummehtuneelta haiseva ja ei kelpaa kuin tiskirätiksi.
Minä olen pienestä pitäen pelännyt monenlaisia asioita. Nyt olen kuitenkin lopettanut sen. Pahin pelkoni on jo toteutunut, joten ei enää voi pahempaa tulla. Siispä pelko on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan laittaa rantasaunan lämpiämään. On niin mukavan tunnelmallisen harmaa sadekeli.
Leppeitä löylyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kantajille kauhistus. Painaa kuin synti.