Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11651)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähden ajamaan autolla vähän pidemmälle, laitan nätit alusvaatteet, jos joudun onnettomuuteen, niin pelastushenkilöiden on kivempi kiskoa ruumistani auton romuista, kun on siistit alus- ja muut vaatteet.
Sama juttu. Huomenna edessä pitkä ajomatka, ja ne kauneimmat alusasut jo odottamassa. Siivoan ja laitan huushollinkin aina kuntoon ihan varmuuden vuoksi.
Meillä on viiden tunnin ajomatka mökille. Löysässä yöpuvussa ilman alusvaatteita matkustan aina. Ikää sen verran että uskallan jo olla oma itseni. Tauot pidetään levähdyspaikoilla.
Kunpa osaisinkin vielä joskus ottaa noin rennosti nuo pitkät ajomatkat.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
..... ...... öitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna olis autotapahtuma.
Onkohan myös rompetori? Niissä näkee nainenkin aina mielenkiintoista.
Ei ollut. Nättejä autoja ja komioita miehiä kyllä piisasi.
Tänään on mummolla ollut sellainen päivä, että tuntuu kuin vanhakin olisi nuortunut. Käytiin papan kanssa yhdessä tapahtumassa, ja sattui harvinaisen mukavaa sakkia samaan aikaan paikalle. Nyt käyn ylikierroksilla, eikä varmasti tule uni vielä pitkään aikaan. Pappakaan ei ole vielä nukahtanut. Yritän kovasti saada kierrokset laskeutumaan, että pääsen taas vaipumaan takaisin tuttuun ja turvalliseen tylsyyteeni. Taidan laittaa harmaat villasukkani jalkaan, jos ne vaikka auttaisivat maadoittumaan taas tähän arkielämän hyvään todellisuuteen.
Pyysin tänään miestuttavaani kahville, ei kerennyt. Nyt nolottaa, olinkohan tyrkky. Tylsän ei passaa tyrkkyillä.
Muutaman päivän olen taistellut uutta puhelinta käyttöön. Nyt pitäisi siivota. Onpa tylsä viikonloppu siis.
Hirveä helle, vaikka pilvessä on taivas. Ukkostako teettelee? Vaiko akkasta?
Täällä sitä taas tänään odotetaan. Milloin sadetta, tuulta, ukkosta tai kahvin valmistumista. Eilen kitkin ja nyt kolottaa, sen loppumista odottelen.
Helteistä ja pilvet matalalla, milloinhan alkaa jyristä. Mökkipihasta oli tullut taas kuin umpi viidakko ja pitäis jaksaa raivata. Jatkuu huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Helteistä ja pilvet matalalla, milloinhan alkaa jyristä. Mökkipihasta oli tullut taas kuin umpi viidakko ja pitäis jaksaa raivata. Jatkuu huomenna.
Jatkosarjat on kivoja. Oliko tämä Kausi 1, jakso 1?
Olipas tänään vilkas liikenne joka tiellä, tarkkana sai olla. Lomalaiset kai liikkeellä. Perille kuitenkin pääsin ja huokaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin tänään miestuttavaani kahville, ei kerennyt. Nyt nolottaa, olinkohan tyrkky. Tylsän ei passaa tyrkkyillä.
Ainahan sitä pyytää saa. Miten se toinen muuten voi tietää, mitä tahdot.
Meillä alkoi nyt kova ukkonen. Sitä on ollut rantasaunassa kylpien oikein viihdyttävää katsella.
Terassilla sataa jo ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä helle, vaikka pilvessä on taivas. Ukkostako teettelee? Vaiko akkasta?
Ja hellettä edelleen vielä illallakin ulkona. Täällä vanhan talon alakerrassa sitä vastoin melkein palelee, eikä viittis laittaa uuniin tulta. Avasin ikkunan, jos se helle tulis sisällekin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkoi nyt kova ukkonen. Sitä on ollut rantasaunassa kylpien oikein viihdyttävää katsella.
Entä kuunnella? Minä pidän ukkosen äänestä.
Minä olen pienestä pitäen pelännyt ukkosta. Pikkutyttönä menin aina kirjoituspöydän alle piiloon, ettei se ukkonen löytyisi minun luokseni. Ja aina kun ensimmäiset äänet kuuluvat, juoksen hädissäni sisälle edelleen. Olen 55 v.
Niinhän se tietystu on. Roskapönttö voi jäädä kyllä tyhjentämättä, jos kuskia pistää ampiainen.