Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10072)
Mulla on aikaa enää 6 vuotta 10 kuukautta. Ei taida kannattaa enää hankkia uutta autoa. Kunhan saisin elää terveenä nämä loppumetrit, ettei tarvisi maata missään laitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli mukava kävellä koko päivän tohveleilla. Tunsin itseni ihan vapaaksi.
Olitko tohvelisankari?
Olen edelleen :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikaa enää 6 vuotta 10 kuukautta. Ei taida kannattaa enää hankkia uutta autoa. Kunhan saisin elää terveenä nämä loppumetrit, ettei tarvisi maata missään laitoksessa.
Mistä tiedät tämän?
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Kauniita unia
Helteetöntä ilmaa makkariin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painaako hedelmäpussi enemmän jos siihen laittaa solmun?
Onko Suomessa enemmän ylämäkiä vai alamäkiä?
Paljonko painaa kilo untuvaa?
Ylämäkiä tietysti, ajattele ny vähän. Kun lähtee Helsingistä Nuorgamiin, sehän on pelkkää ylämäkeä ja ylämäen ylämäkiä. Siksi en lähde pyöräilemäänkään, en jaksa ylämäkiä, ihan turhaan pyörän huollatutin, maksoikin enemmän kuin uusi pyörä.
Katson dartsia, Puutalo voittaa, englantilainen on, Woodhouse. Saksassa vasta kaikenlaisia tylsiä sukunimiä onkin: Hammas, Leike ja Kengäntekijä! Onneksi en ole saksalainen, siellä on kaupunkikin nimeltään Riesa! Tiedän, kun siellä oli edelliset dartsikisat.
Entäs paluumatka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät tämän?
Hän on ilmeisen viisas ja valaistunut yksilö.
Hoidin tänään lastenlastani muutaman tunnin. Opin uuden sanankin häneltä, mutta se oli niin outo, etten enää muista sitä. Eli siis en oppinutkaan, kun ei kerran jäänyt mieleen.
Minnuu väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Menen vessaan iltatoimille, minkä jälkeen menen nukkumaan. Minulla on iltaisin aina samat rutiinit.
Vierailija kirjoitti:
Menen vessaan iltatoimille, minkä jälkeen menen nukkumaan. Minulla on iltaisin aina samat rutiinit.
Sehän sopii tylsille ihmisille mainiosti.
Nukahdin jo, mutta heräsin jo.
Hyvää yötä sitten. Onko purentakisko suussa ja laput silmillä. Kai teit säännöllisen iltavoimistelun. Ja sitten iltarukous. Levolle lasken...
Öitä.