Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10051)
Vierailija kirjoitti:
Miltä mummon kolhiintunut huuli näyttää tänään? Onko muodikas ilman täyteaineita?
Tekoripset sitten vain vielä.
Etuhampaat heiluu, pitää käydä hammaslääkärillä näyttämössä, mustelmia ympäri kehoa. Halpoja tatskoja supernopeasti. Leuassakin komea munatatuointi. Huulet niinkuin pusukalalla paitsi ruvella. Oispa halloween.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on 10000 täynnä.
Sinulle merkitsee selvästi vain määrä, ei laatu.
Jos jokainen lähettää päivittäin 10 viestiä, joissa lukee "pöö", saadaan nopeasti tehtyä uusi ennätys. Joillekin se varmaan riittäisi.
Oisha se tylsyyen ylistys :)
Ehkä jonkun muun kuin tylsyyden. T:llä alkaa kyllä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakelin sepelkyyhky aloitti yömetelinsä.
Kävin yöllä kolme kertaa ajamassa sen pois mun ikkunan alta. Saakeli. Jos en olisi tylsä, tuohtuisin jo, nyt en viitsi.
Kyyhkyt kuvataan vienoina rakkauden symboleina. Mokomat häiriköt.
Vierailija kirjoitti:
Hälyytyssireeni soi taas, kuten joka kuukauden ensimmäisena maanantaina kello 12. Hyvin kuului, mutta ei täällä mitään väestönsuojaa ole, eikä kellariakaan.
Tieto lisää tuskaa. Jonnekin pitäisi mennä, mutta minne?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan Suomelle käy.
Pahalta näyttää. Jääkiekkoa en osaa kommentoida.
Kuuntelin radiosta mielenkiintoisen ohjelman Porkkalan palautuksesta.
Unohdin ostaa roskapusseja, laitoin sitten sellaisen hedelmäpussin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin yöllä kolme kertaa ajamassa sen pois mun ikkunan alta. Saakeli. Jos en olisi tylsä, tuohtuisin jo, nyt en viitsi.
Linnut on sanansaattajia, niillä oli jotain asiaa sinulle, esimerkiksi pörssisähkön hinta aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnut on sanansaattajia, niillä oli jotain asiaa sinulle, esimerkiksi pörssisähkön hinta aamulla.
Sillä oli väärä osoite, mulla ei ole niin jännää asiaa kuin pörssisähkö.
Ahdistaa somalien holtiton sikiäminen. Teineilläkin jo vauva. Tylsä kuuluminen sikäli, että on kuin luonnonvoima jolle ei voi mitään. Pahalla on liikaa valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälyytyssireeni soi taas, kuten joka kuukauden ensimmäisena maanantaina kello 12. Hyvin kuului, mutta ei täällä mitään väestönsuojaa ole, eikä kellariakaan.
Eiköhän se vaan testaa että töötit toimii.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin ostaa roskapusseja, laitoin sitten sellaisen hedelmäpussin tilalle.
Meillä hedelmäpussi riittää hyvinkin viikoksi tai pitemmäksikin aikaa kun lajitellaan kaikki roskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on 10000 täynnä.
Sinulle merkitsee selvästi vain määrä, ei laatu.
Jos jokainen lähettää päivittäin 10 viestiä, joissa lukee "pöö", saadaan nopeasti tehtyä uusi ennätys. Joillekin se varmaan riittäisi.
Oisha se tylsyyen ylistys :)
Minulla oli kirja "Tyhmyyden ylistys" mutta ystävää esittänyt loinen varasti sen. Ja monta muutakin hyvää kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se vaan testaa että töötit toimii.
Meillä ei kuulunut mitään. Keskisuuri kaupunki ja ulkona olin. Ihme. Mua ei haluta pelastaa, sen kyllä ymmärrän.
Painaako hedelmäpussi enemmän jos siihen laittaa solmun?
Onkohan ilmassa ukkosta, kun pari päivää on ollut hiostavaa säätä ainakin täällä maan läntisessä puolella. Äsken näkyi tummia pilviä, mutta nekin hajaantuivat. Ja taas on maastopalovaroituskin voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa enemmän ylämäkiä vai alamäkiä?
Paljonko painaa kilo untuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa enemmän ylämäkiä vai alamäkiä?
Paljonko painaa kilo untuvaa?
En viitsisi tuota jääkiekkohärdelliä. Pelastin kimalaisen vesisaavista ja sain sen elvytettyä lentokuntoon, vaikka näytti olevan huonossa hapessa. Riemuitsin siitä miljoona kertaa isommin kuin jääkiekkovoitosta.
Miltä mummon kolhiintunut huuli näyttää tänään? Onko muodikas ilman täyteaineita?
Tekoripset sitten vain vielä.