Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (10153)

Vierailija
9921/10153 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin uuden hammasharjan, Pepsodent merkiltään ja piti olla pehmeä. On kyllä niin kova että jyystää ikenet kipeiksi ja harjasten vastapuolella on kovat nystyt jotka raastaa huulien sisäpinnat kipeiksi.

Oli euron kappale ja ahneuksissani ostin kaksi.

Raskisko heittää mokomat roskiin!

Siellä on taas jollain tuoteselosteen kirjoittajalla ollut huono päivä. Kostaa ostajille.

Vierailija
9922/10153 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli ikävästi kun kävin kaupassa ja nyt korvaa vähän vihloo. Tympii mennä maate, kun kuitenkin valvottaa. Olen kastellut huonekasveja liikaa ja näyttävät huonovointisille. Parisuhteessakaan ei ole kehumista, se on puolestaan kuivahtanut. Olisipa lasi valkoviiniä ja savuke. Voisin mennä fiilistelemään yötä parvekkeelle ja katsella kirsikkapuun kukkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9923/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on monilla vähemmän tylsä päivä. Joillakin on toisaalta supertylsä.

Vierailija
9924/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tavattu kyläpöllönen ja punapäänarsku, sanottiin sanomalehdessä. Mikä uutinen tuo on, tuossahan niitä menee kaupungilla yhtä työnään. 

Vierailija
9925/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistoin kaksi kananmunaa. Laitoin ruohosipulia päälle. 

Just luin uutisen, että kaksi kananmunaa päivässä laskee kolesterolia. Äsken olivat niin vaarallisia. Yrittäisvät päättää :(

Vierailija
9926/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma, kun ei niitä yllätysvieraita ole käynyt pitkään aikaan. Aikaisemmin ilmestyivät tänne aina milloin vain.

Pesin aamulla pyykkiä, ja laitoin kerrankin alusvaatteet ym. hepeneet ulos pihan narulle kuivumaan aurinkoon. Onneksi eivät näy naapuriin asti sentään.  Saas nähdä, milloin joku etäinen sukulainen nyt ilmestyy.

Vierailija
9927/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset pääsi kesälomalle, mutta vanhemmilla on lomaa vasta heinäkuun lopulla. Luultavasti saan kesäpojat taas tänne. Se on mukavaa, mutta myös raskasta. Tylsää se ei ole. 

Vierailija
9928/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin portaissa. Nyt on huuli halki, onneksi etuhampaat ei menny. Vanhuus ja hätäinen luonne on kohtalokas yhdistelmä.

Vierailija
9929/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaduin portaissa. Nyt on huuli halki, onneksi etuhampaat ei menny. Vanhuus ja hätäinen luonne on kohtalokas yhdistelmä.

Harvoin on pappa juossut mun luo niin vikkelään, kuin kaaduttuani. Papalle treeniä. Nyt on kysellyt vähän väliä, miten mä voin. Eikö enää saa edes valittaa rauhassa. 

Vierailija
9930/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yöllä opastetulla lintujen yölaulajaretkellä lehdossa. Satakielet pitivät voimakasta konsertointia.  Muita ei juuri kuultukaan, vain muutamaa kerttuslajia. Lepakoita näkyi. 

Vierailija
9931/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raatanut koko päivän. Nyt istun ja tuijotan seinää.

Vierailija
9932/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ikkunaa asunnossa? Voi tuijotella vaikka pilviä, niitä on erilaisia. Tai ehkä jotain kasvustoa näkyy. Vihreää on kymmenissä eri sävyissä. Tuossa ilta kuluukin mainiosti! 

Vierailija
9933/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomessa ole käytössä jätteidenlajittelurobotteja, kun muualla maailmassa on? Aivan naurettavaa, että joka huushollissa pitää olla useita erilaisia roskapönttöjä. Ja kompostintarkastajien ammattikunta vielä!

Hölmöläisiä ollaan.

Vierailija
9934/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yöllä opastetulla lintujen yölaulajaretkellä lehdossa. Satakielet pitivät voimakasta konsertointia.  Muita ei juuri kuultukaan, vain muutamaa kerttuslajia. Lepakoita näkyi. 

Nyt olen kade, vaikka en koskaan missään kadehdi ketään, mutta nyt sen teen ja aiheellisesti. 

Vierailija
9935/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lähteä kotoa pois, kun nuoriso juhlii ja sotkee naapuritontilla tänään. Asun puiston vieressä. Parempi lähteä, etten menetä hermojani ja mene riehumaan heille. Kuitenkin olen pelottava 155-senttinen vanhus. 

Vierailija
9936/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ikkunaa asunnossa? Voi tuijotella vaikka pilviä, niitä on erilaisia. Tai ehkä jotain kasvustoa näkyy. Vihreää on kymmenissä eri sävyissä. Tuossa ilta kuluukin mainiosti! 

Ei jaksa.

Vierailija
9937/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko retki jonkun paikallisen luontoyhdistyksen järjestämä? Kiinnostaisi.

Vierailija
9938/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aivan sininen taivas. Ei ainuttakaan pilvenhattaraa tuijoteltavaksi.

Vierailija
9939/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko retki jonkun paikallisen luontoyhdistyksen järjestämä? Kiinnostaisi.

Bird Lifen oman paikkakunnan tai lähikaupungin  osastolta voit kysellä retkistä. Niitä järjestetään eri paikkakunnilla muutamia vuodessa. Bird Lifella on paljon tomintaa ympäri Suomen. Jos yölauluretkeä ei ole jossain ohjelmassa, sitä voi pyytää. 

Vierailija
9940/10153 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomessa ole käytössä jätteidenlajittelurobotteja, kun muualla maailmassa on? Aivan naurettavaa, että joka huushollissa pitää olla useita erilaisia roskapönttöjä. Ja kompostintarkastajien ammattikunta vielä!

Hölmöläisiä ollaan.

Asutaanko me Takapajulassa?