Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10153)
Tuuli ikävästi kun kävin kaupassa ja nyt korvaa vähän vihloo. Tympii mennä maate, kun kuitenkin valvottaa. Olen kastellut huonekasveja liikaa ja näyttävät huonovointisille. Parisuhteessakaan ei ole kehumista, se on puolestaan kuivahtanut. Olisipa lasi valkoviiniä ja savuke. Voisin mennä fiilistelemään yötä parvekkeelle ja katsella kirsikkapuun kukkia.
Tänään on monilla vähemmän tylsä päivä. Joillakin on toisaalta supertylsä.
Suomessa tavattu kyläpöllönen ja punapäänarsku, sanottiin sanomalehdessä. Mikä uutinen tuo on, tuossahan niitä menee kaupungilla yhtä työnään.
Vierailija kirjoitti:
Paistoin kaksi kananmunaa. Laitoin ruohosipulia päälle.
Just luin uutisen, että kaksi kananmunaa päivässä laskee kolesterolia. Äsken olivat niin vaarallisia. Yrittäisvät päättää :(
Ihme ja kumma, kun ei niitä yllätysvieraita ole käynyt pitkään aikaan. Aikaisemmin ilmestyivät tänne aina milloin vain.
Pesin aamulla pyykkiä, ja laitoin kerrankin alusvaatteet ym. hepeneet ulos pihan narulle kuivumaan aurinkoon. Onneksi eivät näy naapuriin asti sentään. Saas nähdä, milloin joku etäinen sukulainen nyt ilmestyy.
Lapsenlapset pääsi kesälomalle, mutta vanhemmilla on lomaa vasta heinäkuun lopulla. Luultavasti saan kesäpojat taas tänne. Se on mukavaa, mutta myös raskasta. Tylsää se ei ole.
Kaaduin portaissa. Nyt on huuli halki, onneksi etuhampaat ei menny. Vanhuus ja hätäinen luonne on kohtalokas yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kaaduin portaissa. Nyt on huuli halki, onneksi etuhampaat ei menny. Vanhuus ja hätäinen luonne on kohtalokas yhdistelmä.
Harvoin on pappa juossut mun luo niin vikkelään, kuin kaaduttuani. Papalle treeniä. Nyt on kysellyt vähän väliä, miten mä voin. Eikö enää saa edes valittaa rauhassa.
Olin yöllä opastetulla lintujen yölaulajaretkellä lehdossa. Satakielet pitivät voimakasta konsertointia. Muita ei juuri kuultukaan, vain muutamaa kerttuslajia. Lepakoita näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Olen raatanut koko päivän. Nyt istun ja tuijotan seinää.
Onko sinulla ikkunaa asunnossa? Voi tuijotella vaikka pilviä, niitä on erilaisia. Tai ehkä jotain kasvustoa näkyy. Vihreää on kymmenissä eri sävyissä. Tuossa ilta kuluukin mainiosti!
Miksei Suomessa ole käytössä jätteidenlajittelurobotteja, kun muualla maailmassa on? Aivan naurettavaa, että joka huushollissa pitää olla useita erilaisia roskapönttöjä. Ja kompostintarkastajien ammattikunta vielä!
Hölmöläisiä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin yöllä opastetulla lintujen yölaulajaretkellä lehdossa. Satakielet pitivät voimakasta konsertointia. Muita ei juuri kuultukaan, vain muutamaa kerttuslajia. Lepakoita näkyi.
Nyt olen kade, vaikka en koskaan missään kadehdi ketään, mutta nyt sen teen ja aiheellisesti.
Pakko lähteä kotoa pois, kun nuoriso juhlii ja sotkee naapuritontilla tänään. Asun puiston vieressä. Parempi lähteä, etten menetä hermojani ja mene riehumaan heille. Kuitenkin olen pelottava 155-senttinen vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen raatanut koko päivän. Nyt istun ja tuijotan seinää.
Onko sinulla ikkunaa asunnossa? Voi tuijotella vaikka pilviä, niitä on erilaisia. Tai ehkä jotain kasvustoa näkyy. Vihreää on kymmenissä eri sävyissä. Tuossa ilta kuluukin mainiosti!
Ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko retki jonkun paikallisen luontoyhdistyksen järjestämä? Kiinnostaisi.
Täällä on aivan sininen taivas. Ei ainuttakaan pilvenhattaraa tuijoteltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko retki jonkun paikallisen luontoyhdistyksen järjestämä? Kiinnostaisi.
Bird Lifen oman paikkakunnan tai lähikaupungin osastolta voit kysellä retkistä. Niitä järjestetään eri paikkakunnilla muutamia vuodessa. Bird Lifella on paljon tomintaa ympäri Suomen. Jos yölauluretkeä ei ole jossain ohjelmassa, sitä voi pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Suomessa ole käytössä jätteidenlajittelurobotteja, kun muualla maailmassa on? Aivan naurettavaa, että joka huushollissa pitää olla useita erilaisia roskapönttöjä. Ja kompostintarkastajien ammattikunta vielä!
Hölmöläisiä ollaan.
Asutaanko me Takapajulassa?
Siellä on taas jollain tuoteselosteen kirjoittajalla ollut huono päivä. Kostaa ostajille.