Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10058)
Aikoinaan banaani oli eksoottinen herkku, jota harva oli maistanut. Nyt sitä saa kaupasta kilon alle 2 eurolla. Kaikki mikä yleistyy, menettää arvonsa.
Vierailija kirjoitti:
En ees tiiä, miks avasin vauvafin. Ehkä siks, ku mies aina sepittää, mitä se taas luki täältä. No, en mä saanut tästä oikeen mitään irti. Aika turhake.
On monia ketjuja. Mielenkiintosia tai hauskoja. Ei kyllä toista näin tylsää. Hyvä me!
Vierailija kirjoitti:
Trimmasin koiran nyppimällä karvaa pois. Nyt ne on minun vaatteissa.
Hair of the dog on krapularyyppy suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun jotain pitää tehdä, miksi se lankeaa aina minun osakseni?
Koska olet aina tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trimmasin koiran nyppimällä karvaa pois. Nyt ne on minun vaatteissa.
Hair of the dog on krapularyyppy suomeksi.
Heillä nisäkäs, meillä äyriäinen.
Siroliuska-aralia on kasvanut kattoon asti ja se pitäisi katkaista ja juurruttaa. En jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Siroliuska-aralia on kasvanut kattoon asti ja se pitäisi katkaista ja juurruttaa. En jaksaisi.
Eikö se jatka kasvuaan katkaistusta kohdasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet aina tehnyt.
Tapojensa orja.
Pihan kesäkukat ovat janoisia, jatkuvasti saa niitä kastella.
Vierailija kirjoitti:
Janoisiin törmää kesällä kaupungillakin.
Kevyt olo. Oon ollu syömättä melkein koko päivän. Tavoitteena olis saada vähän tuota läskiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janoisiin törmää kesällä kaupungillakin.
Niin, ja kuumalla kun kiertää pihaa kastelemassa kukkia, tulee itsellekin jano. En tosin mene kaupungille sitä tyydyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Kevyt olo. Oon ollu syömättä melkein koko päivän. Tavoitteena olis saada vähän tuota läskiä pois.
Paremmin laihtuu, kun syö ja liikkuu. Aineenvaihdunta ilmiönä. Koko päivää ei kannata olla syömättä.
Nyt olisi hyvä eläkeläisen mennä kauppaan. Ei olisi kenenkään tiellä. Harmi, etten tarvitse juuri nyt mitään.
Saakelin sepelkyyhky aloitti yömetelinsä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, ettei ole lähistöllä ketään muuta niin tyhmää, joka suostuisi tekemään.
Ei oo mitään mainitsemisen arvoista kerrottavaa.
En ees tiiä, miks avasin vauvafin. Ehkä siks, ku mies aina sepittää, mitä se taas luki täältä. No, en mä saanut tästä oikeen mitään irti. Aika turhake.