Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikukkahan on todella tarpeellinen pölyttäjille ei niitä pidä kitkeä. Sitä pidetään jotenkin halpa-arvoisena koska esiintyy joka puolella mutta onhan se kaunis kukka kumminkin.
Ei arvosteta voikukkaa, ei. Hautausmaallekin tuodaan haudoille orvokkeja ja ruusuja, jopa keltaisia narsisseja, mutta jos hauta on täynnä kauniita keltaisia voikukkia, usein siinä on lappu, missä on uhkaus haudan hävittämisestä hoitamattomuuden vuoksi.
Ne leviävät helposti toisten haudoille niin ehkä senkin vuoksi laputetaan.
Ilmaiseksi saisivat kukkakedon! Kiittämättömät. Minä laitankin viimeiseen tahtooni määräyksen voikukkakedosta haudalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja ampiainen olemme sodassa. Se yrittää valloittaa mun ulkohuussin. On jo viidesti tehnyt pesänalun huussin seinään. Minä hyökkään etikkasuihkeen kanssa ja rikon pesän alun. Parin tunnin päästä on uusi alku vähän eri paikassa. On se sitkeä, mutta niin olen minäkin.
Välirauha solmittu. Alueluovutuksia ei tarvittu. Epäilen kuitenkin vihollisen luotettavuutta. En vielä luovu aseestani. Etikkasumupullo on käden ulottuvilla.
Ootko kokeillu tekopesiä? Samalle reviirille ei monta pesää sovi. Oiva kikka, kokeiltu on.
Tätä tyyppiä ei harhauteta. On ollut virkattu ja paperinen tekopesä, ei mitään vaikutusta. Sokea varmaan. Tai yltiösosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuulee reippaasti, ja otsatukkani meni ikävästi sekaisin.
Mulla takatukka lensi otsalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin autolla ajaessani, kun kuorma-auto kääntyi sivutielle ja lavalta läikkyi hirveä kuralööllö tielle. Onneksi kukaan ei jäänyt moskan alle.
Siis kuravettä ja savikokkareita ja paljon.
Se on raakasti myöhässä aprillipäivästä.
Kohta alkaa suomi-tsekki lätkämatsi, kävin muutaman juoman hakemassa ja juustonaksuja pussin. Tykkään lidln naksuista kun ne ovat emmentalia. Ja edullisia vain 1,74 iso pussi.
Piti oikein laittaa välihousut ja pipo aamulla, olisi päivälläkin voinut. Kylmä, mutta puut vihertävät.
Kumpi tulee ensin: 10000 viestiä, vai sivu 500? Tämän pystyisi kyllä selvittämään, mutta en jaksa laskea.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tulee ensin: 10000 viestiä, vai sivu 500? Tämän pystyisi kyllä selvittämään, mutta en jaksa laskea.
H-hetkellä Tylsien orkesteri soittaa epävireisen fanfaarin molemmille etapeille, kun ensin on perunut esiintymisensä vesisateeseen vedoten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H-hetkellä Tylsien orkesteri soittaa epävireisen fanfaarin molemmille etapeille, kun ensin on perunut esiintymisensä vesisateeseen vedoten.
Mitään fanfaareja tarvita! Turhia sellaiset. Tylsät ei juhli mitään, korkeintaan omia hautajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään fanfaareja tarvita! Turhia sellaiset. Tylsät ei juhli mitään, korkeintaan omia hautajaisia.
Toki hieman suureellinen sana tuo fanfaari, kun nokkahuilulla jotain lurautamme.
Ulkoisten saavutusten kalastelu ei ole tylsien juttu. Jotkut kaipaa muitten hyväksyntää, tylsät ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki hieman suureellinen sana tuo fanfaari, kun nokkahuilulla jotain lurautamme.
Ei lurautella.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Ei alapeukuille
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisten saavutusten kalastelu ei ole tylsien juttu. Jotkut kaipaa muitten hyväksyntää, tylsät ei.
Tylsät on tyytyväisiä itseensä ja tylsään arkeensa, kaikki kouhotus juhlista, kukista, fanfaareista tai kruunuista on niin turhaa. Ei tarvita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsät on tyytyväisiä itseensä ja tylsään arkeensa, kaikki kouhotus juhlista, kukista, fanfaareista tai kruunuista on niin turhaa. Ei tarvita mitään.
Näin on. Kun jäin eläkkeelle 38 työvuoden jälkeen, sain kaupungilta kukkakimpun ja jalallisen pöytäviirin. Lähtiessä sujautin ne molemmat työpaikan roskakoriin. Mitä minä niilä teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Kun jäin eläkkeelle 38 työvuoden jälkeen, sain kaupungilta kukkakimpun ja jalallisen pöytäviirin. Lähtiessä sujautin ne molemmat työpaikan roskakoriin. Mitä minä niilä teen?
En olisi kehdannut työpaikan roskikseen laittaa. Viirit ovat kyllä aika riesa. Missä niitä oikein voisi pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa olla tyytyväinen, kun on takana 38 vuoden vakituinen työura. Tulee kohtalainen eläkekin! Katkeruuteen ei ole syytä. Lahjahevosen suuhun ei myöskään pidä katsoa. (Jokin uunivuoka olisi minusta kyllä parempi lahja kuin viiri...) Nykyään on paljon nuoria varhaiskeski-ikäisiä, jotka eivät pääse 38-vuotiainakaan työhön, vaikka on monta tutkintoa hyvin arvosanoin, osa tohtoreita.
Kukkakimpun voisi kuivata ja käyttää askarteluihin. Viirin jalka lienee marmoria ja tanko ruostumatonta terästä. Sellainen pitää viedä kierrätyskeskukseen. Myös on mahdollista tehdä oma viiri siihen, jolloin saa persoonallisen koristeen vaikka syntymäpäiväkutsuille (omille tai tulijaiseksi toisille). Viireille on myös oma keräilijäkuntansa, paikkauntaviireille.
Puputus on tylsää, nytkin yx uskontotieteen professori puhuu kuin takaa-ajettuna Yle ykkösellä. Aamulla jälkiviisaiden puheesta en juurikaan saanut selvää, puhutaan nopeasti, nopeasti ,qwick ,qwick qwick.
Nyt lopeta mulla menee kaljat väärään kurkkuun!