Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylvin porkkanat "Nantes"-laatua. Ostin semmoisen pussin, missä siemenat ovat nauhassa, joten oli helppoa. Persiljan siemenet ovat likoamassa, samoin tillin. Viljelylaatikot ovat valmiina. Huomenna aioin laittaa ne maahan. Olin koko armaan päivän kasvimaalla. Samalla huomasin, että sepelkyyhky oli tehnyt pesän tuijapensasaitaan; sukelsi sinne aina välillä.
Minä kuljin yhtenä vuonna vanhentuneita porkkanasiemeniä. Juuri tuollainen nauha oli minullakin..Itivät huonosti..Mutta sipuli- ja perunasadot olivat hyvät! Myös kehäkukkien kanssa onnistuin.
Kuljin= kylvin.Autocorrect on joskus hankala!
Taidan vetäytyä vuoteeseen lukemaan Anna Kareninaa. On se Vronski vain melkoinen. Paheksun.
Vierailija kirjoitti:
Taidan vetäytyä vuoteeseen lukemaan Anna Kareninaa. On se Vronski vain melkoinen. Paheksun.
Ihailen sinua..En ole onnistunut Anna Karenin lukemisessa..Tylsistyin jo ensimmäisen luvun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kylällä on alkanut kulkea ruokarobotteja.
Hiljainen on kylätie, joka ennen sun naurustas raikui. Hiljainen on kylätie, jolla ennen sun laulusi kaikui, sanoitti Salmi, Helismaa ja Kärki.
He ovat poissa ja kylätiellä kaikuu kaatuneen ruokarobotin pyyntö: auta minut ylös.
Ole tässä sitten kaihoisan romanttinen.
Näinhän se on. En ole vielä uskaltanut tilata robotilla mitään, kun pelkään että se kupsahtaa tuossa meidän pihalle tuovassa jyrkässä mäessä. Pitäisi varmaan olla vahdissa, ettei raukka jää siihen avuttomana surrailemaan.
SInänsä kylätiet eivät ole meillä hiljaisia, siitä pitävät mopopojat huolen. Mutta ne ovatkin sitten ainoa sosiaalinen ongelma, joten sen kyllä sietää. Varsinkin kun muistaa että itse oli kakarana samanlainen häirikkö :-/
Ostin Biltemasta haka-avaimen. Sillä pitäisi säätää motskarin takaiskareita.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitäpä öitä
Vierailija kirjoitti:
Ennen radiossa keskipäivällä Turun tuomiokirkon kellojen lyötyä kaksitoista kertaa, kuuluttaja luki arvokkaasti mietelauseita. Tämä taisi toistua joka arkipäivä. Sunnuntaina tuli musiikkia lepopäivän ratoksi.
Kuuntele radio ykköstä, siellä tulee mietelauseita joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylvin porkkanat "Nantes"-laatua. Ostin semmoisen pussin, missä siemenat ovat nauhassa, joten oli helppoa. Persiljan siemenet ovat likoamassa, samoin tillin. Viljelylaatikot ovat valmiina. Huomenna aioin laittaa ne maahan. Olin koko armaan päivän kasvimaalla. Samalla huomasin, että sepelkyyhky oli tehnyt pesän tuijapensasaitaan; sukelsi sinne aina välillä.
Mihin sitä persiljaa sitten laitat? Koristepersiljat ovat vähän kuin roskia leivän päällä.
Heti kun vain ajatteleekin, tuntuu kielessä se persiljan roskamainen muoto.
Lehtipersilja on kivemman tuntuinen suussa ja monipuolisempi. Siitä saa hyviä salaatteja, tabboulehia ja shirazi-salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Ennen radiossa keskipäivällä Turun tuomiokirkon kellojen lyötyä kaksitoista kertaa, kuuluttaja luki arvokkaasti mietelauseita. Tämä taisi toistua joka arkipäivä. Sunnuntaina tuli musiikkia lepopäivän ratoksi.
Eikä kukaan lähtökohtaisesti itse asiassa ninkutellut.
En voittanut Eurojackpotissa eilenkään.
Mun elämällä ei tunnu olevan paljon mitään merkitystä. Mutta ehkäpä ajattelen tässä asiassa hieman minäkeskeisesti.
En jaksa vielä herätä. Jatkan vielä unia.
Kun kattelen huoneen tapettia, se tuntuu liikkuvan. Siinä on rauhoittavilla väreillä olevia lehtiä ja ne näyttää siltä kuin ne olisivat elossa. Hulmuisivat tuulessa.
Taidan käydä kaupasta vessapaperia ja leipää.
Mä oon umpiväsynyt kaikesta elämän painolastista edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuljin yhtenä vuonna vanhentuneita porkkanasiemeniä. Juuri tuollainen nauha oli minullakin..Itivät huonosti..Mutta sipuli- ja perunasadot olivat hyvät! Myös kehäkukkien kanssa onnistuin.
Puutarhurin tylsä vinkki: nauhassa olevat siemenkylvöt tulee kastella tuplasti, kun nauha imee kosteutta maasta:) Näin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon umpiväsynyt kaikesta elämän painolastista edelleen.
Voi sua. Mä yritän kuunnella ikäviä uutisia maailmalta vähemmän, kun tuppaa välillä huolettamaan kaikki liikaa.