Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Vierailija kirjoitti:
Mun puolisolla on joku rokko. Kuumeen jälkeen nyt on ihottumaa.
Itämeressä on merirokkoja. Ne on äyriäisiä, jotka tarttuu laivojenkin pohjaan. Ehkä sun miehellä ei ole kuitenkaan niitä.
Näin tänään mökillä leppälinnun ja kirjosiepon, joka kävi useammalla pöntöllä kurkkimassa. Naisystävää tietty haeskeli, oli käynyt naapurin pihallakin kuikuilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsi antoi lahjaksi itse tekemänsä linnunpöntön. Ripustin sen puuhun, mikä näkyy olohuoneen ikkunasta. Nyt odotellaan asukkaita. Laitettiinkohan liian myöhään keväällä?
Kiinteistövälittäjien mukaan tärkeintä on asunnon sijainti. Linnut ei halua asua pöntössä, jota ikkunastasi kyttäät.
Kyllä nyt on jo käynyt kirjosieppokoiras asuntonäytöllä.
Kirjosieppokoiras on auervaara. Sillä on monta perhettä, eikä piittaa, missä ne asuu.
Tällä auervaaralla ei ole vielä morsianta, on vain asunto. Se lentelee pöntön ympärillä, kurkistaa suuaukosta sisään, istuu pöntön katolla ja häärää ympäriinsä. Mutta morsianta ei vain näy. Pitäisiköhän vähän laulaa houkuttelevasti?
Jos sen maine on levinnyt? Daamit ei mene lankaan. Pahus, kohta se rupeaa kirjoittamaan incel-juttuja palstalle.
Itserakas se on ainakin. Jatkuvasti istuu auton sivupeilillä itseään peilaamassa sillä seurauksella, että peili ja sivuikkuna on ihan valkoisena linnunkakasta. Tämäkö oli kiitos hienosta uudesta asunnosta?
Mitä muuta voisit mokomalta casanovalta odottaa? Ottaa, mitä annetaan ja sitten haistattaa peet.
Mulle ei koskaan tapahdu mitään, paitsi tänään sanoin marketin kassalle "hei" ja lähtiessäni toivotin hyvää päivän jatkoa. Oli poikkeuksellisen tapahtumarikas päivä.
Ei ole papan kuume vieläkään laskenut, viiden päivän jälkeen. Kohta alkaa mummon huolestumiskäyrä olla jo melkoisen korkea. Ei lohduta edes vihreän sävyiset villasukat. Huokaus.
Tänään yks koira ois halunnu tulla nuuhkimaa mua mut en päästäny. Kaikkea sitä...
Mulle tehtiin tänään microblanding-käsittely. Sattu kyllä, mutta mitäpä sitä ei kauneuden eteen tekisi.
Kävin tänään ruokakaupassa ja uimahallissa. Ensimmäisestä ostin ruokaa ja toisessa uin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole papan kuume vieläkään laskenut, viiden päivän jälkeen. Kohta alkaa mummon huolestumiskäyrä olla jo melkoisen korkea. Ei lohduta edes vihreän sävyiset villasukat. Huokaus.
Pikaista paranemista!
Mä oon ihan poikki. En tiiä miten jaksan enää töissä, jossa viiään ihmisestä kaikki mitä irti saadaan.
Yskittää ja pierettää. Molemmat samaan aikaan.
Ostin orvokkeja lapseni haudalle ja kävin istuttamassa ne. Muuta en jaksanut tänään.
Tyttäreni kanssa oon viestitellyt tänäänkin whatsappissa. Viimeisin viesti tuli pari minuuttia sitten.
Mua kutittaa selästä. Tartteisin oikeastaan sellaista selänrapsuttajaa.
Meijjän makkarissa on kyllä aika kuuma. Huhhuh. Tulispa takatalvi.
Kuulen ääniä. Nytkin joku hurina kuuluu koko ajan.
Olen just tässä ihan tyytyväinen. Hetken. Kohta pesen hampaat.