Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (7860)

Vierailija
7701/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on. Joka päivä. Vain jotain valopilkkuja on silloin tällöin.

Vierailija
7702/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi huomenna tehdä suursiivous. Voi kunpa keksisin hyvän keinon laistaa siitä hommasta. Mutta taitaa olla turha toivo, koska nyt on pakkotilanne. 

Minkälainen pakkotilanne pakottaa suursiivoukseen? Sillä kyselen, että pystyisin kyseistä tilannetta välttämään.

Asunnon ostaja tulee katsomaan asuntoa. Kuulemma karkottaa potentiaaliset ehdokkaat heti ovelta, jos ei ole siistiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden käymään vessassa. Avaan ensin oven, sytytän valot. Vedän alushousut alas ja istun pöntölle. Otan hammasharja kaapista ja laitan siihen tahnaa, jonka jälkeen pesen samalla istuessani hampaat, huuhtelen harjan ja laitan sen kaappiin. Kun olen tehnyt tarpeeni, pyyhin vessapaperia ne alueet, jotka kaipaavat pyyhkimistä, ja tiputan paperin pönttöön. Nousen seisomaan, nostan alushousut ylös, pesen kädet saippualla ja vedellä, jonka jälkeen kuivaan käteni pyyhkeeseen. Sen jälkeen sammutan valot ja avaan vessan oven ja astun ulos vessasta. 

Etkä vedä vessaa ollenkaan?

Vedän jos muistan. Yleensä muistan. Aina en kyllä selvästikään muista kirjoittaa siitä aiheesta. 

Vierailija
7704/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden käymään vessassa. Avaan ensin oven, sytytän valot. Vedän alushousut alas ja istun pöntölle. Otan hammasharja kaapista ja laitan siihen tahnaa, jonka jälkeen pesen samalla istuessani hampaat, huuhtelen harjan ja laitan sen kaappiin. Kun olen tehnyt tarpeeni, pyyhin vessapaperia ne alueet, jotka kaipaavat pyyhkimistä, ja tiputan paperin pönttöön. Nousen seisomaan, nostan alushousut ylös, pesen kädet saippualla ja vedellä, jonka jälkeen kuivaan käteni pyyhkeeseen. Sen jälkeen sammutan valot ja avaan vessan oven ja astun ulos vessasta. 

Etkä vedä vessaa ollenkaan?

Jännitin turhaan, laitatko kannen kiinni ennen huuhtelua.

Sehän on hyvä, että elämässä on joskus vähän pientä jännitystäkin, kunhan ei liiallisuuksiin vain mene. 

Vierailija
7705/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen televisioruutua, joka on musta. Mutta kyllä siitä heijastuu ikkunoista valoa ja varjoja. Ihan mukava näkymä. 

Vierailija
7706/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen korvani vinkuu. Puhuukohan joku minusta parhaillaan pahaa jossain? 

Vierailija
7707/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolesterolilääke oksettaa. Tai oon taas  raskaana. Se olis ihme. 70v

Jos sun nimi on Saara, niin voit ollakin. Ethän kuitenkaan nauranut? 

En ole Saara. Olenko turvassa vanhuusraskauksilta, jollei mulla ole raamatullista nimeä.

Vierailija
7708/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pannukakon. Laitoin vaniljasokeria taikinaan. 

Vierailija
7709/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä saa kirjoittaa. Joku jo kerran jossain ketjussa kirjoitti samasta. Soo soo.

Vierailija
7710/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkö oli tänään halpaa ja ulkona tuulista. Pesin pyykkiä ja ripustin ulos kuivumaan. Hain lakanapyykin äsken sisälle. Linnut laulavat puutarhassa, ihanaa sirkutusta: tunnistin 7 lajia. Huomenna menen lintutornille, Moneen puutarhakasviin on tullut silmuja. Joka päivä kevät edistyy! Kiihkeä vuodenaika. Comeback-winter voi hiukan hidastaa tahtia. 

Vierailija
7711/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä saa kirjoittaa. Joku jo kerran jossain ketjussa kirjoitti samasta. Soo soo.

Pannukakku pitää syödä äkkiä pois, ettei jää johdattamaan kiusaukseen. 

Vierailija
7712/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pannukakku pitää syödä äkkiä pois, ettei jää johdattamaan kiusaukseen. 

Pannukakkuhan on tylsien parasta välipalaa. Edullista, helppo ja yksinkertainen tehdä sekä näyttää ihan ruttuiselta. Eikä taatusti ole pröystäilyruokaa. Nam. Tekeepä minunkin mieleni pannukakkua, mutta taitaa olla jauhot niin lopussa, ettei tämä iltana voi enää tehdä. 

Vierailija
7713/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuulee kovaa. Maasta nousee pölyä tuulen mukana, kun on niin kuivaa.

Vierailija
7714/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi huomenna tehdä suursiivous. Voi kunpa keksisin hyvän keinon laistaa siitä hommasta. Mutta taitaa olla turha toivo, koska nyt on pakkotilanne. 

Minkälainen pakkotilanne pakottaa suursiivoukseen? Sillä kyselen, että pystyisin kyseistä tilannetta välttämään.

Asunnon ostaja tulee katsomaan asuntoa. Kuulemma karkottaa potentiaaliset ehdokkaat heti ovelta, jos ei ole siistiä. 

Eli ei siis kannata myydä asuntoaan. Tämä selvä! 

Vierailija
7715/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myrskytuuli katkaisi sähköt. Toivottavasti saa aamulla virtaa, että voi keittää teetä korppujen kaveriksi. 

Vierailija
7716/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakeita satoi tänään. 

Vierailija
7717/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin papin juttusilla tänään. Oli ihan ok tyyppi. 

Vierailija
7718/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tylsä päivä. Ei tapahtunut mitään kertomisen arvoista. Joten ei ole kerrottavaa. 

Vierailija
7719/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään vähin tuloksin patistanut nuorta, lähes aikuista lastani siivoamaan huoneensa. Päivä päivältä selvemmin käy ilmi kuinka ällistyttävän huono kasvattaja olen ollut. Mutta toisaalta, tarvitaanhan tällaisia huonoja toki siihen, että paremmat saavat vertailukohtia! 

Vierailija
7720/7860 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 21.00. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä